kysymys?

utelias

Mitä te larppaajat oikein touhusitte pienenä, kun terveet lapset leikki?

5

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri pieni tietäjä

      Leikittiin enemmän

    • Ersa

      hullunkiilto silmissä kumimiekka kädessä syrjäänvetäytyneinä omiamme mumisten verhoon kääriytyneenä naapurin mummon kissoja ja kun ikää tuli niin vaihdettiin kumiset miekat oikeisiin ja nyt väijytään itse naapureita...hähää

      Ei vaan, aika yleinen kuva larppaajista joku tuollainen tuntuu olevan. Harrastus siinä missä muutkin samapa tuo, harrastaa jotkut hullumpiakin juttuja. Itse joskus nuorempana vajaan vuoden kokeilin epäsäännöllisesti millaista homma oli kun pelailin paljon roolipelejäkin yhdeesä vaiheessa.

      Ei oikein larppi sitten napannut, vähän liikaa porukkaa mukana jotka ottivat jutun niin tosissaan että melkein pelotti mitä korvien välissä liikkui. Valtaosa nyt otti ihan ns. huvin ja pelin kannalta mutta jokaiseen joukkoon mahtuu muutamia arveluttaviakin tapauksia tietty, mutta niinhän vähän joka harrastusporukkaan. Ei sen puoleen ymmärrän kyllä että se päällepäin näyttää vähän oudolta puuhalta...

    • WakaWanhaRopeltaja

      larppasimme jo silloin, sääntöjä ei ehkä ollut ja propsitkin olivat mitä olivat, mutta selviä yhtäläisyyksiä löytyy vaikka kuinka paljon. Suurin osa lapsista harrasti tällaista larppauksen esiastetta. Kuten suuri, viisas, wanha tietäjä kerran sanoi:' Kaikki keskustelut johtavat ropeltamiseen.'

    • Saila

      Luettiin fantsukirjoja (kyllä, kaikki Harry Potteristit ovat vaaravyöhykkeessä), scifiä (kaikki trekkiet samoin) ja sarjakuvia (Aku Ankan tilaajat ovat erityisen ohuella jäällä). Pelattiin lautapelejä, erityisesti monopolia ja cluedoa, tietokonepelejä (syytän Bubble Bobblea nörttiydestäni) ja seurapelejä (Pictionary ja Actionary erityisesti johtavat live-pelaamiseen). Lisäksi leikittiin (barbit ja transformersit johtavat roolipelaamiseen), pelattiin (kymmenen tikkua laudalla on vaan strategiapelien urheilullisempi versio) ja harrastettiin joukkueurheilua (joukossa tyhmyys tiivistyy, sano).

      Roolipelaaminen tuli kuvioihin vasta teini-iässä, äitini oli erityisen huolissaan kun vietin viikonloppuni sulkeutumalla huoneeseeni neljän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa...

      • larpper

        hei oon ite vain 12 -vuotias mutta pidän larppamisesta kovasti ja kohta alotan omien latexi aseiden tekemisen ja tää on ihan tavallista ku muutkin mun kaverit on kiinnostunut larppaamisesta......!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      206
      967
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      839
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe