Olen 14-vuotias tyttö Turusta ja haluaisin aloittaa paintballin. Olen tässä jonkin aikaa miettinyt, että miten paintballia harrastetaan: onko turussa oma harrasteryhmänsä? onko paintball periaatteessa samankaltainen kuin esim. lätkä, että esim. kaksi kertaa viikossa treenit ja kisoja sitten silloin tällöin, vai miten tämä homma oikein toimii? Voisiko joku valaista minua?
Voinko aloittaa?
2
1450
Vastaukset
- peinttaaja90
Turun suunnalla näyttäisi olevan pari joukkuetta, Dream Team moninkertainen Suomenmestaritiimi:
http://www.paintball.fi/page.php?al=joukkueet#turku
Kisapuolella joukkueilla on treenejä, tuskin tosin kahta viikossa kellään Suomessa, ainakaan jatkuvasti. Kuulakulut jne. vievät sen verran rahaa että käytännössä harvemmin pitää pelata vaikka haluja olisikin enempäänkin. Kisoissa on tainnut Suomessa olla jopa 12 vuotiaita mukana, mutta tietysti riippuu seurasta miten on pelipaikkoja. Vanhemmat vaan mukaan tutustumaan lajiin ensialkuun.
Kisoja on Suomen Paintball-liiton järjestäminä neljä kertaa tänä vuonna ja lisäksi ehkä muutama muu irtoturnaus, tuolla on tapahtumakalenteri http://www.paintball.fi/plug.php?e=events
Harrastepuolella porukat pelaavat esim. viikonloppuisin. Avoimia pelejä on nykyisin aika paljon ympäri Etelä-Suomea, kesäaikaan pääsee pelaamaan vaikka joka viikonloppu jos löytyy mahdollisuuksia ajella vähän pidemmälle, kalenterissa niitäkin näkyvissä. - värikuula
Itse olen muutamia kertoja käynyt pelaamassa huviluvan areenalla kaarinassa. Siellä on pelaaminen on ollut mukavaa ja ennen kaikkea helppoa. Kannattaa ottaa yhteyttä niin sieltä varmasti osataan kertoa tarkemmin asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875