Julle oli oikein saatanan kova pinnari, koko komppanian pahin lusmu ja melkein päivittäin hän kävi lääkärin vastaanotolla valittamassa milloin mitäkin sairautta josta olisi tarvinnut vapautusta päivän palvelusta. Hän oli sairastanut normaalit kuumeet ja flunssat ja vatsataudit, potenut kipeitä polviaan ja nilkkojaan, kaatunut pyörällä päänsä puhki, jättänyt sormensa oven väliin, saanut roskan silmäänsä ja valittanut heikkoja hermojaan. Sellaista sairautta ei varmasti ollut keksittykään, josta Julle ei olisi lääkärille käynyt valittamassa. Julle tunnettiin siis myös lääkärin vastaanotolla hyvin.
Kerran sattui niin että Julle oli menossa vaihtamaan alusvaatekertansa puhtaisiin. Varusvarasto oli samassa rakennuksessa kuin lääkärin vastaanottokin, ja koska ulkona satoi eikä Julle ollut muistanut ottaa reppua mukaansa, hän tunki ulos mennessään käsissään kantamat alusvaatteet takkinsa alle ja näytti siltä kuin mies olisi yhtäkkiä lihonut oikein huomattavasti.
Lääkärin vastaanotolla avustava lääkintäalikessu katseli lääkärin ikkunasta kuinka Julle harppoi pihan poikki maha pystyssä, ja huusi pöytänsä takana istuvalle ja kirjoittavalle lääkärille: - Herra tohtori! Julle tulee taas, ja uskokaa tai älkää mutta nyt hän on raskaana!
Sairastuvalla
vitsimestari
0
1277
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1362390Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451875- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311373Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752