Onko Venetsiassa pankkiautomaatteja, joista voi nostaa käteistä luottokortilla tai ihan tavallisella siruttomalla debit-pankkikortilla. Tätähän tarvii jos matkakassa varastetaan tai muuten vaan loppuu. Vai onko rahat parempi siirtää esim. Forexin kautta?
Venetsian pankkiautomaatit?
5
1228
Vastaukset
- venetto
Italiassa ei ole pankkiautomaatteja.
- hyvä kysymys
Taitaa olla joku avuton NaturaMed Pharma matkustaja...
- Banco
Eikö voi nostaa? Ei ole pankkiautomaatteja? Avuton matkustaja?
Kyllä minä ainakin olen nostellut käteistä ympäri Italian Bancomat -automaateista VISAlla.
Kannattaako tällaisella palstalla kysyä yhtään mitään, kun vastaukset näyttävät olevan tuota tasoa? - Omena suussa
Banco kirjoitti:
Eikö voi nostaa? Ei ole pankkiautomaatteja? Avuton matkustaja?
Kyllä minä ainakin olen nostellut käteistä ympäri Italian Bancomat -automaateista VISAlla.
Kannattaako tällaisella palstalla kysyä yhtään mitään, kun vastaukset näyttävät olevan tuota tasoa?Kannattaako kysellä jos kysymykset ovat tuota tasoa? Kun isoissa länsimaissa matkustelee niin eihän siellä tietenkään voi maksaa kuin matkasekeillä tai sukkahousuilla. Kyllä ap.kysyjäkin olisi voinut vähän käyttää päätään.
- Marevisa
Ikävä yllätys Italiassa (Riccione, Rimini) Visalla (sirukortti) ei onnistunut nostaa automaatista rahaa. Visa kortti kävi muuten hyvin maksuvälineenä.
Pankkikortilla (sirukortti, liitettynä debit Master Card) rahan nosto automaatista onnistui ja samoin pankkikortti kävi myös maksuvälineenä.
Sampo Pankista ei osattu sanoa muuta, kuin että siru visa ei käy kaikkiin "vanhoihin" automaatteihin ulkomailla. Aika outoa? Sirullinen pankkikortti kävi.
Osaampahan varautua ensi kerralla. Kaikissa paikoissa ei käynyt kortti maksuvälineenä, kuten Riminin Delfinaario, jonne helteessä reilu puolituntia jonotettuamme huomasimme luukulla lapun, että pelkkä käteinen käy maksuvälineenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770