Vapaus

sunnyriver

Otteita Marjut Vironhovin kirjasta
Vapaaksi valkoisen valheen verkosta (sivuilta 15 - 19):

Auttamishaluni lisäksi olin aina ollut kiinnostunut yliluonnollisita ilmiöistä. Viisitoista vuotta sitten
hakeuduin kotipaikkani kansalaisopiston parapsykologian piiriin...
Yleensä meedioistunnot, joissa kävin olivat hyvin hartaita tilaisuuksia, joissa meedion toivomuksesta aluksi yleensä lausuttiin Isä meidän -rukous, jotta meedio voisi tällä tavoin suojautua negatiiviselta henkimaailmalta ja saada paremmin yhteyttä omiin henkioppiaisiinsa. Herran siunaustakin käytettiin joskus istuntojen päätteeksi. Ulkoiset puitteet istunnoissa olivat hämäävän kirkollisia ja uskonnollisia. Meedioitten henkioppaiden nimet olivat usein Raamatusta....
Seuraavaksi henget alkoivat puhua minulle myös meedioistuntiojenkin ulkopuolella ja sain erilaisia käskyjä, neuvoja ja opastuksia. Lopulta aloin kirjoittaa ns. automaatiokirjoituksella sitä, mitä henget antoivat kirjoitettavaksi. Olin henkien mukaan päässyt niin korkealle tietoisuudenasteelle, että sain luottamustehtävän kirjoittaa kirjan henkien sanelun mukaan ja näin hankkia itselleni mainetta ja kunniaa.
Olin aika-ajoin yhä enemmän ymmällä ja lopulta minua alkoivat pelottaa äänet, jotka todistivat minulle olevansa hyvästä henkimaailmasta ja Valkoisten Veljesten ryhmästä. Henget kertoivat olevansa Tiibetin vuoristossa asuneita korkealle kehittyneitä munkkeja, joilla on käytännössä kaikki oikea tieto maailmassa. Henkien houkuttelusta huolimatta minusta alkoi tuntua vastenmieliseltä kirjoittaa. Lopulta paine kävi niin suureksi, että ilmoitin lopettavani kirjoittamisen, Tämän jälkeen herttaiset ja houkuttelevat äänet muuttuivat erittäin raaoiksi ja vaativiksi, käskeviksi ja uhkaileviksi, Silloin olin valmis menemään papin puheille. Myöhemmin ihmettelin, miksi en mennyt psykiatrille. Ehkä Jumala johdatti näin, sillä luultavasti olilsin vieläkin psykiatrin reissullani... Onneksi pappi oli aikaisemminkin ollut tekemisissä ihmisten kanssa, jotka olivat sotkeutuneet salatieteisiin ja kysyikin minulta yhteyttä okkultismiin. En ollut koskaan kuullut koko sanaa - en ymmärtänyt, mitä okkultismi-sana edes tarkoitti!
Lopulta pappi johdatti minut Jeesuksen luo ja sanoutumaan irti okkultismista...
Myöhemmin hävitin kaiken okkultismiin liittyvän kirjallisuuden ja kaikki esineet mm. energiaa tuottavat lähteet, - kivet ym. Iloitsen nyt Jeesuksen tuomasta vapaudesta-

1

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhjmyhtrght

Kaiken taikauskon perusta länsimaissa on kristiuskon käsitykset kuolleista herättämisineen sun muine ihmeineen ja demonioppeineen(Augustinus).
      Spiritismi ei ole leikin asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      125
      1225
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      876
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      82
      826
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      798
    Aihe