Kävipä tässä taannoin niin, että olin oikeudessa puimassa minuun kohdistunutta väkivaltatapausta.
syytetyn puolustaja onnistui kuitenkin kumoamaan syytteet. Tässä nyt pohdinkin, että mitä joudun korvaamaan vai joudunko mitään kyseisestä oikeudenkäynnistä.
Itse istuin ei sanonut mitään mistään korvauksista.
Onko vastaavanlaisia kokemuksia? Odottelenko vain, että postista rapsahtaa maksettavaa?
Kumottu syyte
4
602
Vastaukset
- 1542
Ajoiko syyttäjä asiaasi? Oliko sinulla asianajaja?
Asianajajan kulut joudut korvaamaan.ajoin itse omaa asiaani kun pidin asiaa selvänä. Mutta toisen asianajaja onnistuikin sanomaan ihan jotain muuta ja päätös olikin sitten selvä....
- hjhjh
Vai ihan kumoamaan. Melkoisen epäselvä juttu jos pystyy kumoamaan;) huumorimiehiä.
- Space Cadet Go!
Tuomioistuin olisi tuomiossaan kyllä lausunut, jos sinulle jotain korvattavaa tulisi. Jos syyte on hylätty, vastaajan oikeudenkäyntikulut maksetaan valtion varoista (noin yksinkertaistettuna).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358