Vapaus

sunnyriver

Otteita Marjut Vironhovin kirjasta
Vapaaksi valkoisen valheen verkosta (sivuilta 15 - 19):

Auttamishaluni lisäksi olin aina ollut kiinnostunut yliluonnollisita ilmiöistä. Viisitoista vuotta sitten
hakeuduin kotipaikkani kansalaisopiston parapsykologian piiriin...
Yleensä meedioistunnot, joissa kävin olivat hyvin hartaita tilaisuuksia, joissa meedion toivomuksesta aluksi yleensä lausuttiin Isä meidän -rukous, jotta meedio voisi tällä tavoin suojautua negatiiviselta henkimaailmalta ja saada paremmin yhteyttä omiin henkioppiaisiinsa. Herran siunaustakin käytettiin joskus istuntojen päätteeksi. Ulkoiset puitteet istunnoissa olivat hämäävän kirkollisia ja uskonnollisia. Meedioitten henkioppaiden nimet olivat usein Raamatusta....
Seuraavaksi henget alkoivat puhua minulle myös meedioistuntiojenkin ulkopuolella ja sain erilaisia käskyjä, neuvoja ja opastuksia. Lopulta aloin kirjoittaa ns. automaatiokirjoituksella sitä, mitä henget antoivat kirjoitettavaksi. Olin henkien mukaan päässyt niin korkealle tietoisuudenasteelle, että sain luottamustehtävän kirjoittaa kirjan henkien sanelun mukaan ja näin hankkia itselleni mainetta ja kunniaa.
Olin aika-ajoin yhä enemmän ymmällä ja lopulta minua alkoivat pelottaa äänet, jotka todistivat minulle olevansa hyvästä henkimaailmasta ja Valkoisten Veljesten ryhmästä. Henget kertoivat olevansa Tiibetin vuoristossa asuneita korkealle kehittyneitä munkkeja, joilla on käytännössä kaikki oikea tieto maailmassa. Henkien houkuttelusta huolimatta minusta alkoi tuntua vastenmieliseltä kirjoittaa. Lopulta paine kävi niin suureksi, että ilmoitin lopettavani kirjoittamisen, Tämän jälkeen herttaiset ja houkuttelevat äänet muuttuivat erittäin raaoiksi ja vaativiksi, käskeviksi ja uhkaileviksi, Silloin olin valmis menemään papin puheille. Myöhemmin ihmettelin, miksi en mennyt psykiatrille. Ehkä Jumala johdatti näin, sillä luultavasti olilsin vieläkin psykiatrin reissullani... Onneksi pappi oli aikaisemminkin ollut tekemisissä ihmisten kanssa, jotka olivat sotkeutuneet salatieteisiin ja kysyikin minulta yhteyttä okkultismiin. En ollut koskaan kuullut koko sanaa - en ymmärtänyt, mitä okkultismi-sana edes tarkoitti!
Lopulta pappi johdatti minut Jeesuksen luo ja sanoutumaan irti okkultismista...
Myöhemmin hävitin kaiken okkultismiin liittyvän kirjallisuuden ja kaikki esineet mm. energiaa tuottavat lähteet, - kivet ym. Iloitsen nyt Jeesuksen tuomasta vapaudesta-

1

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfhjmyhtrght

      Kaiken taikauskon perusta länsimaissa on kristiuskon käsitykset kuolleista herättämisineen sun muine ihmeineen ja demonioppeineen(Augustinus).
      Spiritismi ei ole leikin asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe