KISSOJEN KANTAMINEN

burtsiga

moikka
saako kissoja kantaa niskasta?

14

8116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elina

      Ainoastaan kissaemo osaa kantaa pentua niskasta oikein.
      Sitä paitsi, mietipä kuinka mahtaa aikuiseen kissaan sattua, kun koko paino on niskanahan varassa....
      Tukeva ote etujalkojen takaa ja takamuksen alta, mielellään vielä kunnolla syliin lähelle kehoa. Siinäpä on kissankin mukavampi olla kannettavana!

      • Kyllä saa kantaa

        kyllä saa! Mitäkos JOS on äkäinen ja pureva kissa eikä anna otta syliin , kysyin eläin likkestä ne sanoivat että joo että kyllä saa mutta ei
        Retutttavasti!! ja kissa emokin kantaa ja pentunakin paino kohdistuu pla plaaaa....
        nii et kyllä saa ! ET KU ETTE OO MUTEKKA LUKENU KISSA KIRJASTA NII ÄLKÄÄPÄ VASTATKO!! KISSA KIRJASSA SANOTAA ET SAA!:) >:D >:(


      • Anonyymi
        Kyllä saa kantaa kirjoitti:

        kyllä saa! Mitäkos JOS on äkäinen ja pureva kissa eikä anna otta syliin , kysyin eläin likkestä ne sanoivat että joo että kyllä saa mutta ei
        Retutttavasti!! ja kissa emokin kantaa ja pentunakin paino kohdistuu pla plaaaa....
        nii et kyllä saa ! ET KU ETTE OO MUTEKKA LUKENU KISSA KIRJASTA NII ÄLKÄÄPÄ VASTATKO!! KISSA KIRJASSA SANOTAA ET SAA!:) >:D >:(

        Ainoostaa 10 vuotta myöhässä vastasit


    • wonder

      EI EI EI EI JA EI!!!!!!!!!

    • Tabby

      Niskasta kantaminen sattuu kissoihin. Ainoastaan emolla on lupa kantaa pentujaan niskasta niiden ollessa pieniä.

      Mietipä jos itseäsi kannettaisiin vaikkapa sormesta. Ei taitaisi tuntua kivalta?

      Kovin rankaisukeino on ottaa kissaa kiinni niskanahasta, mutta tätäkään ei missään nimessä saa tehdä kovaa eikä kissaa siis koskaan nosteta niskanahasta. Meillä toinen suuttuu välillä niin totaalisesti, ettei kissaa saa rauhoittumaan muulla kuin tarttumalla niskanahasta. Tämä nimenomaan on sellaista, että otetaan kiinni niskanahasta kissan istuessa lattialla, pidetään hetki kiinni ja sitten päästetään irti. Tähän mennessä ei ole löytynyt muita keinoja neidin taltuttamiseksi, kun sellainen kiukunpuuska iskee. Tuonkin vinkin kertoi oma eläinlääkärimme.

      • KYSY LUPAKIN?

        ja ketäköhän listassa on ku pitäää kysyä lupakin?? xD


    • Aamiaiasmuro

      Niskasta kiinni nappaminen rauhoittaa kissan, ilmeisesti kyse on jostain vaistosta, emmonotteesta. Jos kissaan saattuisi niskasta kantaminen se kyllä ilmaisee asian erittäin selkeästi ja rimpuilee irti keinoija kaihtamatta, Niskaote on noin muuten hyvä kissan rauhoituskeino ja esim lääkkeen oton yhteydessä oiva apu venkuroivan kissan käsittelyyn

    • kakaravaari

      Kahta siamilaista kannellut 10 v niskavilloista. Koko kämmen täyteen niskanahkaa Katti ihmeen rauhallinen.

      • ihmisettyperiä

        Rääkkäystä niskasta aikuista kissaa roikottaa.Kiinni voi pitää, jos on pakollista, toimenpiteen vuoksi,esim eläinklinikalla,tai kotona haavanhoito.Nostaa ei saa.Vain emo saa kantaa niskasta pentujaan.Kyllä ihminen on typerä,jos aikuista kissaa nahoista roikottaa.
        Koirakin kantaa pentua niskanahasta,muttei kukaan täyspäinen kanna aikuista koiraa niskasta.


    • Anonyymi

      Ainoastaan emo kantaa pentuja niskanahkasta, aikuinen kissa painaa jo sen verran että niskanahkasta kanto sattuu. Ja se riippuu ihan kissastakin, joillain on korkeampi kipukynnys. Tai niin se on ainakin meidän kateilla, toinen kiljuu ja huutaa jos edes yrittää kantaa niskanahkasta, toinen vaan "alistuu kohtaloonsa" :D

      • Anonyymi

        Kerrot että sattuu, ja että olette kantaneet🙀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrot että sattuu, ja että olette kantaneet🙀

        En ole kantanut, kokeilin vain hetkellisesti ainoostaan etutassut ilmassa.


    • Anonyymi

      Saako sinua?
      Kissaa EI Saa, se sattuu kissaa kun koko paino on niskanahasta roikkumassa. Mieti omalle kohdalle.

    • Anonyymi

      Ei. Vsin emo kantaa kissanpentua. Se löydyys niskanshasta häviää kissan kasvaessa ja kivuliasta kissalle kantaa sitä niskasta aikuisempana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe