Teen ammattitaidolla pienimuotoiset sisäremontit mm. maalaukset, kalusteasennukset, liiketilaremontit.
Teen myös viihde-elektroniikka asennuksia mm. taulutelevision asennusta seinään, digiboxien asennusta, videoprojektorin ja valkokankaan asennusta, kaapelointia ja kaapeleiden kotelointia,
Toimin Uudenmaan talousalueella.
Palvelen niin yksityisiä kuin yrityksiäkin,Soita Tommi Kemppinen p. 050 577 2724 ja pyydä tarjous!
Kalusteasennusta
Sisäremontteja
Pieniä asennustöitä (verhotangot, naulakot, yms)
Liiketilaremonti
Viihde-elektroniikan asennusta
yms...
Remontti ja asennuspalvelu Tehoäx
7
446
Vastaukset
- tehoäx
sähköpostilla saa yhteyden myös
[email protected]- ny.
tehoäx kirjoitti:
:) siis sähköposti on [email protected]
aloittavana yrittäjänä edes osata päättää sähköpostisi oikein... Mitenköhän nuo muut työt luonnisuu?
- tehoäx
ny. kirjoitti:
aloittavana yrittäjänä edes osata päättää sähköpostisi oikein... Mitenköhän nuo muut työt luonnisuu?
domainin rekisteröinnistä johtuen vasta nyt on fi päätteinen osoite www.tehox.fi auki ja sähköpostina [email protected]
- Ryssimä
tehoäx kirjoitti:
domainin rekisteröinnistä johtuen vasta nyt on fi päätteinen osoite www.tehox.fi auki ja sähköpostina [email protected]
Ei oikein toimi kuulemma firman palvelut, sen olen kuullut kautta rantain!
- Lykkyäpyttyyn
Täällä ei kannata mainostaa. Saat vaan sontaa niskaan. Sekä ylläpitäjän laskun. Sitten ei jää kuin pahamieli ja tyhjä pankkitili. Näissä keskusteluissa roikkuu joitain "ammattiturvansoittajia", osa kateellisia tai muutenvaan katkeroituneita ihmisiä. T: kolleega
- Anonyymi
Tommi Kemppi on kyllä täysi mulkero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901