Minä en haluaisi mitään kallista vihkisormusta, mutta mies meinaa ostaa sellasen 800€:n sormuksen..
Pitääkö miehelle kanssa ostaa vihkisormus?
vai laitetaanko miehelle sitten se kihlasormus siinä alttarilla?
Vihki sormuksesta
3
1461
Vastaukset
- MPee
Jos mennään perinteisen kaavan mukaan, vain nainen saa vihkisormuksen ja se on ainoa alttarilla sormeen laitettava sormus. Kukin voi kuitenkin hoitaa asian omalla tyylillään. :o) Me hankimme myös miehelle vihkisormuksen ja se laitettiin aivan samalla tavalla alttarilla sormeen kuin minunkin somukseni. Joku taas haluaa pitää miehellä edelleen vain yhden sormuksen eli sen vanhan kihlasormuksen, mutta siunauttaa sen papilla. Tällöin naisen vihkisormus ja miehen kihlasormus annetaan papille ja toimitaan aivan kuten kyseessä olisi kaksi vihkisormusta.
- Hanna
..kumminkin siinä sormuksen valinnassa katsoa mistä tykkää, ei hintaa. Sormus on siinä sormessa sitten koko loppuelämän. Kirjoituksestasi päätellen olet aika nuori, eli loppuelämää on toivottavasti paaaljon jäljellä.
Me aiomme tehdä niin, että mies pujottaa sormeeni vihkisormuksen (hinta oli 1200euroa, itse valitsin mieleiseni, en katsonut hintaa). Minä en miehelleni laita sormusta, vaan kihlasormus pidetään sormessa vihkimisen ajan. - Nenna
Mielestäni sormuksen valinnassa maku ratkaisee, sitten vasta katsotaan hintaa. Itse tein niin että asetin sormukselleni yläraja hinnan enne kuin aloin etsimääm omanlaista. Kun vihdoin löysin mieleiseni oli se huomattavasti halvempi kuin oli varautunut. Meillä minun sormuksesta maksettiin 320€ ja miehelle pujotetaan sormus alttarille myös. Hyvää kesän jatkoa ja onnea tulevaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993