Kurssiohjelma
Sunnuntai 4.7.
klo 11.30 lähtö Helsingistä Tallinnaan Viking XPRS:llä
klo 20.00 tuloillallinen Kuressaaressa
Maanantai 5.7.
klo 10.00-13.00 luokkatyöskentelyä: esittäytyminen, valokuvauksen teoriaa, sommittelu, valaisu, tiedostomuodot ja mallinohjaus
iltapäivällä valaisuharjoituksia
Tiistai 6.7.
klo 10.00-13.00 kuvankäsittelyn perusteet
iltapäivällä kuvausharjoituksia sisä- ja ulkotiloissa
Keskiviikko 7.7.
henkilökuvausta muiden kurssien osallistujista, miten kuvataan lehtikuva
klo 14-17 kuvankäsittelyä tietokoneluokassa
klo 19-24 kuvausharjoitus ja nuotioretki meren rannalle: miten tehdä henkilövalaisu auringonlaskussa
Torstai 8.7.
Muhun-retki, maisema- ja luontokuvausta
Perjantai 9.7.
kuvataan henkilökuvia muiden kurssien osallistujista sekä paikallisista asukkaista
klo 15-19 tehdään viikon kuvista näyttely
Lauantai 10.7.
klo 10-13 kuvien käsittelyä, valitsemista ja printtaamista
klo 17 - näyttelyn avajaiset ja grilli-ilta
Sunnuntai 11.7.
klo 9.30 lähtö Kuressaaresta Tallinnaan
klo 16.30 Viking XPRS Tallinnasta Helsinkiin, johon saapuu klo 19.00
Koko kurssiviikon ajan paljon oheisohjelmaa, retkiä ym.
LISÄTIETOJA ja ilmoittautuminen:
---------------------------------------------
http://www.kskoolitus.com/henkilovalokuvaus.html
Henkilövalokuvaus
5
573
Vastaukset
- buahahahaaaaaaa
aika noloa mainostaa ilmaisella ja syrjäisellä nettipalstalla. Lukijoita ehkä kymmenen per viesti, jeejee. Valtava suksee edessä. Paljonkohan ois asiakkaita, jos laittaisit hesarin etusivun uusiksi???
Olet pelle, kukaan ei klikkaa linkkejäsi. Jää nekin viissenttiset sitten saamatta "kampanjoillasi".
Menepäs ja käyt ensin sen peruskoulusi loppuun. Jookosta? - Valokuvaajat
Mielenkiintoinen kurssi! Katselin äsken tietoa Saarenmaasta ja Plaza.fi:ssä taitaa olla tähän liittyvää taustaa, kannattaa lukaista
http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/liikunta-ja-hyvaolo/liikunnallinen-loma-saarenmaalla - Luonnonkuvaaja7
Itse olen pitkään kuvannut lähinnä luontoa, tämä oikeasti kiinnostaa! Ihmiset ovat jotenkin jääneet vähemmälle huomiolle, ei oikein tiedä salamankäytöstä ja rajaamisesta että saisi kiinnostavan kuvakulman ja oikean valaistuksen. Hienoo että valokuvauksessa on välillä muutakin näkökulmaa kuin vain se perinteinen luontokuvaus.
- Ajattelemisen aihett
Kerrankin asiapitoinen kommentti! On totta, että tällaiselta kurssilta (tämä kyseinen, tai muu vastaava) varmasti saa uutta näkökulmaa omaan työhön. Se on sitten oman kokeilemisen varassa miten osaa soveltaa oppimaansa.
Luonnonkuvaaminen on helposti saman toistoa, pääseminen askeleen eteenpäin osaamistasolla, niin luulen että se vaatii uuden kokeilemista.
Itseä lähinnä valaistukseen liittyvät asiat kiinnostavat, kun on vallitsevassa valossa tähän saakka kuvannut. - Loistavat puitteet
Ajattelemisen aihett kirjoitti:
Kerrankin asiapitoinen kommentti! On totta, että tällaiselta kurssilta (tämä kyseinen, tai muu vastaava) varmasti saa uutta näkökulmaa omaan työhön. Se on sitten oman kokeilemisen varassa miten osaa soveltaa oppimaansa.
Luonnonkuvaaminen on helposti saman toistoa, pääseminen askeleen eteenpäin osaamistasolla, niin luulen että se vaatii uuden kokeilemista.
Itseä lähinnä valaistukseen liittyvät asiat kiinnostavat, kun on vallitsevassa valossa tähän saakka kuvannut.Kävin joskus Jyrki Vesan vetämässä työpajassa, opetus oli todella hyvää ja ammattitaitoista. Kannattaa Googlettaa nimi, ammattikaveri asialla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882