kysymys?

utelias

Mitä te larppaajat oikein touhusitte pienenä, kun terveet lapset leikki?

5

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri pieni tietäjä

      Leikittiin enemmän

    • Ersa

      hullunkiilto silmissä kumimiekka kädessä syrjäänvetäytyneinä omiamme mumisten verhoon kääriytyneenä naapurin mummon kissoja ja kun ikää tuli niin vaihdettiin kumiset miekat oikeisiin ja nyt väijytään itse naapureita...hähää

      Ei vaan, aika yleinen kuva larppaajista joku tuollainen tuntuu olevan. Harrastus siinä missä muutkin samapa tuo, harrastaa jotkut hullumpiakin juttuja. Itse joskus nuorempana vajaan vuoden kokeilin epäsäännöllisesti millaista homma oli kun pelailin paljon roolipelejäkin yhdeesä vaiheessa.

      Ei oikein larppi sitten napannut, vähän liikaa porukkaa mukana jotka ottivat jutun niin tosissaan että melkein pelotti mitä korvien välissä liikkui. Valtaosa nyt otti ihan ns. huvin ja pelin kannalta mutta jokaiseen joukkoon mahtuu muutamia arveluttaviakin tapauksia tietty, mutta niinhän vähän joka harrastusporukkaan. Ei sen puoleen ymmärrän kyllä että se päällepäin näyttää vähän oudolta puuhalta...

    • WakaWanhaRopeltaja

      larppasimme jo silloin, sääntöjä ei ehkä ollut ja propsitkin olivat mitä olivat, mutta selviä yhtäläisyyksiä löytyy vaikka kuinka paljon. Suurin osa lapsista harrasti tällaista larppauksen esiastetta. Kuten suuri, viisas, wanha tietäjä kerran sanoi:' Kaikki keskustelut johtavat ropeltamiseen.'

    • Saila

      Luettiin fantsukirjoja (kyllä, kaikki Harry Potteristit ovat vaaravyöhykkeessä), scifiä (kaikki trekkiet samoin) ja sarjakuvia (Aku Ankan tilaajat ovat erityisen ohuella jäällä). Pelattiin lautapelejä, erityisesti monopolia ja cluedoa, tietokonepelejä (syytän Bubble Bobblea nörttiydestäni) ja seurapelejä (Pictionary ja Actionary erityisesti johtavat live-pelaamiseen). Lisäksi leikittiin (barbit ja transformersit johtavat roolipelaamiseen), pelattiin (kymmenen tikkua laudalla on vaan strategiapelien urheilullisempi versio) ja harrastettiin joukkueurheilua (joukossa tyhmyys tiivistyy, sano).

      Roolipelaaminen tuli kuvioihin vasta teini-iässä, äitini oli erityisen huolissaan kun vietin viikonloppuni sulkeutumalla huoneeseeni neljän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa...

      • larpper

        hei oon ite vain 12 -vuotias mutta pidän larppamisesta kovasti ja kohta alotan omien latexi aseiden tekemisen ja tää on ihan tavallista ku muutkin mun kaverit on kiinnostunut larppaamisesta......!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe