Nokia 6710 Navigator, onko kokemuksia? Kannattaako ostaa?
Nokia 6710 Navigator
15
1312
Vastaukset
- Penanen
Kyllähän tämä 6710 on mainio vehje, mutta tuo itsekseen zuumaaminen on melko yleinen ongelma, joka kyllä korjataan takuuseen. Kokemuksia korjaamisesta on laidasta laitaan. Itselläni kaikki meni hienosti, kuten viestiketjusta huomaat.
Itse olen melko paljon surffaillut netissä ja lukenut sähköposteja. Osin kuitenkin wlania käyttäen kotosalla. Navigointi on suoraviivaista ja nopeaa. Pääkamera on 5 megapikseliä. Otin samalla operaattorilta GPRS25-paketin eli 25Mt datasiirtoa kuukaudessa hintaan 4 euroa.
Osta vaan 6710.- ferfefef4
Jos ei osta mitään datasiirtopaketteja, niin minkälaisia nagivointipalveluja voi käyttää ilmaiseksi puhelimen mukana tulevilla ohjelmilla (ilmeisesti GPS)? Onko niistä mitään hyötyä ilman maksullisia lisäpalveluja?
- Penanen
ferfefef4 kirjoitti:
Jos ei osta mitään datasiirtopaketteja, niin minkälaisia nagivointipalveluja voi käyttää ilmaiseksi puhelimen mukana tulevilla ohjelmilla (ilmeisesti GPS)? Onko niistä mitään hyötyä ilman maksullisia lisäpalveluja?
Ei navigoinnista tarvitse maksaa. Navigointi muuttuu vaan hitaammaksi esim. reitin uudelleen laskemisen osalta (olen kuullut) ja karttojen lataaminen kannatta tehdä aina tietokoneen kautta.
Se tiedonsiirto on kuitenkin melkoisen pientä vain muutamia kymmeniä kiloja esim. tunnin navigoinnin aikana kotimaassa. Esim. tuolla GPRS25-tuotteella saa siirtää 4:llä eurolla 25 Mt, jolla surffaa netissäkin melkoisesti kuukauden aikana, navigoinnin lisäksi.
- metfi
Ei kannata ostaa, jotta voisi käyttää ilman ihme zoomailuja tarvitset asentaa lisäohjelman jolla zoom touch saadaan pois päältä.
Täällä lisää aiheesta:
http://discussions.europe.nokia.com/t5/Nseries-Devices-and-S60/6710-Navigator-Zooming-in-and-out/td-p/543067- kysyväeitieltäeksy
No eipä tuota taida kannattaa ostaa, jos heti pitää huoltoon viedä. Mikähän olisi vastaavilla toiminnoilla varustettu toimiva puhelin?
- Anonyymi
kysyväeitieltäeksy kirjoitti:
No eipä tuota taida kannattaa ostaa, jos heti pitää huoltoon viedä. Mikähän olisi vastaavilla toiminnoilla varustettu toimiva puhelin?
Nokian omilla sivuilla voit vertailla eri puhelin malleja. Katso täältä: http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet
Jos tulee kysyttävää jostakin puhelimesta, tai muista puhelimmin koskevista asioista, niin laita tähän keskusteluun viestiä, niin koitan vastata. - bot
Anonyymi kirjoitti:
Nokian omilla sivuilla voit vertailla eri puhelin malleja. Katso täältä: http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet
Jos tulee kysyttävää jostakin puhelimesta, tai muista puhelimmin koskevista asioista, niin laita tähän keskusteluun viestiä, niin koitan vastata.itselläni on 10/09 ostettu 6710 ja siinä zoomi toimii vain silloin kun haluan eikä koskaan kertaakaan itsekseen. olen heti alussa liimannut verkkokaupasta ostamani suojalevyn näyttöön, ehkäpä se on auttanut.
- metfi
Zoomaus ongalmaan on löytynyt ratkaisu, jolla asia voidaan huollossa korjata. Joten, nyt laitteesta on tullut toimiva ja käyttökelpoinen.
- 25mt
metfi kirjoitti:
Zoomaus ongalmaan on löytynyt ratkaisu, jolla asia voidaan huollossa korjata. Joten, nyt laitteesta on tullut toimiva ja käyttökelpoinen.
25mt paketilla katsoo pari pillun kuvaa ja se on siinä. 6710 on ihan hyvä jossa toimii kaikki
- Nokia N86 8MP
25mt kirjoitti:
25mt paketilla katsoo pari pillun kuvaa ja se on siinä. 6710 on ihan hyvä jossa toimii kaikki
Mulle ei riittäis läheskään toi 25 megatavun paketti. Itselläni on dnan rajaton 384 kbit/s datapaketti hintaan 9,8€/kk. Tulee paljon halvemmaksi, ite kun tulee noin puol gigaa aina siirrettyä dataa puhelimella, eli tuon 25 megatavun paketilla se maksais mulle peräti 80€.
- maahismetsä
Anonyymi kirjoitti:
Jos tulee kysyttävää jostakin puhelimesta, tai muista puhelimmin koskevista asioista, niin laita tähän keskusteluun viestiä, niin koitan vastata.Jouduin viemään oman Nokia 6710 huoltoon, kun zuumaili itsekseen oli huono äänen toisto ja näppäimet jumittivat. Huollossa se on ollut pian kuukauden ja soittaessani eivät osanneet sanoa koska ehtiivät korjata kun tuota mallia tulee jatkuvasti huoltoon. Mikähän olisi se kohtuu aika odotella , sanooko kuluttajasuoja laki asiasta mitään ?
Nokia N86 8MP kirjoitti:
Mulle ei riittäis läheskään toi 25 megatavun paketti. Itselläni on dnan rajaton 384 kbit/s datapaketti hintaan 9,8€/kk. Tulee paljon halvemmaksi, ite kun tulee noin puol gigaa aina siirrettyä dataa puhelimella, eli tuon 25 megatavun paketilla se maksais mulle peräti 80€.
Minulle riittää mainiosti tämä 25 megan liittymä. Käyn yleensä 3G kautta netissä matkoilla puhelimella. Kotona olen oman wlanin kautta.
- Hugo M
nokian paskaa!
- Linneankuvat
Mulla kyseinen kapula ja kyllä zoomailee! Netissä on hankala olla, kuvia ja karttaa on hankala kattella kun zoomailee edestakas itsestään. Näppäimet jumittaa välillä tekstatessa ja välillä muutenkin. Tän keskustelun perusteella kannattais viedä takuuhuoltoon?
Muuten on ollut älyttömän hyvä kännykkä, navigointi mahtavaa kun voi kävellessäkin eikä autossa navigoidessa pahemmin zoomaile kun on imukupilla tuulilasissa. - vaimon superkänny
Linneankuvat kirjoitti:
Mulla kyseinen kapula ja kyllä zoomailee! Netissä on hankala olla, kuvia ja karttaa on hankala kattella kun zoomailee edestakas itsestään. Näppäimet jumittaa välillä tekstatessa ja välillä muutenkin. Tän keskustelun perusteella kannattais viedä takuuhuoltoon?
Muuten on ollut älyttömän hyvä kännykkä, navigointi mahtavaa kun voi kävellessäkin eikä autossa navigoidessa pahemmin zoomaile kun on imukupilla tuulilasissa.ja ihan suoraan voi sanoa että helkutin hyvä kännykkä jonka hinta on nykyisellään tosi kohdallaan. Vertaapa samoja toimintoja toisissa kännyissä (oli MERKKI mikä tahansa) ja kerro sitten onko kallis. Noista viesteistä voi kans arvata että nykyään kaupassa olevissa yksilöissä se zoomailuvika on korjattu. meidän ostamassa (Verkkokauppa.com:sta ostettu) ei olltu mutt huolto kesti aika lyhyen aikaa (n. viikon) ja nyt toimii ihan kun pitääkin. Siis mua harmittaa ettei ole itellä tuota kännyä, KERRASSAAN ERINOMAINEN känny!!!! Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693