älkää pelatko hattrickia

olkki37

hattrick huijaa loppujen lopuksi sieltä alkaa tulee maksuja ja kun ei maksa ne poistaa jengin multaki pistettiin jengi ilman et tein mitää ja vaikka valitin vastausta ei kuulunut joten ei kannata pelata!!!

19

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yliulyyuytre

      et tiedä hattricista mitää. LOL

    • BB-fani

      No ei sieltä mitään maksuja ainakaan tule, jos et tilaa supoa. Se nyt tarvii maksaa, jos tilaat. Tuskin poistetaan joukkuetta ilman syytä.

      • mo

        kyllä vaan poistettiin mä tajuu sitä vielkää


      • putkimies12
        mo kirjoitti:

        kyllä vaan poistettiin mä tajuu sitä vielkää

        ei poisteta äläkä tuu tänne itkee


      • -Rosvo-
        putkimies12 kirjoitti:

        ei poisteta äläkä tuu tänne itkee

        reilut kolme vuotta on ollu kans jengi kasassa ja kun supo on loppumassa ja kerran pääsi umpeutumaan niin homma jatkuu perusversiona. eli paskapuhetta noi laskut ym ym... ja jos ei ole rahaa niin onhan se vaikea ostaa sitä muutaman kympin pakettia/vuosi. töistä saa rahaa lisää... :)


    • Happy_manager_
    • donatello_

      Olen pelannut Hattrickiä vuodesta 2003 ja mihinkään huijauksiin en ole törmännyt.
      Supporterin tilaaminen on ainoa joka maksaa, ja siinäkään ei ole ollut mitään ongelmia, ihan toimiva kauppa.

    • Sampppa

      Olen pellannu 4 vuotta eikä oo pyytäny mitään maksua että niin.... en poista! Paras manageripeli ikään

    • JeppisJeppisJeppis
    • Hoppaajaa

      Sut varmasti poistettiin ihan syystä sieltä. Ainenkaan sillä ei ole mitään tekemistä sen suhteen maksaako sinne sitten tai ei!

      Monia eri manageripelejä harrastavana voin sanoa että hatrrick on alansa ehdotonta eliittiä!

      Monissa manageripeleissä saada pelaaja maksamaan on paljon röyhkeempää.

      Mutta jos kukaan ei maksaisi mitään, eikä mikään maksaisi ei noitakaan pelejä olisi!

      Hyvästä pelistä maksaa mielellään kun pysyy kohtuudessa maksut. Jokainen itse päätää onko valmis maksamaan.

      PS. Veivät Ferrarini pois kun maksanut sitä. Älkää ostakoo Ferraria. Ajakaa Ladalla:)

    • 734687765374647

      Hattrick supporter on liian kallis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • 346877653

      Ehkä 10v kakaralle..

    • dfgdfgdfgdgdfgd

      koittakaa buzzerbeateria sama idea ku hattrickis mutta korista

    • J Wolfer

      Hattrick ei ole vain paras nettipeli, vaan se on parasta mitä koko internet tarjoaa. Esimerkiksi ht-keskustelufoorumit ovat asialllisimmat ja laadukkaimmat kuin missään muualla. Hattrick on globaali, kansallinen, paikallinen - kaikkia yhtä aikaa. Hattrickissä on hyvä ja terve henki.

      • jep jep

        samaa mieltä!


    • shyguy2

      HT ei taatusti vaadi mitään maksua!!! Support on vapaaehtoinen tuki peliää pyörittävälle lafkalle...ota asioista selvää ennenkuin tulet kitiseen tänne!

      T: Ilmaista hattrickkiä vuodesta 2004

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe