älkää pelatko hattrickia

olkki37

hattrick huijaa loppujen lopuksi sieltä alkaa tulee maksuja ja kun ei maksa ne poistaa jengin multaki pistettiin jengi ilman et tein mitää ja vaikka valitin vastausta ei kuulunut joten ei kannata pelata!!!

19

1535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yliulyyuytre

et tiedä hattricista mitää. LOL

• BB-fani

No ei sieltä mitään maksuja ainakaan tule, jos et tilaa supoa. Se nyt tarvii maksaa, jos tilaat. Tuskin poistetaan joukkuetta ilman syytä.

• mo

kyllä vaan poistettiin mä tajuu sitä vielkää

• putkimies12
        mo kirjoitti:

kyllä vaan poistettiin mä tajuu sitä vielkää

ei poisteta äläkä tuu tänne itkee

• -Rosvo-
        putkimies12 kirjoitti:

ei poisteta äläkä tuu tänne itkee

reilut kolme vuotta on ollu kans jengi kasassa ja kun supo on loppumassa ja kerran pääsi umpeutumaan niin homma jatkuu perusversiona. eli paskapuhetta noi laskut ym ym... ja jos ei ole rahaa niin onhan se vaikea ostaa sitä muutaman kympin pakettia/vuosi. töistä saa rahaa lisää... :)

• Happy_manager_
    • donatello_

Olen pelannut Hattrickiä vuodesta 2003 ja mihinkään huijauksiin en ole törmännyt.
      Supporterin tilaaminen on ainoa joka maksaa, ja siinäkään ei ole ollut mitään ongelmia, ihan toimiva kauppa.

• Sampppa

Olen pellannu 4 vuotta eikä oo pyytäny mitään maksua että niin.... en poista! Paras manageripeli ikään

• JeppisJeppisJeppis
    • Hoppaajaa

Sut varmasti poistettiin ihan syystä sieltä. Ainenkaan sillä ei ole mitään tekemistä sen suhteen maksaako sinne sitten tai ei!

Monia eri manageripelejä harrastavana voin sanoa että hatrrick on alansa ehdotonta eliittiä!

Monissa manageripeleissä saada pelaaja maksamaan on paljon röyhkeempää.

Mutta jos kukaan ei maksaisi mitään, eikä mikään maksaisi ei noitakaan pelejä olisi!

Hyvästä pelistä maksaa mielellään kun pysyy kohtuudessa maksut. Jokainen itse päätää onko valmis maksamaan.

PS. Veivät Ferrarini pois kun maksanut sitä. Älkää ostakoo Ferraria. Ajakaa Ladalla:)

• 734687765374647

Hattrick supporter on liian kallis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 346877653

Ehkä 10v kakaralle..

• dfgdfgdfgdgdfgd

koittakaa buzzerbeateria sama idea ku hattrickis mutta korista

• J Wolfer

Hattrick ei ole vain paras nettipeli, vaan se on parasta mitä koko internet tarjoaa. Esimerkiksi ht-keskustelufoorumit ovat asialllisimmat ja laadukkaimmat kuin missään muualla. Hattrick on globaali, kansallinen, paikallinen - kaikkia yhtä aikaa. Hattrickissä on hyvä ja terve henki.

• jep jep

samaa mieltä!

• shyguy2

HT ei taatusti vaadi mitään maksua!!! Support on vapaaehtoinen tuki peliää pyörittävälle lafkalle...ota asioista selvää ennenkuin tulet kitiseen tänne!

T: Ilmaista hattrickkiä vuodesta 2004

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50