hattrick huijaa loppujen lopuksi sieltä alkaa tulee maksuja ja kun ei maksa ne poistaa jengin multaki pistettiin jengi ilman et tein mitää ja vaikka valitin vastausta ei kuulunut joten ei kannata pelata!!!
älkää pelatko hattrickia
19
1510
Vastaukset
- yliulyyuytre
et tiedä hattricista mitää. LOL
- olkki
kyllä muute tiiän pelasin aika kaua
- BB-fani
No ei sieltä mitään maksuja ainakaan tule, jos et tilaa supoa. Se nyt tarvii maksaa, jos tilaat. Tuskin poistetaan joukkuetta ilman syytä.
- mo
kyllä vaan poistettiin mä tajuu sitä vielkää
- putkimies12
mo kirjoitti:
kyllä vaan poistettiin mä tajuu sitä vielkää
ei poisteta äläkä tuu tänne itkee
- -Rosvo-
putkimies12 kirjoitti:
ei poisteta äläkä tuu tänne itkee
reilut kolme vuotta on ollu kans jengi kasassa ja kun supo on loppumassa ja kerran pääsi umpeutumaan niin homma jatkuu perusversiona. eli paskapuhetta noi laskut ym ym... ja jos ei ole rahaa niin onhan se vaikea ostaa sitä muutaman kympin pakettia/vuosi. töistä saa rahaa lisää... :)
- Happy_manager_
Eiks kannattais kuitenkin pelata hockey arenaa? Sopivan haastava peli ja mielenkiintoinen, kun pääsee peliin sisälle...
http://www.hockeyarena.net/index.php?ref=399137 - donatello_
Olen pelannut Hattrickiä vuodesta 2003 ja mihinkään huijauksiin en ole törmännyt.
Supporterin tilaaminen on ainoa joka maksaa, ja siinäkään ei ole ollut mitään ongelmia, ihan toimiva kauppa. - Sampppa
Olen pellannu 4 vuotta eikä oo pyytäny mitään maksua että niin.... en poista! Paras manageripeli ikään
- JeppisJeppisJeppis
Suosittelen myös kokeilemaan Hockeyarenaa. Ei niin haastava peli kuin Hattrick, mutta ihan yhtä hyvä.
http://www.hockeyarena.net/index.php?ref=407867 - Hoppaajaa
Sut varmasti poistettiin ihan syystä sieltä. Ainenkaan sillä ei ole mitään tekemistä sen suhteen maksaako sinne sitten tai ei!
Monia eri manageripelejä harrastavana voin sanoa että hatrrick on alansa ehdotonta eliittiä!
Monissa manageripeleissä saada pelaaja maksamaan on paljon röyhkeempää.
Mutta jos kukaan ei maksaisi mitään, eikä mikään maksaisi ei noitakaan pelejä olisi!
Hyvästä pelistä maksaa mielellään kun pysyy kohtuudessa maksut. Jokainen itse päätää onko valmis maksamaan.
PS. Veivät Ferrarini pois kun maksanut sitä. Älkää ostakoo Ferraria. Ajakaa Ladalla:) - 734687765374647
Hattrick supporter on liian kallis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 346877653
Ehkä 10v kakaralle..
- dfgdfgdfgdgdfgd
koittakaa buzzerbeateria sama idea ku hattrickis mutta korista
- J Wolfer
Hattrick ei ole vain paras nettipeli, vaan se on parasta mitä koko internet tarjoaa. Esimerkiksi ht-keskustelufoorumit ovat asialllisimmat ja laadukkaimmat kuin missään muualla. Hattrick on globaali, kansallinen, paikallinen - kaikkia yhtä aikaa. Hattrickissä on hyvä ja terve henki.
- jep jep
samaa mieltä!
- shyguy2
HT ei taatusti vaadi mitään maksua!!! Support on vapaaehtoinen tuki peliää pyörittävälle lafkalle...ota asioista selvää ennenkuin tulet kitiseen tänne!
T: Ilmaista hattrickkiä vuodesta 2004
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100