Otteita Marjut Vironhovin kirjasta
Vapaaksi valkoisen valheen verkosta (sivuilta 15 - 19):
Auttamishaluni lisäksi olin aina ollut kiinnostunut yliluonnollisita ilmiöistä. Viisitoista vuotta sitten
hakeuduin kotipaikkani kansalaisopiston parapsykologian piiriin...
Yleensä meedioistunnot, joissa kävin olivat hyvin hartaita tilaisuuksia, joissa meedion toivomuksesta aluksi yleensä lausuttiin Isä meidän -rukous, jotta meedio voisi tällä tavoin suojautua negatiiviselta henkimaailmalta ja saada paremmin yhteyttä omiin henkioppiaisiinsa. Herran siunaustakin käytettiin joskus istuntojen päätteeksi. Ulkoiset puitteet istunnoissa olivat hämäävän kirkollisia ja uskonnollisia. Meedioitten henkioppaiden nimet olivat usein Raamatusta....
Seuraavaksi henget alkoivat puhua minulle myös meedioistuntiojenkin ulkopuolella ja sain erilaisia käskyjä, neuvoja ja opastuksia. Lopulta aloin kirjoittaa ns. automaatiokirjoituksella sitä, mitä henget antoivat kirjoitettavaksi. Olin henkien mukaan päässyt niin korkealle tietoisuudenasteelle, että sain luottamustehtävän kirjoittaa kirjan henkien sanelun mukaan ja näin hankkia itselleni mainetta ja kunniaa.
Olin aika-ajoin yhä enemmän ymmällä ja lopulta minua alkoivat pelottaa äänet, jotka todistivat minulle olevansa hyvästä henkimaailmasta ja Valkoisten Veljesten ryhmästä. Henget kertoivat olevansa Tiibetin vuoristossa asuneita korkealle kehittyneitä munkkeja, joilla on käytännössä kaikki oikea tieto maailmassa. Henkien houkuttelusta huolimatta minusta alkoi tuntua vastenmieliseltä kirjoittaa. Lopulta paine kävi niin suureksi, että ilmoitin lopettavani kirjoittamisen, Tämän jälkeen herttaiset ja houkuttelevat äänet muuttuivat erittäin raaoiksi ja vaativiksi, käskeviksi ja uhkaileviksi, Silloin olin valmis menemään papin puheille. Myöhemmin ihmettelin, miksi en mennyt psykiatrille. Ehkä Jumala johdatti näin, sillä luultavasti olilsin vieläkin psykiatrin reissullani... Onneksi pappi oli aikaisemminkin ollut tekemisissä ihmisten kanssa, jotka olivat sotkeutuneet salatieteisiin ja kysyikin minulta yhteyttä okkultismiin. En ollut koskaan kuullut koko sanaa - en ymmärtänyt, mitä okkultismi-sana edes tarkoitti!
Lopulta pappi johdatti minut Jeesuksen luo ja sanoutumaan irti okkultismista...
Myöhemmin hävitin kaiken okkultismiin liittyvän kirjallisuuden ja kaikki esineet mm. energiaa tuottavat lähteet, - kivet ym. Iloitsen nyt Jeesuksen tuomasta vapaudesta-
Vapaus
sunnyriver
1
559
Vastaukset
- gfhjmyhtrght
Kaiken taikauskon perusta länsimaissa on kristiuskon käsitykset kuolleista herättämisineen sun muine ihmeineen ja demonioppeineen(Augustinus).
Spiritismi ei ole leikin asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972