kysymys?

utelias

Mitä te larppaajat oikein touhusitte pienenä, kun terveet lapset leikki?

5

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri pieni tietäjä

      Leikittiin enemmän

    • Ersa

      hullunkiilto silmissä kumimiekka kädessä syrjäänvetäytyneinä omiamme mumisten verhoon kääriytyneenä naapurin mummon kissoja ja kun ikää tuli niin vaihdettiin kumiset miekat oikeisiin ja nyt väijytään itse naapureita...hähää

      Ei vaan, aika yleinen kuva larppaajista joku tuollainen tuntuu olevan. Harrastus siinä missä muutkin samapa tuo, harrastaa jotkut hullumpiakin juttuja. Itse joskus nuorempana vajaan vuoden kokeilin epäsäännöllisesti millaista homma oli kun pelailin paljon roolipelejäkin yhdeesä vaiheessa.

      Ei oikein larppi sitten napannut, vähän liikaa porukkaa mukana jotka ottivat jutun niin tosissaan että melkein pelotti mitä korvien välissä liikkui. Valtaosa nyt otti ihan ns. huvin ja pelin kannalta mutta jokaiseen joukkoon mahtuu muutamia arveluttaviakin tapauksia tietty, mutta niinhän vähän joka harrastusporukkaan. Ei sen puoleen ymmärrän kyllä että se päällepäin näyttää vähän oudolta puuhalta...

    • WakaWanhaRopeltaja

      larppasimme jo silloin, sääntöjä ei ehkä ollut ja propsitkin olivat mitä olivat, mutta selviä yhtäläisyyksiä löytyy vaikka kuinka paljon. Suurin osa lapsista harrasti tällaista larppauksen esiastetta. Kuten suuri, viisas, wanha tietäjä kerran sanoi:' Kaikki keskustelut johtavat ropeltamiseen.'

    • Saila

      Luettiin fantsukirjoja (kyllä, kaikki Harry Potteristit ovat vaaravyöhykkeessä), scifiä (kaikki trekkiet samoin) ja sarjakuvia (Aku Ankan tilaajat ovat erityisen ohuella jäällä). Pelattiin lautapelejä, erityisesti monopolia ja cluedoa, tietokonepelejä (syytän Bubble Bobblea nörttiydestäni) ja seurapelejä (Pictionary ja Actionary erityisesti johtavat live-pelaamiseen). Lisäksi leikittiin (barbit ja transformersit johtavat roolipelaamiseen), pelattiin (kymmenen tikkua laudalla on vaan strategiapelien urheilullisempi versio) ja harrastettiin joukkueurheilua (joukossa tyhmyys tiivistyy, sano).

      Roolipelaaminen tuli kuvioihin vasta teini-iässä, äitini oli erityisen huolissaan kun vietin viikonloppuni sulkeutumalla huoneeseeni neljän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa...

      • larpper

        hei oon ite vain 12 -vuotias mutta pidän larppamisesta kovasti ja kohta alotan omien latexi aseiden tekemisen ja tää on ihan tavallista ku muutkin mun kaverit on kiinnostunut larppaamisesta......!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      111
      2481
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      449
      1864
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      103
      1526
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      27
      1448
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1413
    6. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      344
      1316
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1309
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      201
      1157
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1129
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1051
    Aihe