Heipsan! Olen kuullut usealta suunnalta paljon kehuja opas Monikasta.. mutta en ole vielä missään nähnyt olevan hintoja. Kuinkas paljon tällainen lysti maksaa, esimerkiksi kaupunkikierros yhdelle nuorelle pariskunnalle? :)
Vastaukset 2
- nitrax
Aikuiselta vissiin 20 euroo henkilöltä ja voin suositella lämpimästi.Kannattaa ottaa heti ekana päivänä,niin saa parhaan hyödyn.
- budepestiin ihastunu
Parhaimmat tiedot saat ottamalla opas Monikaan yhteyttä säpöllä. Voi kertoa mitä haluat ja mihin hintaan saat palvelun . Hinta ei todellakaan ole mikään päätä huimaava jos vertaa miten paljon menisi aikaa ottaa selvää itse. Monika kertoo asiat kiinnostavasti ja tietää todella paljon kaikesta. Reippaasti vaan postia osoitteeseen: [email protected] .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66751
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501