etsii seuraa tositarkoituksella. Tällaisia viestejä saan sähköpostiini tämän tästä ja kuinka ollakaan niiden tulo alkoi juuri suomi24:n taannoisen hyökkäyksen jälkeen. Mukana on usein kuva hemaisevasta naisesta, joka väittää etsivänsä rakkautta Suomesta. Ei oikein vaikuta uskottavalta, että 28 vuotta vanha kaunotar hakee seuraa 56 vuotisesta miehestä ihan vain rakkauden merkeissä.:-D))))))))))))))
"Ludmila" 28 v.
100
1028
Vastaukset
- o.tunnus
venakot hyökkää, onneksi sähkö-postilla..nykyjään :)
Mut jos 28, ni voi olla et sitten 56 ois 36...ainakin hetken :Droskiin, sillä en todellakaan halua ruveta elättämään mitään muijaa, jonka ainoa motiivi on raha. Se on aivan selvä juttu. 56 ei tule kolmekutoseksi muuten kuin juuri ja juuri sen lyhyen hetken, kun "se" kestää.:-D))
- zin54433
Ihmiset uskoo saavansa Nigeriasta 100 miljoonaa, kun maksaa etukäteen 1000 € postituskuluja.
Tai hempukan naapurista, kun laittaa rahaa tilille.
Hyväuskoisia hölmöjä maailma täynnä, ei tälläistä yritettäisi, ellei joskus onnistuisi.
- HTZA
charmikkaasti harmaantuneen miehen ei pidä laittaa kuvaansa nettiin.
Minullekin kirjoittelevat, ainaskin palstalla.
Suloinen niittakin.sillä tällä palstalla ollaan sentään suunnilleen samaa ikäluokkaa. Sullahan on haaremi täällä, josta jotkut voivat vain uneksia.:-)
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
sillä tällä palstalla ollaan sentään suunnilleen samaa ikäluokkaa. Sullahan on haaremi täällä, josta jotkut voivat vain uneksia.:-)
näyttelijätyttöjä vain.
Paitsi niitta.. ja jokunen muu.
H. HTZA kirjoitti:
näyttelijätyttöjä vain.
Paitsi niitta.. ja jokunen muu.
H.En suinkaan, vaan iloinen puolestasi.:-)
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
En suinkaan, vaan iloinen puolestasi.:-)
Krokodiilinkyyneleet, taas, olivatkaan?
Noh, uskotaan.
Ystäväni kun olet.
H. - Sisältä kultaa
Teotwawki kirjoitti:
sillä tällä palstalla ollaan sentään suunnilleen samaa ikäluokkaa. Sullahan on haaremi täällä, josta jotkut voivat vain uneksia.:-)
Niin se taitaa haaremi sullakin olla,Teoseni ;)
Sisältä kultaa kirjoitti:
Niin se taitaa haaremi sullakin olla,Teoseni ;)
ei ole haaremia Teolla.:-D)))) Jotkut ehkä pitävät, mutta on myös paljon kriittisesti suhtautuvia. Olkoon niin.
Spammisuodatin on tosiaan joutunut koetukselle viime aikoina. Roskapostia tulee juuri tähän luukkuun, muissa käyttämissäni osoitteissa sitä ei ole näkynyt aiempaa enempää.
luukun osoitetta ja annoin niiden kerran täyttyä rauhassa, kun olin avannut Gmailin. Toinen täyttyi kolmessa viikossa ja sinne mahtui pikkasen vaille 4000 viestiä. Gmail on turvallisempi. Ainoa roska mitä sinne saan, ovat juuri nämä venäläistytöt.
- kyllätynyt(:
minttupuu kirjoitti:
laihtua pitäis ja ostaa koiranruokaa!!
En oo ylipainoinen, en omista koiraa!!Darya 27 v, ja on niin pirun sinnikäs esiintulija ettei mikään kielto tepsi ja kuvan kanssa ihan, en tiedä onko lainakuva sekin,
sukupuolesta viestin lähettäjä ei tiedä mitään, vaan varmaan lähettää kaikille löytämilleen
sähköpostilaisille, niitä ei kuulemma pitäisi ollenlaan avata, jos avaa ne jatkuvat vaikka kuinka pitkään Teotwawki kirjoitti:
luukun osoitetta ja annoin niiden kerran täyttyä rauhassa, kun olin avannut Gmailin. Toinen täyttyi kolmessa viikossa ja sinne mahtui pikkasen vaille 4000 viestiä. Gmail on turvallisempi. Ainoa roska mitä sinne saan, ovat juuri nämä venäläistytöt.
ne tulee g-mailiin?
Luulin, että tarkotit tämän Suolen postia, muutkin valittaneet ludmiloista, mut niillä Suomi24-posti.minttupuu kirjoitti:
ne tulee g-mailiin?
Luulin, että tarkotit tämän Suolen postia, muutkin valittaneet ludmiloista, mut niillä Suomi24-posti.Ei mulla niitä G-mailiin tai operaattorin tarjoamaan postiluukkuun tule, vain tänne eikä oikeastaan noita ludmiloita niinkään, pillerikauppaa ja sen sellaista, otsikoiden perusteella. Laitan ne kaikki lukematta roskiin ja tyhjennän lopuksi vielä roskiksenkin.
minttupuu kirjoitti:
ne tulee g-mailiin?
Luulin, että tarkotit tämän Suolen postia, muutkin valittaneet ludmiloista, mut niillä Suomi24-posti.suomi24 postilaatikkoa sen jälkeen, kun sinne alkoi tulla mainoksia jotain Tarjousmestasta, joka on ruotsalainen firma ja laittoivat etunimenikin ihan näkyviin. Sen ei pitäisi näkyä mistään, en ole antaa lupaa sen julkaisemiseen.
- HTZA
Teotwawki kirjoitti:
varovaisempi arvostelusta.
Moni noista tytöistä tekee Suomelle palveluksen, hoitamalla mummonsa kotimaassaan.
Tulee, tietysti, kiukuttelua hyväksikäytöstä ja alistamisesta. Etelän suunnalla eletään pahemmillakin tavoilla, tavoilla jota ei Lutherilainen käsitä.
Ja, toisaalta, kuka mies, haluaisi naisen jos sillä ei olisi sitä?
Kaikenmaailman tarpeilla tehdään kauppaa, kaikenmaailman tavaroilla.
Jotkut ostavat postimerkinkin miljoonalla eurolla.
Mitä enemmän ihmisiä, sitä suurempi nälkä.
Huorausta voisi verrata MvDonaldsin töihin.
"Muuhun kun ei koulutus, tai koulunkäynninhalu, riitä".
H.
myös juteltiin tuosta, näyttää itsekullekin tulleen noita venäläisyhteydenottoja Suomi24:n vuodon jälkeen.
Minuakin lähestyi sähköpostilla "Laritsa"29v, hän halusi luoda ystävyyssuhteen kanssani. :))) Oli laittanut kuvansakin liitteenä, mutta katsoin parhaaksi poistaa meilin avaamatta liitteitä.Teotwawki kirjoitti:
menee kansainväliseen jakeluun hyvin nopeasti ja niillä tehdään kauppaa.
mun osoite ei sitten ole ollut kovin korkeassa kurssissa, kun sain vain tuon yhden yhteydenoton :DDD Se ei tullut Suomilootaan, mutta näkyy tänne rekisteröitymistiedoissani.
TaikisN kirjoitti:
mun osoite ei sitten ole ollut kovin korkeassa kurssissa, kun sain vain tuon yhden yhteydenoton :DDD Se ei tullut Suomilootaan, mutta näkyy tänne rekisteröitymistiedoissani.
vaikka ehkä se näy pelkän nimimerkin takaa. Mutta mulla olis nyt vientiä. Ei taida vain kiinnostaa, vaikka olenkin jälleen vapaa mies.
kerran joltain mieheltä, luukkuun viestin, ei ollu venäläinen, tuli mieleen joku espanjalainen, en muista nimeä, säikähdin niin kovasti, ku halus lähtee miun kanssa johonkin timbuktuun): Nappasin sen roskikseen oitis:)))
Vähän aikaa sitten tuli samaten luukkuun joltain Katherinelta ystäväpyyntö, tunkasin senki heti roskiin):
Mistä halvatusta ne saa osoitteen, ei miulle kyl muita oo tullu, toivottavasti ei tulekkaa enempää.olen ihan samaa mieltä kuin minttupuu, sähläät tilaisuuden päästä Timbuktuun tai johonkin ;)))
Miksei hän minulta kysellyt, olisi parissa minuutissa laukku pakattuna ;(minttupuu kirjoitti:
eksoottiselta mieheltä tollasen ehdotuksen, etkä lähde?
Ehkä tilaisuus ei toistu!?Miks miun pitiki säikähtää nii kovasti? ):
Mitäs mie nyt teen???? Ei hää kyl enää kirjota, ku täst on jo ehkäpä noin puolvuotta aikaa): HARMITTAA!!!!Anceli kirjoitti:
olen ihan samaa mieltä kuin minttupuu, sähläät tilaisuuden päästä Timbuktuun tai johonkin ;)))
Miksei hän minulta kysellyt, olisi parissa minuutissa laukku pakattuna ;(olis ottanu mukaas ko, hammasharjan ja passin, ei sitä muuten nii äkkiä pääse... Vaatteitahan voiki sit hommata reissun päältä:)))
- Yxitypy
Teo tiijä. Jospa Ludmila tykkäiskin vanhemmista miehistä. Onhan niitä isompiakin ikäeroja nähty.
Voisithan kokeilla miten käy :=))Teotwawki kirjoitti:
tulisin toimeen lasteni ikäisen naisen kanssa, vaan haluan vähän varttuneemman.;-)
Ja taitaa hänelläkin olla paljon nuorempi vaimo ainakin kuvien perusteella kun netistä katselin. Isäni oli 20 vuotta äitiäni vanhempi, ei hyvä sekään ikäero minulla itsellani oli 15 v vanhempi mies eikä toiminut sekään. Minulle on tullut roskapostia mutta eihän niitä kannata avata, onneksi gmail erottelee ne jo valmiiksi omalle osastolleen.
firefox58 kirjoitti:
Ja taitaa hänelläkin olla paljon nuorempi vaimo ainakin kuvien perusteella kun netistä katselin. Isäni oli 20 vuotta äitiäni vanhempi, ei hyvä sekään ikäero minulla itsellani oli 15 v vanhempi mies eikä toiminut sekään. Minulle on tullut roskapostia mutta eihän niitä kannata avata, onneksi gmail erottelee ne jo valmiiksi omalle osastolleen.
nämä megajulkkismiehet saavat helposti nuorta naisseuraa, mutta se ei olekaan jutun pointti. Minua ei kiinnosta mistään mitään tietämätön pikkulikka, joka salaa kuinkin kaipaa sitä ikäistään miestä.
Teotwawki kirjoitti:
nämä megajulkkismiehet saavat helposti nuorta naisseuraa, mutta se ei olekaan jutun pointti. Minua ei kiinnosta mistään mitään tietämätön pikkulikka, joka salaa kuinkin kaipaa sitä ikäistään miestä.
Itse asiassa Ludmilaa ei kiinnosta sinun hieno persoonasi vaan mahdolliset rahasi ja Schengen-rajan ylitys. Kyllä niiden takia kärsii pari viikkoa jo vähän rupisempaakin reppanaa.
yohuuhkaja kirjoitti:
Itse asiassa Ludmilaa ei kiinnosta sinun hieno persoonasi vaan mahdolliset rahasi ja Schengen-rajan ylitys. Kyllä niiden takia kärsii pari viikkoa jo vähän rupisempaakin reppanaa.
en ole kiinnostunut Ludmilasta, enkä Tatjanasta, en ulkonäön enkä muukaan vuoksi.
Teotwawki kirjoitti:
en ole kiinnostunut Ludmilasta, enkä Tatjanasta, en ulkonäön enkä muukaan vuoksi.
Niin, tuskin olit ainoa kohde (tämäkin paljastus näin tökerösti töksäyttäen), kun laittaa pitkäänsiimaan riittävän monta koukkua, eiköhän sieltä se yksi kala jo kiinni iske.
Olen muuten seuraillut sattuneesta syystä tuota liikennettä ja ei voi välttyä ajatukselta että tuokin on yksi ihmiskaupan keino tuoda uutta lihaa pimeän (seksi yms)työvoiman markkinoille, niin paljon noita täkyjä on liikkeellä puolin ja toisin. Äijiä käytetään hyväksi itätuonnissa, eukkoja etelämpää tuotaessa.yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, tuskin olit ainoa kohde (tämäkin paljastus näin tökerösti töksäyttäen), kun laittaa pitkäänsiimaan riittävän monta koukkua, eiköhän sieltä se yksi kala jo kiinni iske.
Olen muuten seuraillut sattuneesta syystä tuota liikennettä ja ei voi välttyä ajatukselta että tuokin on yksi ihmiskaupan keino tuoda uutta lihaa pimeän (seksi yms)työvoiman markkinoille, niin paljon noita täkyjä on liikkeellä puolin ja toisin. Äijiä käytetään hyväksi itätuonnissa, eukkoja etelämpää tuotaessa.on ilmeisesti maailman pimeästä kaupasta huumekaupan jälkeen heti seuraavana, jos arvioidulla liikevaihdolla mitataan.
- 0ree
täällä Itä-Suomessa näitä venäläisiä vaimoina. Valta osa ihan normaaleja vaimoja. Noista elätettävistä on kuitenkin valtaosa kotimaisia.
väliä sillä, minkä maalainen nainen on ja uskonkin, että nämä normaalit ulkomaalaisperäiset naiset ovat aivan tavallisia ihmisiä. Sitä paitsi kyllä minun tuttavapiirissäni useita pareja, joilla on nainen muualta, mutta se, että alle kolmekymppinen esittää vakavissaan etsivänsä miestä lähes kolmekymmentä vuotta vanhemmasta miehestä ei vaikuta uskottavalta.
Teotwawki kirjoitti:
väliä sillä, minkä maalainen nainen on ja uskonkin, että nämä normaalit ulkomaalaisperäiset naiset ovat aivan tavallisia ihmisiä. Sitä paitsi kyllä minun tuttavapiirissäni useita pareja, joilla on nainen muualta, mutta se, että alle kolmekymppinen esittää vakavissaan etsivänsä miestä lähes kolmekymmentä vuotta vanhemmasta miehestä ei vaikuta uskottavalta.
Ludmiloitten,Larissoitten, Tatjaanoitten...viestit kiertävät ties kuinka monissa sähköposteissa, eikai niitä kukaan oikeasti ota tosissaan ??
Itse epäilen kyllä ennemminkin noiden meilien mukana tulevissa liitteissä olevan jotain haittaohjelmia.TaikisN kirjoitti:
Ludmiloitten,Larissoitten, Tatjaanoitten...viestit kiertävät ties kuinka monissa sähköposteissa, eikai niitä kukaan oikeasti ota tosissaan ??
Itse epäilen kyllä ennemminkin noiden meilien mukana tulevissa liitteissä olevan jotain haittaohjelmia.maksullista seuraa.
- mitäkä mies
Minulle tuli myös sähköpostiin nuoren venäläisen naisen kuvia,hoonolla soomella,taidan pitäytyä suomineidossa:)
kun on se Suomineito. Mulla ei tällä hetkellä ole, kun pakkailen tässä tavaroitani ja muutan pois.
- Sol57
Teotwawki kirjoitti:
kun on se Suomineito. Mulla ei tällä hetkellä ole, kun pakkailen tässä tavaroitani ja muutan pois.
tullut sanottuakin Teo. Otan osaa. Ihanko totta, oletko oikeasti eroamassa?. Voihan..... pahus soikoon.
Tsemppiä kyllä se siitä elämä vielä.
tsau:Friidu - mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
Mitä hemmettiä! otan osaa,tai onnittelen...Ei mukava juttu,ei yhtään.En osaa sanoa mitään mistä olisi vähääkään lohtua,mutta kokka kohti uusia haasteita.
Sol57 kirjoitti:
tullut sanottuakin Teo. Otan osaa. Ihanko totta, oletko oikeasti eroamassa?. Voihan..... pahus soikoon.
Tsemppiä kyllä se siitä elämä vielä.
tsau:Friiduon lopullinen päätös. Tätä kokeiltiin viisi vuotta sitten jo silloin viihdyin hyvin yksikseni ja ihmettelenkin, että mikä minut sai palaamaan. Naisen kyyneleet, kai.
mitäkä mies kirjoitti:
Mitä hemmettiä! otan osaa,tai onnittelen...Ei mukava juttu,ei yhtään.En osaa sanoa mitään mistä olisi vähääkään lohtua,mutta kokka kohti uusia haasteita.
mutta silti henkisesti hyvin raskasta.
- Sol57
Teotwawki kirjoitti:
on lopullinen päätös. Tätä kokeiltiin viisi vuotta sitten jo silloin viihdyin hyvin yksikseni ja ihmettelenkin, että mikä minut sai palaamaan. Naisen kyyneleet, kai.
tuntuu kyllä oikeesti pahalta puolestasi. Noh. Elämän on jatkuva kaikesta huolimatta. Erot vaan...niin kovia juttua aina...Toivon sitä jaksamasta nyt sinulle että vaimollesi....eihän näihin osaa oikein ulkopuolisena sanoa juuri mitään kurjalta vaan tuntuu...Anna itsellesi aikaa myös...ja pidähän itsestäsi myös huolta...
tsau:Friidu - mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
mutta silti henkisesti hyvin raskasta.
Luulen tietäväni tunteen.Kaikella on tarkoitus,oli se sitten mitä vain.
Itsekkin vaakakuppia olen punninnut,kumpi painaa enemmän,pitkä suhde,vai pitkä huono suhde.Tsemppiä. mitäkä mies kirjoitti:
Luulen tietäväni tunteen.Kaikella on tarkoitus,oli se sitten mitä vain.
Itsekkin vaakakuppia olen punninnut,kumpi painaa enemmän,pitkä suhde,vai pitkä huono suhde.Tsemppiä.kyllä tämä kestetään ja on jo helpompaa, kun päätös on tehty. Avaimet uuteen asuntoon ovat jo taskussani.:-)
Sol57 kirjoitti:
tuntuu kyllä oikeesti pahalta puolestasi. Noh. Elämän on jatkuva kaikesta huolimatta. Erot vaan...niin kovia juttua aina...Toivon sitä jaksamasta nyt sinulle että vaimollesi....eihän näihin osaa oikein ulkopuolisena sanoa juuri mitään kurjalta vaan tuntuu...Anna itsellesi aikaa myös...ja pidähän itsestäsi myös huolta...
tsau:Friidutästä selvitään kuivin jaloin.
- Sol57
kummaliista ja jotenkin aina menen hämilleni niiden puolesta jotka sinkkuja koko ikänsä...jos, heiltä joku epähienotunteenomaisesti kysyy....miksi olet sinkku tai miksi sinulla ei lapsia? Eihän sen pitäisi kuulua kenelläkään...samoinkuin kun olen hyvin vaivaantunut joskus, joku kun ei ymmärrä että, ihmiset eroavat. Jos, itse ei ole eronut. Emme voi koskaan tietää kahden ihmisen välisiä suhteita mitkä johtavat eroon. Se on aina kahden ihmisen oma asiaja myös päätös ja hyvin kipeä asia.. Minusta sellainen lokeroittaminen...että, sinä olet tuollainen ja tuollainen vai sillä perusteella että, ole eronut tai sinkku tai aviossa tai avioliitossa...on jotenkin aina kovin suppeaa tapaa ajatella...ja myös siten tympeää... Vaikka kysymyksessä olisi itselleni läheinen ihminen. En lähtisi puuttumaan enkä varsinkaan arvostelemaan...tai tuomitsemaan.
Ero on aina ihmissuhteissa verrattavissa siihen prosessiin...mikä koskee myös menetystä. Se on prosessiltaan verrattavissa pienoiskuolemaan. Olkaamme siten myös hienotunteisia niitä kohtaan...jotka sureavat. Liittoon kahden väliseen ihmiseen suhteen liittyy myös niin paljon asioita, toiveita ja odotuksia...että, itse vaikka eronut olenkin ja uudestaan myös vanhemmalla iällä aviotunut uudestaan....Puhuisin silti aina hiljaa...kun on kysymys avioerosta...Ero satuttaa aina. Myös meille itsellemme läheisiä ihmisiä.
Minusta se hyvin surullinen asia aina....ja syythän ovat aina kahden aikuisen ihmisen omia...joten...jos, puhut hiljaa rakkaudesta puhu vielä hiljempaa kuin kysymyksessä on ero...syitähän sinä et tiedä...joten jätä tuomitsematta....eronut tai erotilanteessa oleva ihminen ei sitä tarvitse....hän tarvitsee rohkaisua että, selviää ja jaksaa eteenpäin..jokapäivä on raskas.....ei silloin kevyt....
tsau:Friidu
- Sol57
naisena kun kuva tuolla galleriassa;)) niin kaiken tasoisia juttuja tarjotaan ja ihan asialliasikin yhteydenottoja suurinosa mutta,...laita kylmästi torjuntaan. Aina sitten jää niitä joiden kanssa on ihan mukava jatkaa sitä aitoakin kirjoittamista ja keskustelua. Parhaalle tapaukselle täytyi laittaa kolme kertaa viestiä että, en ole kiinnostunut tapamaan. Enkä etsi seuraa...ja ikä oli 35v....että, silleen...;)) Tunsin itseni en mitenkään immarrelluksi vaan erittäin vanhaksi...jooh...Friidulle tarjotaan sitä miespuolista kuvaa...missä komea ja nuorekas kroppa...vielä...;))) Tähän en odota nyt katkeria kommentteja muilta;))) Ilkeilyihin en vastaa;)))
tsau:Friidu- kesäkassi
lähetetty massana kaikkiin löydettyihin postiosotteisiin oli sitten vastaanottaja mies, nainen tai ihan
lapsikin.
Ihmetyttää vain, kun osaa suomenkieltäkin niin hyvin kirjoittaa, että mikä kumma moisessa on muu
kuin, että kirjoituksen tekee joku ja sitten kuvat ja postit lähetetään massana tienaustarkoituksella.
Ne on parasta laittaa roskakoriin heti kättelyssä, jos silläkään eroon niistä pääsee. Ei ainakaan kannata kertoilla omia henkilökohtaisuuksiaan vaikka kuinkakin miehen, naisen kipee olisikin.
Aina näitä kieroja yrittäjiä löytyy. tuttavanainen sanoi, että hänellekin tulee tarjouksia jatkuvasti nuoremmilta miehiltä. Höh, mitähän he sieltä hakevat, vaikka kyllähän se on tiedossa.
- Sol57
Teotwawki kirjoitti:
tuttavanainen sanoi, että hänellekin tulee tarjouksia jatkuvasti nuoremmilta miehiltä. Höh, mitähän he sieltä hakevat, vaikka kyllähän se on tiedossa.
tämä "lapsi" oli vailla. Oli vakisuhteessa. Omien sanojensa mukaan. Ja todella sitkeä tapaus;) Noh. Hän olisi voinut jopa oma lapseni jos, itse nuorena olisin tehnyt itse lapsia...tunsin itseni todella vanhaksi..mutta, lopulta uskoi.:)) Ehkä tämä aikakausi on meille hieman toinen. En ymmärrä mitä yhteistä juteltavaa minulla olisi ollut hänen kanssaan mitenkään;)) Ehkä sitä hän ei tarjonutkaan...vaan olisi tarjonut jotain vallan muuta...
Miehelleni kun tästä kerroin...hän sanoi että, mitä hitsiä menet vastaamaan takaisin. Yltyy vaan. Halusin kuitenkin tehdä selväksi että, EI kiitos.
tsau:Friidu Sol57 kirjoitti:
tämä "lapsi" oli vailla. Oli vakisuhteessa. Omien sanojensa mukaan. Ja todella sitkeä tapaus;) Noh. Hän olisi voinut jopa oma lapseni jos, itse nuorena olisin tehnyt itse lapsia...tunsin itseni todella vanhaksi..mutta, lopulta uskoi.:)) Ehkä tämä aikakausi on meille hieman toinen. En ymmärrä mitä yhteistä juteltavaa minulla olisi ollut hänen kanssaan mitenkään;)) Ehkä sitä hän ei tarjonutkaan...vaan olisi tarjonut jotain vallan muuta...
Miehelleni kun tästä kerroin...hän sanoi että, mitä hitsiä menet vastaamaan takaisin. Yltyy vaan. Halusin kuitenkin tehdä selväksi että, EI kiitos.
tsau:Friidupoikki, sanon suoraan sen. Mutta ihmisillä on erilaisia motiiveja, mutta useimmiten luulen, että kysymys on tyypeistä, jotka luulevat, että iäkkäämpi nainen seksinkipeä sänkyhirmu.
- Kunnon Kusetus
Teotwawki kirjoitti:
tuttavanainen sanoi, että hänellekin tulee tarjouksia jatkuvasti nuoremmilta miehiltä. Höh, mitähän he sieltä hakevat, vaikka kyllähän se on tiedossa.
kirjoitella huvikseni jollekin tuollaiselle että on tässä kolahtanut komea Ameriiikan perintö yms. Mitenkähän innokkaaksi kirjoittelu kävis:D Mä en sitten ikinä voi tajuta miten Dr. Philissäkin on näytetty monet ihan järkevän olisia naisia joilta miehet ovat kusettaneet isot summat rahaa. Mistä niillä naisilla onkin niin paljon fyffeä? Vaikka minkälaisia stooreja on keksitty ja koko identiteetti rakennettu valheitten päälle. Olis kiva päästä joskus kusettamaan kusettajaa;D
- vasso-Q
Muutamia vuosia sitten sain näinkin houkuttelevan kirjeen S24 postiin. Profiilikuvassani oli erään ulkolaisen keski-ikäisen näyttelijättären vähemmän imarteleva kuva, mutta se ei Felixiä lannistanut. Ken ei somaliamerikkaa ymmärrä niin tulkkaan, että kirjeessä Felix kehuu omaavansa täydellisen seksikkään vartalon ja toivoo, että olisin lempeä ja rakastava. Kuten täällä joku jo kertoikin, tämä ilmiö on valitettavan yleinen ja liikaa ei aiheesta puhuta. Ammattimaista kalastelua nämä ovat, mutta kun sen tietää, voi näihin suhtautua huumorilla.
Olen niitä joskus saanut naisiltakin ja joskus google-kääntäjän avulla suomennettuina. Harmi vaan, etten ole muita tallentanut. Minua jaksaa naurattaa pelkkä ajatus, että joku muka olisi ihastunut minuun joka olen myös *huijari* koska profiilissani on googlen kuvahausta napattu kuva. Jaa, jaa. Tuliko siis huijattua huijaria?
hello dear
Viesti: hello dear
please contact me with my email address ([email protected])
Greetings to you,My name is master felix.I hope this mail will find you well & healthy and I hope we can established a relationship since we are meeting here for the first time, I am tall I am 5.7 fit,fair in complation,good looking, perfect body figure and sexy. I saw your profile and was delighted to contact you, I hope you will be the true loving, honest and caring woman that I have been looking 4, And I have something special to tell you about myself,I am sorry I can't tell you anything about myeslf on the Site, So please contact me directly through my email address at ([email protected]) so that we can get to know earch other better ok that I can also send my picture directly to you.
regards
felix- 4+78
-Profiilikuvassani oli erään ulkolaisen keski-ikäisen näyttelijättären vähemmän imarteleva kuva-,
laittomasti netistä kopioitu ja omana esitetty?
Oletan - vasso-Q
4+78 kirjoitti:
-Profiilikuvassani oli erään ulkolaisen keski-ikäisen näyttelijättären vähemmän imarteleva kuva-,
laittomasti netistä kopioitu ja omana esitetty?
OletanÄlä höpsi. Osa netissä olevista kuvista ovat kenen tahansa käytettävissä. Jos eivät ole, ovat suojattuja. Etkä oleta vaan tiedät kun kerroin.
- 5-5
vasso-Q kirjoitti:
Älä höpsi. Osa netissä olevista kuvista ovat kenen tahansa käytettävissä. Jos eivät ole, ovat suojattuja. Etkä oleta vaan tiedät kun kerroin.
saa käyttämään profiilissasi toisen ihmisen kasvoja?
Sehän on huijausta. 5-5 kirjoitti:
saa käyttämään profiilissasi toisen ihmisen kasvoja?
Sehän on huijausta.mitäs kun mulla ei ole ku piiretty kuva, onks sekin huijausta.
- ???
Nittaminax kirjoitti:
mitäs kun mulla ei ole ku piiretty kuva, onks sekin huijausta.
On se, koska sulla on siinä punaiset korkkarit. *nauraa*.
(entäs ne kuvat, joissa on pelkkä kysymysmerkki) - vasso-Q
??? kirjoitti:
(entäs ne kuvat, joissa on pelkkä kysymysmerkki)Asiaa! Huijausta on kysymysmerkit. Ties mikä megabeibi siinä on taustalla, ken ei halua tuoda itseään esille. *nauraa*
??? kirjoitti:
(entäs ne kuvat, joissa on pelkkä kysymysmerkki)myös vähän kyseenalaiseksi tuon Nitan ampiaisvyötärön ja lautasen kokoiset silmät !!! Selvää huijausta.
TaikisN kirjoitti:
myös vähän kyseenalaiseksi tuon Nitan ampiaisvyötärön ja lautasen kokoiset silmät !!! Selvää huijausta.
kuule....entäs sun makkaranpaistot. Monta vuotta olet niitäkin paistellut eikä valmista tuu. Lienevät kekäleiksi jo palanneet. ;)
- vasso-Q
TaikisN kirjoitti:
myös vähän kyseenalaiseksi tuon Nitan ampiaisvyötärön ja lautasen kokoiset silmät !!! Selvää huijausta.
Kauheeta! Minä luulin jo että sinä pornoa tänne laitat. Panisin otsikossa pisti hieman miettimään, mutta onneksi luin koko viestisi.
Nittaminax kirjoitti:
kuule....entäs sun makkaranpaistot. Monta vuotta olet niitäkin paistellut eikä valmista tuu. Lienevät kekäleiksi jo palanneet. ;)
katso silmiä ja vyötäröä :)))) Paljon uskottavammalta näyttää kuin omasi !! Taidankin laittaa sinne seuraavaksi enemmän paljasta pintaa. *lähtee etsimään Taikiksen rantakuvaa*
vasso-Q kirjoitti:
Kauheeta! Minä luulin jo että sinä pornoa tänne laitat. Panisin otsikossa pisti hieman miettimään, mutta onneksi luin koko viestisi.
siirtyy pian tseksipalstalle koko aloitus :D
- vasso-Q
TaikisN kirjoitti:
siirtyy pian tseksipalstalle koko aloitus :D
Voisin luetella tähän kaikki ne henkilöt, joitten kuva on netissä ja joita panisin. Mutta en laita.
TaikisN kirjoitti:
katso silmiä ja vyötäröä :)))) Paljon uskottavammalta näyttää kuin omasi !! Taidankin laittaa sinne seuraavaksi enemmän paljasta pintaa. *lähtee etsimään Taikiksen rantakuvaa*
mää kohta pyydän että wirniksi tekee musta bikinikuvan. Mitäs siihen sanot? Olen meinaan edullisemmassa asennossa kuin sinä. Muistan meinaan että sä vaan siinä kuvassa löhööt hiekassa. :)
- vasso-Q
Olispa mielenkiintoista tietää, kuka olet tai mitä oikeiastaan ajatettelet. Sinunulla on äärest mielenkiinteoinen tapa tarttua kaikkein epäolennaisimpaan ja kommentoida sitä.
- revi siitä
vasso-Q kirjoitti:
Olispa mielenkiintoista tietää, kuka olet tai mitä oikeiastaan ajatettelet. Sinunulla on äärest mielenkiinteoinen tapa tarttua kaikkein epäolennaisimpaan ja kommentoida sitä.
Kukako olen? En ole se, joka ilmoittaa tulostaan palstalla, en myöskään se, joka jatkuvasti lähtee palstalta. (ei kuitenkaan lähde). Olen satunnainen lukija, ja viimeisen parin viikon aikana olen kaksi viestiä tänne kirjoittanut, joten tosi MIELENKIINTOINEN tapaus olen ;-).
( huumoria rakastan, tekopyhyttä inhoan) - vasso-Q
revi siitä kirjoitti:
Kukako olen? En ole se, joka ilmoittaa tulostaan palstalla, en myöskään se, joka jatkuvasti lähtee palstalta. (ei kuitenkaan lähde). Olen satunnainen lukija, ja viimeisen parin viikon aikana olen kaksi viestiä tänne kirjoittanut, joten tosi MIELENKIINTOINEN tapaus olen ;-).
( huumoria rakastan, tekopyhyttä inhoan)Tästäpä revin paljonkin syystä että juuri kukaan nikitön ei viitsi kertoa mitään itsestään. Kunhan ohimennessään huutelee. Satunnaiseksi ohikulkijaksi yllätit mieluisasti.
- revi siitä
vasso-Q kirjoitti:
Tästäpä revin paljonkin syystä että juuri kukaan nikitön ei viitsi kertoa mitään itsestään. Kunhan ohimennessään huutelee. Satunnaiseksi ohikulkijaksi yllätit mieluisasti.
Hymy sulle. Pakko myöntää, että oli aika, kun kirjoitin nikilläni. Siitä on jo yli vuosi aikaa, vaan joku raivosi galleriani, joten jäin satunnaiseksi kirjoittajaksi. (harvoin kirjoitan, mutta ilkeästi silloin tai sitten ihan huövatonta läppää)
- Anjan.evk
vasso-Q kirjoitti:
Tästäpä revin paljonkin syystä että juuri kukaan nikitön ei viitsi kertoa mitään itsestään. Kunhan ohimennessään huutelee. Satunnaiseksi ohikulkijaksi yllätit mieluisasti.
on ajatus että ihmisen pitäisi kertoa jotain itsestään.
Eikö palsta ole keskustelua varten, eikä henkilökohtaista tilitystä ?
*jää hämmentyneenä miettimään* - satsatsaapas....
Anjan.evk kirjoitti:
*jää hämmentyneenä miettimään*Siksikö, että täällä suurin osa "nikillisistä" chattaa nikkien kanssa, asia on jossain taka-alalla, jos sitä yleensä on ollenkaan??
- vasso-Q
Anjan.evk kirjoitti:
*jää hämmentyneenä miettimään*Ei minulla odotuksia kenekään suhteen ole. Ilahduin vaan, kun satunnainen nikitön vastasi inhimillisesti antaen pienen-pienen kuvan itsestään.
- Anjaniina evk
satsatsaapas.... kirjoitti:
Siksikö, että täällä suurin osa "nikillisistä" chattaa nikkien kanssa, asia on jossain taka-alalla, jos sitä yleensä on ollenkaan??
outo vastaus?
Mitä tekemistä nikillä o itsestää kertomisen kanss?
Kun nimenomaan perään sitä, että eiks ole parempi keskustella asioist, ilman että vetää itseään mukaan keskusteluun.Ikäänku näytille?
Eiks se ole aika itserakasta, kiskoa itsensä esiin, kun poppoo haluaa jutskata asioista? - vitonen meni
Anjaniina evk kirjoitti:
outo vastaus?
Kun nimenomaan perään sitä, että eiks ole parempi keskustella asioist, ilman että vetää itseään mukaan keskusteluun.Ikäänku näytille?
Eiks se ole aika itserakasta, kiskoa itsensä esiin, kun poppoo haluaa jutskata asioista?Niin, montakos kiloa sitä lihaa ostettiinkaan Ruotsista. Aika omahyväistä kertoa omista ostoksistaan yms. eli suurin osa kirjoituksista on, minä olen sitä, minulla on sitä, minä olen tehnyt sitä jne.
Täysin hoopo vastaus Sinulta. - Yxitypy
Nittaminax kirjoitti:
mää kohta pyydän että wirniksi tekee musta bikinikuvan. Mitäs siihen sanot? Olen meinaan edullisemmassa asennossa kuin sinä. Muistan meinaan että sä vaan siinä kuvassa löhööt hiekassa. :)
tyttäret teitä. Jäätte kuin nallit kalliolle verrattuna mun kuvaan.
Minussa on sentäs tyyliä. Te ootte taikiksen kanssa ihan landelaisten näköisiä, mutta mä olen fiini kaupunkilaistypy, jolle kelpaa vain Kuubalainen sikari :=))) - satsatsaapas..
Anjaniina evk kirjoitti:
outo vastaus?
Eiks se ole aika itserakasta, kiskoa itsensä esiin, kun poppoo haluaa jutskata asioista?Kirjoitukseni meni jollain lailla mönkään, kai. Oli tarkoitus olla kanssasi samaa mieltä.
- Anjaniina evk
vitonen meni kirjoitti:
Niin, montakos kiloa sitä lihaa ostettiinkaan Ruotsista. Aika omahyväistä kertoa omista ostoksistaan yms. eli suurin osa kirjoituksista on, minä olen sitä, minulla on sitä, minä olen tehnyt sitä jne.
Täysin hoopo vastaus Sinulta.voihan sen noinkin tulkita.
Ne kilot ei kyllä ollet minun kilojani, ihan sianlihaa ja pippuripihviä ;)
jos mies saa postia naisilta, mutta kun noilta samoilta naisilta olen minäkin saanut ja parilta muultakin joiden osoite on venäläisiä tai sieltä suunnalta. Kylmästi olen jättänyt avaamatta ja pistänyt kieltolistalle mokomat. Tiiä mitä pöpöjä koneelle tulee kun klikkaa kuvia taikka liitteitä.
ei ainakaan kannata avata, sillä siellä saattaa piillä urkintaohjelma, jonka asennuksesta koneellesi et voi tietää.
- ehtoota
Teotwawki kirjoitti:
ei ainakaan kannata avata, sillä siellä saattaa piillä urkintaohjelma, jonka asennuksesta koneellesi et voi tietää.
Sähköpostia Pietarilaiselta...hemaisevalta mimmiltä..kaks kuvaa ja henk.koht.s.postiin!!Mitenhän se on mahdollista?Kopsasin sen pojalleni ja kehui myös,että upee nainen on,mutta kyllä juttu "haiskahtaa".Eikä kai sen näköisen naisen tarvi olla tyrkyllä netissä ja varsinkaan naiselle kirjoitella.Tekstistä sai kyllä selvää,mutta "hoonoo soomee"oli.Arvuuttelin heti,että joku käyttänyt toisen kuvia,joko luvalla tai ilman,sehän on kuitenkin rikos.Annoin hieman "noottia"takaisinpäin ja taisihan pelästyä...kuka sitten lienikin.28vuotias kertoi olevansa.Ehkä oikeesti strippari saattoi olla.
ehtoota kirjoitti:
Sähköpostia Pietarilaiselta...hemaisevalta mimmiltä..kaks kuvaa ja henk.koht.s.postiin!!Mitenhän se on mahdollista?Kopsasin sen pojalleni ja kehui myös,että upee nainen on,mutta kyllä juttu "haiskahtaa".Eikä kai sen näköisen naisen tarvi olla tyrkyllä netissä ja varsinkaan naiselle kirjoitella.Tekstistä sai kyllä selvää,mutta "hoonoo soomee"oli.Arvuuttelin heti,että joku käyttänyt toisen kuvia,joko luvalla tai ilman,sehän on kuitenkin rikos.Annoin hieman "noottia"takaisinpäin ja taisihan pelästyä...kuka sitten lienikin.28vuotias kertoi olevansa.Ehkä oikeesti strippari saattoi olla.
niiden kuvien aiheuttaman haittaohjelman takia olet koneurkinnassa ja kaikki salasanat noukitaan talteen.
Teotwawki kirjoitti:
niiden kuvien aiheuttaman haittaohjelman takia olet koneurkinnassa ja kaikki salasanat noukitaan talteen.
vaan pitää tunteet hallinnassa. Minä en noista haittaohjelmista ole koskaan kovin kärsinyt. Joskus tulee joitakin ulkomaankielisiä juttuja mutta sähköpostini siirtää ne heti roskapostin puolelle joten poistan avaamatta.
firefox58 kirjoitti:
vaan pitää tunteet hallinnassa. Minä en noista haittaohjelmista ole koskaan kovin kärsinyt. Joskus tulee joitakin ulkomaankielisiä juttuja mutta sähköpostini siirtää ne heti roskapostin puolelle joten poistan avaamatta.
koneellanne. Opetelkaa tämä Ubuntu, niin pelittää, eikä tarvi maksaa turhasta.
Teotwawki kirjoitti:
Et mitenkään. Et jaa tietojasi mihinkään, etkä avaa kummallisia posteja, mikä ihmeen ohjelma sinulla on ? Ei tänne kukaan pääse urkkimaan kun ei anna lupaa, Vaihda nyt se ohjelma sellaiseksi josta karsitaan haittapostit heti kättelyssä, ei tule ongelmia.
I cannot understand.- o.tunnus
firefox58 kirjoitti:
Et mitenkään. Et jaa tietojasi mihinkään, etkä avaa kummallisia posteja, mikä ihmeen ohjelma sinulla on ? Ei tänne kukaan pääse urkkimaan kun ei anna lupaa, Vaihda nyt se ohjelma sellaiseksi josta karsitaan haittapostit heti kättelyssä, ei tule ongelmia.
I cannot understand.58 ubuntu.
Tota, olet varmaankin ymmärtänyt väärin E-mailin, ne ihmiset joille netti alkaa olemaan tärkeämpää kuin liv,e eivät välitä roskaposteista, se kiinostus..kuhan jotain tulee postiin :)
ubuntus new me menu brings all your social networks to you, connect to SUOMI24, facebook, twitter and more....is not limited to email :) o.tunnus kirjoitti:
58 ubuntu.
Tota, olet varmaankin ymmärtänyt väärin E-mailin, ne ihmiset joille netti alkaa olemaan tärkeämpää kuin liv,e eivät välitä roskaposteista, se kiinostus..kuhan jotain tulee postiin :)
ubuntus new me menu brings all your social networks to you, connect to SUOMI24, facebook, twitter and more....is not limited to email :)Sorry, tiedän jutun. No niille ei voi kukaan mitään jotka ovat koukussa mutta ohjelmia on erilaisia ja niissä on eri ominaisuuksia. Ei Windows ole maailman napa, se on vain helppoa kun saa cd;n kaupan yhteydessä ja maksaa siitä.
Tiedän Ubuntun hyvin ja siksi sitä käytän. Facebook on peestä!firefox58 kirjoitti:
Sorry, tiedän jutun. No niille ei voi kukaan mitään jotka ovat koukussa mutta ohjelmia on erilaisia ja niissä on eri ominaisuuksia. Ei Windows ole maailman napa, se on vain helppoa kun saa cd;n kaupan yhteydessä ja maksaa siitä.
Tiedän Ubuntun hyvin ja siksi sitä käytän. Facebook on peestä!Esson asiakaskoneessakin (vain parlamentin käytössä) on UBUNTU 10.04 LTS käyttöjärjestelmä, ja siksi sillä onkin turvallista surffailla verkossa. Virustartunnoista ei ole pelkoa, vaikka mitään virustorjuntaa ei käytetäkään. Tämän vuoksi netin selaaminen on nopeampaa, koska koneen teho ei mene virustorjuntaohjelman pyörittämiseen.
Einari Essonen haluaa tarjota asiakkailleen parasta mahdollista tietotekniikkaa, mutta samalla hän haluaa pitää kustannukset kurissa. Siitä syystä hän antoi parlamentin käyttöön UBUNTU-koneen, koska käyttöjärjestelmä on aivan ilmainen.- Utelias ..
Yleismies kirjoitti:
Esson asiakaskoneessakin (vain parlamentin käytössä) on UBUNTU 10.04 LTS käyttöjärjestelmä, ja siksi sillä onkin turvallista surffailla verkossa. Virustartunnoista ei ole pelkoa, vaikka mitään virustorjuntaa ei käytetäkään. Tämän vuoksi netin selaaminen on nopeampaa, koska koneen teho ei mene virustorjuntaohjelman pyörittämiseen.
Einari Essonen haluaa tarjota asiakkailleen parasta mahdollista tietotekniikkaa, mutta samalla hän haluaa pitää kustannukset kurissa. Siitä syystä hän antoi parlamentin käyttöön UBUNTU-koneen, koska käyttöjärjestelmä on aivan ilmainen.Mistä tuollaisia UBUNTU-koneita saa, vai onko itse UBUNTU-kone ylihinnoiteltu, kuten sain tietää niiden maksavan melkein kaksin verroin, verrattuna vastaavan Windows käyttöjärjestelmällä olevaan koneeseen.
Ei kai siellä ESSO:lla ole jotain käytöstä poistettuja mini-läppäreitä ? - Mitäs jo on mies
ehtoota kirjoitti:
Tuo "hoonoo soomee" on varmasti käännetty suoraan Googlella. Elikkä kyllä noita s-posteja on tullut jo kauan Suomi24 miesten e-mailiin. Katso vaikka muilta palstoilta samasta aiheesta. Eikä naisetkaan ole välttyneet tästä.
Utelias .. kirjoitti:
Mistä tuollaisia UBUNTU-koneita saa, vai onko itse UBUNTU-kone ylihinnoiteltu, kuten sain tietää niiden maksavan melkein kaksin verroin, verrattuna vastaavan Windows käyttöjärjestelmällä olevaan koneeseen.
Ei kai siellä ESSO:lla ole jotain käytöstä poistettuja mini-läppäreitä ?Kaikki tietokoneet ovat UBUNTU-koneita, jos viitsii vain asentaa niihin ilmaisen UBUNTU-käyttöjärjestelmän ( Linux). Ubuntun voi ihan hyvin asentaa tavallisen Windowsin rinnalle, joten siinä suhteessa ei tule ongelmia. Mieltymysten mukaan silloin voi valita käyttöön kumman käyttöjärjestelmän hyvänsä.
Kyllä Esson asiakaskoneessakin on myös Win XP, mutta ei sitä kukaan käytä, sillä Windowsia käytettäessä kovalevy raksuttaa jatkuvasti, mutta muuta ei sitten tapahdukaan. Me kiireiset parlamentin jäsenet haluamme tehdä tietokoneella töitäkin, ja siksi käytämme Ubuntua.
Jos asia Sinua kiinnostaa, niin voit ladata ilmaiseksi UBUNTU-käyttöjärjestelmän täältä:
http://www.ubuntu-fi.org/lataa.html- Utelias ..
Yleismies kirjoitti:
Kaikki tietokoneet ovat UBUNTU-koneita, jos viitsii vain asentaa niihin ilmaisen UBUNTU-käyttöjärjestelmän ( Linux). Ubuntun voi ihan hyvin asentaa tavallisen Windowsin rinnalle, joten siinä suhteessa ei tule ongelmia. Mieltymysten mukaan silloin voi valita käyttöön kumman käyttöjärjestelmän hyvänsä.
Kyllä Esson asiakaskoneessakin on myös Win XP, mutta ei sitä kukaan käytä, sillä Windowsia käytettäessä kovalevy raksuttaa jatkuvasti, mutta muuta ei sitten tapahdukaan. Me kiireiset parlamentin jäsenet haluamme tehdä tietokoneella töitäkin, ja siksi käytämme Ubuntua.
Jos asia Sinua kiinnostaa, niin voit ladata ilmaiseksi UBUNTU-käyttöjärjestelmän täältä:
http://www.ubuntu-fi.org/lataa.htmlMinulla tuli tässä läppärissä mukana Windows 7 Ultimate, tässä toimivat kaikki ne vanhat lisä- / hyötyohjelmat mitä tarvitsen.
Olen kokeillut myös tuota essolla käytössä olevaa Ubuntua. Live-CD:ltä.
Toiseksi en ole sinut tuon Gnomen kanssa, vaikka on siinä joitakin hyviä ohjelmia.
Muistitikulta minulla toimii Linux-jakelu jossa ei ole Gnome-työpöytäympäristöä, mutta melkein kaikki muut yleisimmät Linux-työpöytäympäristöt ovat siinä muistitikulla. Muistitikun koko on vaan 16G. - maanantaita
Mitäs jo on mies kirjoitti:
Tuo "hoonoo soomee" on varmasti käännetty suoraan Googlella. Elikkä kyllä noita s-posteja on tullut jo kauan Suomi24 miesten e-mailiin. Katso vaikka muilta palstoilta samasta aiheesta. Eikä naisetkaan ole välttyneet tästä.
Tämä lähettäjä voi olla mieskin,vaikka naisen kuvat onkin!
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232473Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531763Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111094Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146893
- 56864
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728