Kauko Helovirta kuoli 13.9.1997 diakonissalaitoksen sairaalassa Helsingissä ollessaan 72vuotias mutta tietääkö kukaan että oliko hänellä kenties jokin sairaus kun hän oli diakonissalaitoksen sairaalassa ja kuoli? jos mielipidettäni kysytään niin Helovirta poistui keskuudestamme liian aikaisin sillä hänellä oli mm. radiossa työt kesken.
Olen myös sitä mieltä että jos olisin saanut valita äänet "Muumilaakson tarinoita" piirrossarjaan niin olisin valinnut Helovirran Muumipapan ääneen Matti Ruoholan siasta 1-2 tuotantokauteen ja 3 tuotantokaudessa olisin valinnut Helovirran kuoltua Muumipapan ääneen toisen edesmenneen näyttelijän Harri Hyttisen (1952-2006).
Kauko Helovirta 13.9.1997
Vallikotka
1
1475
Vastaukset
- Retkuilija
Oli Kaken huippurooli ruskan jälkeen filmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890