Olemme menossa elokuun lopussa 10 yöksi new yorkiin ja majoitumme hotelli hilton new yorkiin onko kellään kokemust kyseisestä hotellista ja lähialueesta onko esim hyviä aamupala paikkoja lähistöllä ja laskeudumme newarkin kentällä klo 16.30 eli kannattaako ottaa taksi vai onko todella ruuhkainen aika yritää päästä manhattanille eli pääsisikö paremmin näillä airtrain yms vastaavilla. kiitos.
Hotel Hilton New York
1
395
Vastaukset
- matkailija-x
Arvioita j amatkailijoiden ottamia kuvia löytyy täältä; http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d611947-Reviews-Hilton_New_York-New_York_City_New_York.html
Itse katson arviot aina jo ennen varausta, olen muuttanut mieleni useamman kerran ja varannutkin jonkin toisen hotellin luettuani arvioita ja katsottuani käyttäjien ottamia kuvia hotellista, joka on hotellin omilla sivuilla vaikuttanut ihan hyvältä. Hiltonit ovat tosin yleensä ihan hyvätasoisia.
Aamiaispaikkoja voi etsiä vaikka täältä www.menupages.com, löytyy kaupunginosittain ja ravintolatyypeittäin, esim. dinerit ovat aamiaispaikkoja.
Tuohon aikaan alkuillasta on aika ruuhkaista, Manhattanin suuntaan olen viime matkoilla tullut (tosin JFK:lta) airtrain-metro-yhdistelmällä ja päässyt näppärästi perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2019611Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen314365Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1163947Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1003822- 2013377
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182827Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221367Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its731356- 901164
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151141