paljonkohan maksaa pienimunsterinseisojan pentu? Olen varaamassa itselleni kyseistä otusta ja tahtoisin vähän osviittaa että minkähän suuruista summaa kasvattaja mahdollisesti heittelee. Paljonko olette itse maksaneet? Kyseessä on tasokkaista vanhemmista oleva natiainen joten tuskin menee ihan siihen halvimpaan luokkaan..
hinta?
2
449
Vastaukset
- Esla.....
Moikka! Meille kun aikoinaan (2008) monsterikakara hankittiin niin 1000e maksoi :) Hyvät ja terveet vanhemmat. Eiköhän melkein kaikkialla suomessa münsterikakarat maksa noin tonnin :) Mistäs kennelistä / mistä yhdistelmästä olisi sinulle lapsonen tulossa? :)
- mitähän?
sitä olin itsekin miettinyt että kun varautuu siihen tonnin luokkaan niin ei varmaan hirveästi ylläty.. Kiitos kun vahvistit tämän. :) Jos hyvin käy niin Tähtikaltion nimistä tulisi miskan ja tuikun lapsonen. kyselijöitä kyllä on paljon joten vielä ei uskalla hirveän paljon luottaa vaikka toiveet onkin erittäin korkealla.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510474- 425572
- 435133
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033891- 483568
- 133523
- 313036
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise782874- 442683
- 562583