kysymys?

utelias

Mitä te larppaajat oikein touhusitte pienenä, kun terveet lapset leikki?

5

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuri pieni tietäjä

Leikittiin enemmän

• Ersa

hullunkiilto silmissä kumimiekka kädessä syrjäänvetäytyneinä omiamme mumisten verhoon kääriytyneenä naapurin mummon kissoja ja kun ikää tuli niin vaihdettiin kumiset miekat oikeisiin ja nyt väijytään itse naapureita...hähää

Ei vaan, aika yleinen kuva larppaajista joku tuollainen tuntuu olevan. Harrastus siinä missä muutkin samapa tuo, harrastaa jotkut hullumpiakin juttuja. Itse joskus nuorempana vajaan vuoden kokeilin epäsäännöllisesti millaista homma oli kun pelailin paljon roolipelejäkin yhdeesä vaiheessa.

Ei oikein larppi sitten napannut, vähän liikaa porukkaa mukana jotka ottivat jutun niin tosissaan että melkein pelotti mitä korvien välissä liikkui. Valtaosa nyt otti ihan ns. huvin ja pelin kannalta mutta jokaiseen joukkoon mahtuu muutamia arveluttaviakin tapauksia tietty, mutta niinhän vähän joka harrastusporukkaan. Ei sen puoleen ymmärrän kyllä että se päällepäin näyttää vähän oudolta puuhalta...

• WakaWanhaRopeltaja

larppasimme jo silloin, sääntöjä ei ehkä ollut ja propsitkin olivat mitä olivat, mutta selviä yhtäläisyyksiä löytyy vaikka kuinka paljon. Suurin osa lapsista harrasti tällaista larppauksen esiastetta. Kuten suuri, viisas, wanha tietäjä kerran sanoi:' Kaikki keskustelut johtavat ropeltamiseen.'

• Saila

Luettiin fantsukirjoja (kyllä, kaikki Harry Potteristit ovat vaaravyöhykkeessä), scifiä (kaikki trekkiet samoin) ja sarjakuvia (Aku Ankan tilaajat ovat erityisen ohuella jäällä). Pelattiin lautapelejä, erityisesti monopolia ja cluedoa, tietokonepelejä (syytän Bubble Bobblea nörttiydestäni) ja seurapelejä (Pictionary ja Actionary erityisesti johtavat live-pelaamiseen). Lisäksi leikittiin (barbit ja transformersit johtavat roolipelaamiseen), pelattiin (kymmenen tikkua laudalla on vaan strategiapelien urheilullisempi versio) ja harrastettiin joukkueurheilua (joukossa tyhmyys tiivistyy, sano).

Roolipelaaminen tuli kuvioihin vasta teini-iässä, äitini oli erityisen huolissaan kun vietin viikonloppuni sulkeutumalla huoneeseeni neljän vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa...

• larpper

hei oon ite vain 12 -vuotias mutta pidän larppamisesta kovasti ja kohta alotan omien latexi aseiden tekemisen ja tää on ihan tavallista ku muutkin mun kaverit on kiinnostunut larppaamisesta......!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1833
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      978
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      648
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      629
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    Aihe