Jos Best Promotions Oy:n myyntijohtajana on henkilö, jonka oman yrityksen (MK-Promo) liiketoiminta ei ole tuottanut toivottua tulosta viime vuonna, tekeekö se yrityksestämme rikollisen? Jos viime vuoden puolella suurimmat ongelmat ovat perustuneet yhden ja sen ainoan päämiehen ongelmiin vastaanottaa tilauksia tiettyä määrää ja sitä kautta palkkioiden viivästymiseen ja työntekijöiden palkanmaksuun, eikö meille annettaisi mahdollisuutta aloittaa alusta ja tehdä rehellistä liiketoimintaa?
Olemme nyt hajauttaneet riskiä ja löytäneet eri toimialoilta vahvat päämiehet. Tämä mahdollistaa myös työntekijöillemme vaihtelevia projekteja. Ensisijaisen tärkeää on että työntekijämme viihtyvät yrityksessämme ja ennen kaikkea että palkat maksetaan ajallaan ja sovitusti.
Otamme mielellämme palautetta aiheeseen liittyen.
Pekka Kuikka
Best Promotions Oy
Best Promotions Oy
74
9112
Vastaukset
- 59 ?
mistä on kyse
- merkki vielä puuttuu
Hassu keskustelun avaus.
Miksi aloittaa uusi keskustelu heti puolustuskannalla jos kerran kaikki on firmassa ok? En tunne ko. yritystä mutta näitä ketjuja selatessani on pakko tähän kommentoida. Yhdelläkään yrityksellä joiden kanssa olen ollut tekemisissä noin 20 vuoden myyntiurani aikana ei kenelläkään ole ollut tarvetta hyökätä julkisesti arvostelijoitaan vastaan. Oletan siis tässä nyt että tätä Best Promotions Oy:ta vastaan on annettu kritiikkiä jossain muodossa.
Kaikki yritykset jotka omaavat puhtaat paperit ovat kyenneet keskustelemaan kriitikoidensa kanssa suoraan ilman julkisia forumeita. Ne jotka joutuvat esimerkiksi täällä huutelemaan, ovat todennäköisesti surkeassa kunnossa / toimivat hieman harmaalla alueella.
Ei, Best Promotionsia tuntematta en kohdista viestiä tätä kyseistä firmaa kohden, vaan yleisesti tuon julki oman mielipiteeni sillä vastaavia kirjoituksia on saatu lukea yleensä huijarifirmojen edustajien teksteistä.
- normiliksa ja varma
Ihme purkaus, mun frendi oli Best Promotionilla töissä ja möi sähkösopareita siellä ja on vieläkin palkkoja saamatta vaik ollut jo pois listoilta reilun aikaa. Itte oon toisessa saman alan lafkassa ja kertaakaan ei oo mun palkat myöhästelly saati jääny saamatta.
Ilmapiiri teillä on kuuleman mukaan helvetillinen ja myyjillä jatkuva paniikki päällä kun pakko onnistua tai lentää ulos kuin leppäkeihäs. Myyjien vaihtuvuus huippuluokkaa. Olin itte tulossa haastatteluun kun luin "takuupalkoista" ja kerrottiin miten monet tienaa 3000-4000egua (paksua puhetta) kuussa mut onneksi tulin järkiini ja sain muualta hommia. Miksköhän puhutaan maksamattomista liksoista jos kerran kaikki maksetaan niinku pitää?- nipe32
Katteet ei ole kohdalla tollasella takuulla tai sitten siellä saa kenkää ku leppäkeihäs
- Pakoileeko ne jo?
nipe32 kirjoitti:
Katteet ei ole kohdalla tollasella takuulla tai sitten siellä saa kenkää ku leppäkeihäs
Lupauksia antaavat mutta liksapäivänä levitellään käsiä ja kerrotaan taas tarinoita peruutuksista.
Kaveri sai puolentoistakuukauden töistä 27 € joten lupaukset pohjapalkasta oli pelkää P...kaaa... - xxxxxxxxxXXXXXXXXXXX
Pakoileeko ne jo? kirjoitti:
Lupauksia antaavat mutta liksapäivänä levitellään käsiä ja kerrotaan taas tarinoita peruutuksista.
Kaveri sai puolentoistakuukauden töistä 27 € joten lupaukset pohjapalkasta oli pelkää P...kaaa.....että siellä tienaa helposti jopa 4000€/kk! Aika paksua, tuttu onneks kertoi todelliset ansiotasot mitkä oli 1/5 tuosta 4000€, lol:D
- rimmari 55
xxxxxxxxxXXXXXXXXXXX kirjoitti:
..että siellä tienaa helposti jopa 4000€/kk! Aika paksua, tuttu onneks kertoi todelliset ansiotasot mitkä oli 1/5 tuosta 4000€, lol:D
uskomatonta roskaa mä en menis tonne koskaa
- hyvin menee
rimmari 55 kirjoitti:
uskomatonta roskaa mä en menis tonne koskaa
Itselläni on kokemusta monenlaisista työnantajista myyntialalla.
Joskus on jäänyt palkatkin sisään, ja haettu sitten palkkaturvasta.
Näin ollen suosittelen kaikille, että tutkii tulevan työnantajansa
tausta tarkasti.
Tämä keskustelu näyttää kuitenkin olevan hyvin pitkälti huonojen
myyjien katkeraa vuodatusta. Asia on nimittäin niin, että hyvät myyjät
saa aina hyvää liksaa, huonot ei. Joissain yrityksissä kuitenkin
kaikille luvataan takuupalkka, mutta on selvää että työnantaja odottaa
myös rahoilleen vastinetta. Näin ollen, jos ei myyjä saavuta
odotettuja tavoitteita, ei työura ks. firmassa useinkaan ole kovin
pitkä.
Itse en ole koskaan perustanut takuuliksoista, ja tiedän että
tällaisten saamatta jäämisistä rutisee aina ne surkeimmat myyjät,
jotka ei pääse edes talossa pysymiseen edellyttäviin tuloksiin.
Sitäpaitsi, kuka tahansa työnantaja millä tahansa alalla antaisi
kenkää huonosti työnsä suorittavalle kokelaalle. Sitä varten on
olemassa koeaika.
Olen ollut maaliskuun alusta lähtien Best Promotionsilla, ja olen
varsin tyytyväinen. Projektit ovat olleet hyviä ja tuottoisia, ja
palkat ovat tulleet aina ajallaan. Myös firman
virkistäytymistilaisuudet ovat olleet vähintäänkin kohdallaan.
Aion pysyä firmassa, niin kauan kun kaikki menee hyvin. Toistaiseksi
ei ole rutistavaa ollut, eikä edes merkkejä ilmassa. - palkkaturvapotilas
hyvin menee kirjoitti:
tausta tarkasti.
pitkä.
olemassa koeaika.
ei ole rutistavaa ollut, eikä edes merkkejä ilmassa.maksa mulle palkkaa!
- liwwi
palkkaturvapotilas kirjoitti:
maksa mulle palkkaa!
best promotionsilla,jos pitää täällä egoansa kohottaa oiken mukavilla tarinoilla.
- Matias voittaja
liwwi kirjoitti:
best promotionsilla,jos pitää täällä egoansa kohottaa oiken mukavilla tarinoilla.
Myyntipalkintona oli Matiaksella ulkomaanmatka mutta koska se ns. kikkaili voiton itselleen niin se oli myös sitten voittaja!
- tunnumeinkigi
Matias voittaja kirjoitti:
Myyntipalkintona oli Matiaksella ulkomaanmatka mutta koska se ns. kikkaili voiton itselleen niin se oli myös sitten voittaja!
jooo hänen kilpailut TT-promolla mk-promolla ja näköjään best promolla ei ole muuttunut kikkailee kisa palkinnot itelleen kukaan ei voita mitään ps sitä takuupalkkaa ei ikinä saa...kikkailtua kanssa
- kamaa
hyvin menee kirjoitti:
tausta tarkasti.
pitkä.
olemassa koeaika.
ei ole rutistavaa ollut, eikä edes merkkejä ilmassa.Hyvä best promotionin väki... Nyt on jo aika paksua, yrittäisitte edes vähän. Täysin identtinen teksti löytyy myös toisesta viestiketjusta, hieno spämmäämistä best promotion.
- käynytv
nipe32 kirjoitti:
sivuilla
- toimintaa hienoa
käynytv kirjoitti:
sivuilla
Tässä linkki iltalehden sivuille samasta aiheesta. Vaikka yrityksen/yritysten nimiä ei mainita tiedän henkilökohtaisesti best promotionin toimivan kuten artikkelissa mainitaan. Kehotan kaikki VAROMAAN best promotions kusettajia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010122812923725_uu.shtml - get
toimintaa hienoa kirjoitti:
Tässä linkki iltalehden sivuille samasta aiheesta. Vaikka yrityksen/yritysten nimiä ei mainita tiedän henkilökohtaisesti best promotionin toimivan kuten artikkelissa mainitaan. Kehotan kaikki VAROMAAN best promotions kusettajia.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010122812923725_uu.shtmltoiminta stragediasta!
- JV
hyvin menee kirjoitti:
tausta tarkasti.
pitkä.
olemassa koeaika.
ei ole rutistavaa ollut, eikä edes merkkejä ilmassa.Aika paksuu ja läpinäkyvää tesktii sult, Allu/Ale!!! Annatko useinki takasmaksun Markukselle luonnossa vai suoraan Kuikalle?
- Wildex
Matias voittaja kirjoitti:
Näinkö siinä sitte kävi..??!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! En voi olla nauramatta ku luen tätä. Eli palkintomatkaa ei sit ollutkaan. No oisin kyl voinut arvata ton :D Kertakaikkiaan mitä tyyppejä.
- arbeitmachtfrei?
get kirjoitti:
toiminta stragediasta!
behind bars!
- Noqpa
xxxxxxxxxXXXXXXXXXXX kirjoitti:
..että siellä tienaa helposti jopa 4000€/kk! Aika paksua, tuttu onneks kertoi todelliset ansiotasot mitkä oli 1/5 tuosta 4000€, lol:D
Höh, ei vaikeeta. Pitää tehdä kuitenki töitä. Onko tuttu käsite? Ehkä 4000€ on aika paljon, mutta yrittämällä pääsee lähelle.
- om 73 57 88
Mielenkiintoista luettavaa... (on kokemusta)
Oliko joku teistä jonkun liiton jäsen ja teittekö siitä reklamaation? Ilman krjallista reklamaatiota ei kyseistä valitusta ole olemassa. Eli "ystävänne Pekka" voittaa?
Kuka sai kirjallisen irtisanomisen? Säästittekö sen?
Minä näen tämän kehityksen katastrofaalisena! Yritys on riippuvainen sekä tekijästä että johtajasta. Johtaja kuitenkin vastaa tuloksesta paperilla mutta tekijä taas käytännössä.
Yllämainitussa yrityksessä meillä on nuori kokematon "nulikka" joka jopa uskoo johtamiskykyihinsä - kas kun osaa olla väärässä.
Minä suosittelen kaikkia liittymään esim. proliitto.fi jäseneksi ja siten turvata tässä harmaassa kehässä toimivien yritysten, kuten Best Promotions Oy:n kehässä ja varmistaa oman taustansa. Silloin teillä on jotain takana eikä koskaan tarvitse olla yksin. Tämä koskee niin nuoria kuin vanhoja.
Maailma on täynnä yrittäjiä, moni niistä kusipäitä mutta moni myös teidän tulevaisuus. Oppikaa valitsemaan...
Palautusta odottaen...
Terveisin, OM73- Sandra76
Totta moni asia. Kuten se että tulos TEHDÄÄN isolta osin työntekijäportaassa. Ellei ihminen tuottaisi hyötyä yritykselle niin ei häntä kannata palkata
Mutta se että työntekijä VASTAISI tuloksesta on ihan höpöhöpöä!!! Yrittäjällä on useasti oma talo, kesämökki ja auto lainan vakuutena joilla hän vastaa jos firma ei tuota. Työntekijä voi lähteä pois vaikkei olisi tuottanut yritykselle mitään. Yleensä saa kuitenkin jotain palkkaa. Milloinkahan myyntityöhön hakeutuvat ymmärtävät että myyjä ei saa olla kuluerä talolle vaan tuottaa kauppoja = rahaa. Muu ei työnantajalle viime kädessä pitäisi merkitä eikä ammattiylpeälle myyjälle itselleenkään.
Puhelinmyynnin esimiehenä toimineena olen välillä ihan tosissaan ihmetellyt että mistä hemmetistä niin iso määrä urpoja sikiää. Tähtiäkin löytyy mutta usein riittäisi ihminen joka pitää sen minkä lupaa.
Tällä palstalla haukutaan useita firmoja syystäkin. Best Promotionsiin en ota kantaa kun en oikeasti tiedä. En voi puolustaa mutta en lähde leimaamaankaan. Kyllä täällä sen verran runsain mitoin haukutaan sellaisiakin yrityksiä joiden TIEDÄN toimivan hyvin. Myyntityöhön ei kaikki pysty ja helmiä on harvassa. Niiden löytäminen on kallista ja monta virhe valintaa tulee tehneeksi.
Kun ihmisten kanssa juttelee, niin yllättyy kuinka moni ei edes tajua miten kallista palkanmaksajana toimiminen on. Mutta jos jotain sovitaan niin se täytyy luonnollisesti pitää. Eri asia on taas se onko työsopimus luettu ja ymmärretty. Jos ei ymmärrä pitää kysyä. En ikinä laittais nimeä paperiin jota en tajua. Aiemmin tämä on ollut itsestään selvyys. Eikö nykyään sen vertaa viitsitä nähdä vaivaa vaikka on kyse omasta elannosta? - OM 73 33 88
Sandra76 kirjoitti:
Totta moni asia. Kuten se että tulos TEHDÄÄN isolta osin työntekijäportaassa. Ellei ihminen tuottaisi hyötyä yritykselle niin ei häntä kannata palkata
Mutta se että työntekijä VASTAISI tuloksesta on ihan höpöhöpöä!!! Yrittäjällä on useasti oma talo, kesämökki ja auto lainan vakuutena joilla hän vastaa jos firma ei tuota. Työntekijä voi lähteä pois vaikkei olisi tuottanut yritykselle mitään. Yleensä saa kuitenkin jotain palkkaa. Milloinkahan myyntityöhön hakeutuvat ymmärtävät että myyjä ei saa olla kuluerä talolle vaan tuottaa kauppoja = rahaa. Muu ei työnantajalle viime kädessä pitäisi merkitä eikä ammattiylpeälle myyjälle itselleenkään.
Puhelinmyynnin esimiehenä toimineena olen välillä ihan tosissaan ihmetellyt että mistä hemmetistä niin iso määrä urpoja sikiää. Tähtiäkin löytyy mutta usein riittäisi ihminen joka pitää sen minkä lupaa.
Tällä palstalla haukutaan useita firmoja syystäkin. Best Promotionsiin en ota kantaa kun en oikeasti tiedä. En voi puolustaa mutta en lähde leimaamaankaan. Kyllä täällä sen verran runsain mitoin haukutaan sellaisiakin yrityksiä joiden TIEDÄN toimivan hyvin. Myyntityöhön ei kaikki pysty ja helmiä on harvassa. Niiden löytäminen on kallista ja monta virhe valintaa tulee tehneeksi.
Kun ihmisten kanssa juttelee, niin yllättyy kuinka moni ei edes tajua miten kallista palkanmaksajana toimiminen on. Mutta jos jotain sovitaan niin se täytyy luonnollisesti pitää. Eri asia on taas se onko työsopimus luettu ja ymmärretty. Jos ei ymmärrä pitää kysyä. En ikinä laittais nimeä paperiin jota en tajua. Aiemmin tämä on ollut itsestään selvyys. Eikö nykyään sen vertaa viitsitä nähdä vaivaa vaikka on kyse omasta elannosta?Olen otettu kannanotosta ja ja pidän sitä todella tärkeänä! Näin pitäisi reagoida jotta saataisiin tulosta!
Jos luit rivien välistä, sanoin että melkein kaikilla yrityksillä on hyvät mielessä ja haluavat toteuttaa heidän unelmansa.
Olen itse edelleenkin yrittäjä ja minä haluan luoda minun porukalle semmoinen fiilis että ne viihtyy kanssani, saa kohtuullista palkkaa etuineen ja pystyy vaikuttamaan yrityksen toimintaan. Tämä on edelleytys että firmassani voisi toimia. Palaan tähän asiaan myöhemmin.
Minä olen todella kiitollinen näin nopeasta palautteesta ja toivon vastaavaa!
Best Promotionissa ollaan kirjoitetettu kyseenalaisia sopimuksia eikä otettu huomioon tämän päivän melodiaa. Siitä kärsii kaikki ja siihen on pakko ottaa kantaa.
Kiitos huomiosta. Toivoisin vaan että yhteiskunnassa oli enemmän sinunkaltaisia ihmisiä.
Haluan tulevaisuudessakin sinun kommentteja.
t. OM 73 - OM 73 33 88
Sandra76 kirjoitti:
Kun ihmisten kanssa juttelee, niin yllättyy kuinka moni ei edes tajua miten kallista palkanmaksajana toimiminen on. Mutta jos jotain sovitaan niin se täytyy luonnollisesti pitää. Eri asia on taas se onko työsopimus luettu ja ymmärretty. Jos ei ymmärrä pitää kysyä. En ikinä laittais nimeä paperiin jota en tajua. Aiemmin tämä on ollut itsestään selvyys. Eikö nykyään sen vertaa viitsitä nähdä vaivaa vaikka on kyse omasta elannosta?En voi paljastaa henkilöllisyyttäni.
Voisitko esim. ottaa yht. SKYPEn kautta? Käytä jotain teoreemaa josta tiedän että se olet sinä.
t. OM 73 Sandra76 kirjoitti:
Kun ihmisten kanssa juttelee, niin yllättyy kuinka moni ei edes tajua miten kallista palkanmaksajana toimiminen on. Mutta jos jotain sovitaan niin se täytyy luonnollisesti pitää. Eri asia on taas se onko työsopimus luettu ja ymmärretty. Jos ei ymmärrä pitää kysyä. En ikinä laittais nimeä paperiin jota en tajua. Aiemmin tämä on ollut itsestään selvyys. Eikö nykyään sen vertaa viitsitä nähdä vaivaa vaikka on kyse omasta elannosta?Ongelmana vaan on se, että nämä sinun enkelimäiset työnantajat eivät osaa edes tehdä työsopimusta, jonka työntekijät ovat itse pyytäneet ennen työhaastattelua..
Olen parikymppinen hyvin kokematon ihminen, mutta se, että suojelet ihmisiä, jotka odottavat täysin kokemattomalta nuorelta pojalta/mieheltä loistavia/huippuja myyntisaavutuksia 5minuutin kestävällä koulutuksella, niin tuskin. Ei edes muutaman tunnin koulutuskaan käytännössä riitä täysin uuden asian vastaanottamiseen ja sen esillepanoon muille ihmisille. Mitenkäs sitten tämä best promotions oy firmana oikein toimii: yksinkertaistettuna he vievät työntekijöiltä luvatut palkat itselleen kaiken maailman kikkailuilla ja menevät huorailemaan jahtiinsa ja juomaan skumppaa.. uskotko, että nämä yritykset ovat luotettavia ja toimivat hyvin? Jos kyllä, niin sinulla ei taida ollakkaan niin paljon kokemusta myyntityöstä ja firmoista.
terveisin
suivaantunut abiturientti
- Jamo-74
Olin Best Promotionsilla töissä nelisen kuukautta hommissa ja kyllä palkat tuli aina ajoissa ja ennakkoonkin jos tarvis oli. Sen lisäksi kaikki muu toiminta sujui niinkuin kunnon työpaikassa kuuluukin. Lopetin työt siellä kun sain oman alani hommia.
Se nyt on selvä että myydä pitää että palkkalistoilla pysyy. Itselleni se oli täysin uutta puuhaa ja hyvin se meni vaikka ei oman alan hommia ollutkaan.
Samaa ei voi sanoo monesta muusta jotka siellä kävi kääntymässä ja saivat lähteä kuka mistäkin syystä.
Voin suositella kyllä tuota paikkaa hyvänä työpaikkana mutta niinkuin muissakin duunipaikoissa niin kannattaa opiskella työehtosopimus niin kaikki palkat tulee silloin maksettua mitkä kuuluukin. Ja BP:llä maksettiin kaikki palkat mitä kuuluikin maksaa.... - tutkitustihuonopaikk
Edellisen tekstin kirjoitti Matias Kerminen ja Pekka Kuikka eli yrityksen omistajat ja johtajat jotka käärivät pitkät setelit pikkutakin taskun pohjalle. Todellisuus palkat maksetaan 1/3 maksetaan, 1/3 ei makseta ja 1/3 liian vähän ja sitten höpötellään ja nostetaan kädet pystyyn.
- ma love tias
Matias on ihana tyyppi!Mä ainakin tykkään Matiaksesta,kun se on niin auttavainen ja kohtelias.
- thierryw
be careful with this employer dont waster your time you wont get paid..end up doin work for free. These ppl are nuts recruiting young folks and rippin them off. Avoid at all costs!
- ärsyttäväilmiöö
matiaksen finnit haisee :///
- ma love tias
hyvälle?
- siippolanvaari
Hain ständimyynnin vetäjän paikkaa, jossa oli kuukausipalkka provikat. Haastattelussa selvisi, ettei mitään kuukausipalkkaa ollutkaan. "Siihen on varmaan tullut joku virhe."
Skippasin yrityksen heti, en siksi, että olisin välttämättä halunnut pohjapalkan, vaan siksi, että mua ärsyttää tuollainen valehtelu. Jos yrityksen pitää valehdella työnhakuilmoituksessa palkkauksesta, niin on varmaan muutakin korjattavaa.
Eniten tietenkin ärsyttää tälläisissä harhaanjohtavissa ilmoituksissa se, että yrityksen johto pitää työnhakijoita ihan tyhminä. Yrityksen tehtävänä on pitää minkä lupaa, ja työntekijän tehtävänä on täytttää asetetut velvollisuudet. Lupaukset pohjapalkasta jota ei olekaan saa yrityksen näyttämään epäluotettavalta, ja minä en todellakaan mene epäluotettavaan paikkaan töihin.
Jos palkkaus on pelkkä provikka, niin silloin työnhakuilmoon laitetaan että palkkaus on pelkkä provikka! Ei kikkailla mitään, vaan laitetaan palkkaukseksi suoraan provisio! Mikä tässä on niin ihmeellisen vaikeaa? Jos palkkaus on provisio, niin se EI OLE tuntipalkka/kuukausipalkka vaan PROVISIOPALKKA!
Ja olisin voinut hakea paikkaa, ja mennä töihin, jos heti aluksi ei olisi tullut kusetuksen maku suuhun. Olen tehnyt paljon töitä pelkällä provikalla, ja se ei pelota, mutta se on totaalinen EI, jos ruvetaan jo työnhakuilmossa puhumaan puuta heinää.
Sitä paitsi, haastattelussa tiiminvetäjän paikka kuullosti ihan tavalliselta myyjän hommalta eroamatta siitä juuri lainkaan. Ja minä kun varta vasten hakemukseen laitoin, että pitkän myyntikokemukseni takia haluan vähän vastuullisempia hommia, pelkkä myyntityö yksinään ei enää motivoi.
No, se oli sellainen tarina. - kuikkis pekkis
ihme mesta
- entinenworker
se kaattu kohta koko lafka \o/
- historia
Ei se kaadu,mutta nimi vaihtuu kuten ennenkin
- samavanhakuvio
tt promo -> konkurssi mk-promo -> konkurssi best promo -> kohta konkassa
- GREENNUCLEAR
suosittelen kernaasti varoa tätä yritystä meinaa jos halaut joskus jopa palkkaakin minä lyön vetoa että konkurssi on ovella kohta varsinkin kun myyjät tulevat nälkäisenä hakemaan leipää albertinkadun portista!
- vaionko
MATIAS KERMINEN ON HUIJARI
- Puolensa pitänyt
Täytyy sanoa, että melkoisen mielenkiintoiset on setit tossa firmassa. Palkkausmallit ovat vähänkään matematiikkaa osaaville päivänselviä - vedätystä. En voi sanoa muuta kuin, että todella säälittävä firma. Jos myyt hyvin, etsi hyvä ja kunnioittava työnantaja, joka palkitsee hyvän myyntisi. Jos et ole myyjä, elä mene myyntialan yrityksiin, ainakaan tähän.
- bettervetterbromo
tuhoon tuomittu on tämä tyrkyttäjien pulju. sinä joka haluat ruisleivästä murusen tule tänne vest vromotioniin täältä et saa mitään mutta syön murusesi tt promo -> konkka
- mummeli
Naurettavaa, että edelleen toiminnassa. "Laajensivat" toimintaansa tässä syksyllä palkaten porukkaa hyvä palkkaus porkkanana. Pian sopparin kirjoituksen jälkeen kuitenkin muuttivat palkkausta - puolet pois. Tämän seurauksena tietenkin uusia työntekijöitä lähti lätkimään. Yllätys yllätys - palkkoja heille maksamatta. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ IKINÄ menkö tähän firmaan töihin. Keskenkasvuset rikolliset kakarat johdossa.
- finnifinni3
kerminen ja kuikka kun pomottavat niin tuo on normisettiä!
- jky11
Liittykää ihmiset liittoon, niin saatte tällaiset Kermiset kuriin.Tämä klovni jatkaa toimintaansa, jossei joku laita stoppia.
- pommimuumi
Kaikista parastahan oli, herra kerminen oli etsinyt seuraa uusista naispuolisista työntekijöistä. Useista. Ottanut yhteyttä ja pyytänyt viettämään aikaa hänen kanssaan. Ja kaikki uudet tais lähteä menemään viikon parin sisään. Tällähetkellä heillä on uusi kampanja jossa haetaan uusia työntekijöitä, tässäkin iloituksessa luvataan takuupalkka. Hahahaha.....
- htr
Onko Matiakselta jäänyt pipari tarjonta väliin jouluna?
- kadulla
Nyrkki pysäyttää MK ja PK:n.
- jeesuspelastaa12
haha toi oli hyvä kommentti
- gaylove2
kuulin että matias ja pekka ovat yhdessä?
- Työntekijä1234567
YRITTÄJÄRISKI kuuluu YRITTÄJILLE - palkka TYÖNTEKIJÖILLE!
On yrityksen murhe, miten rahaliikenne juoksee - yrityksen kuuluu hankkia välirahoitus ja maksaa palkat ajallaan. Työntekijöiden ei kuulu rahoittaa työnantajansa toimintaa! - surkea yritys
Surkein promofirma mitä tiedän. Viime vuoden palkkojani ei ole vieläkään maksettu??! Kirjoitin työsopimuksen viime kesällä best promotionille työhön, jossa on tuntipalkka. Viikon jälkeen tuli ''uusi työsopimus'', jossa tuli pelkästään provikka tilalle. Tässä vaiheessa oli jo moni viisas irtisanoutunut.. vieläkin odottelen minulle kuuluvia rahoja, tuskin näkyy ja kuuluu.. Ja Matias todellakin yrittää iskeä jokaista työntekijäänsä, aika erikoista. Älkää menkö tänne, hommat eivät toimi ollenkaan. Matiasta ei paljoa kiinnosta, mikäli uusi työntekijä tulee ensimmäistä päivää myyntikojun taakse täysin kouluttamattomana, hän saa pärjätä yksin ja myydä vaikka monta sikaa säkissä.. Onneksi lähdin sieltä. EI NÄIN!
- entinen työntekijä
VIttu mitä paskaa toi duuni on!!!! jos joku alottaa siellä nyt työt nii turha toivoo et sielt tulis mitää rahaa!! :DDD
- Tietäjä!
ainoot kehut tästä firmasta tulee PEKKA KUIKALTA ja MATIAS KERMISELTÄ. ei kukaan muu täällä kehu sitä firmaa. toi jarmo-74 on varmaa itse pekka kuikka :DD
- korkkipekkka
MATIAS K. ON TALOUSRIKOLLINEN TUTKIKAA TAUSTA
- ppphaukkaa
just just
- ....
Itse myös kyseisessä firmassa aikoinani! Palkasta tuli murto-osa ja lakimieheni mukaan koko työsopimus oli laiton :D hyvin pojat vetää! Palkkaturvasta sain uupuvat rahat onneksi pitkän odottelun jälkeen. Ihmiset jotka valittaa (luultavasti ovat Matias ja Kuikka itse) että jos ei myy ei saa palkkaakaan niin voin sanoa että itse myin reilusti yli tavotteiden :) Älkää ihmeessä menkö tähän firmaan ikinä!
- Ex BB:läinen
Miten se palkkaturvahommeli muuten toimi? Olin kesällä 2010 BB:lla myymässä sähköä ja laajakaistaa useamman kuukauden, viimeisen kuukauden liksasta tuli vain noin 600€, olin kokopäiväinen ja olis pitänyt tulla 1500€ takuupalkka provikat, jos tulos olisi ollut tarpeeksi hyvä... tosin se laajakaista ei loppuajasta oikein myynyt, johtuen ihan kyseisen tuottees skeidasta maineesta. Onkohan tuosta 2010 kesästä mennyt jo liikaa aikaa palkkaturvaa ajatellen?
- exbbbbbbb
KAIKKI tietävät KERMISEN ja KUIKAN kusetukset
- -
tuoreempia kokemuksia..? tampereelle avattu uusi bp toimisto
- Lue soppari
Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, sillon se sitä myös on. Lue työsopparisi TARKKAAN ja etsi porsaanreiät, millä takuupalkka voidaan jättää maksamatta.
- .
Lue soppari kirjoitti:
Jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, sillon se sitä myös on. Lue työsopparisi TARKKAAN ja etsi porsaanreiät, millä takuupalkka voidaan jättää maksamatta.
eiköhän sama toiminta jatku kun myös muissa BP paikoissa.
- Hennas____
Voi herranjumala rauhottukaa nyt. Ite oon Best Promotionilla töissä, palkkaukset on tosi hyviä ja palkka tullut ihan ajallaan. Jokasen kaupan provikat takuupalkat oon laskenu yhteen ja oikee summa on tullu kyllä perillekin sovittuna päivänä. Jos firma on ennen tehny jotain virheitä, nii ei se tarkota, että siellä nykyään menis huonosti. Oon ite ollu mm. Mediapexillä, Enialla ja Mysafetyssä töissä, Mediapexiltä sain 250 euroa kuussa vaikka olin toimiston parhain työntekijä, Enialta 500 euroa, ja Mysafetysta sain koko kuukauden palkasta alle 200 euroa. Best promotionilta oon saanu pelkillä provikoilla reilusti yli tonnin vaikken oo ollu sinä työaikoina, ku on ollu takuupalkat. Miulla ei ainakaan oo mitään pahaa sanottavaa firmasta, pomot on parhaimpia ja tsemppaavimpia mitä on koskaan muualla ollu, ei hiostusta niskaan tms. Tää työ vaan pitää osata, että pystyy olla töissä tuolla, ei kai kukaan viisas yrittäjä nyt ketään huonoa myyjää pidä, joka tuottaa vaan tappiota firmalle. Ja sen voin sanoa, että ite oon ihan näyttävä nuori nainen, eikä Matias oo kyllä koskaan yrittäny iskee tai mitään muutakaan. Kiitos, amen.
- HAHAHAHA11
Älkää missään nimessä menkö tänne firmaan eikö sekin kerro jo ihan tarpeeksi että itse pomot ja esimiehet tulevat tänne vakuuttelemaan? jos tää paikka olis ihan rehellinen niin ei niiden tarttis alentua tänne vakuuttelemaan muita ihmisiä. Mut onhan se hyvä et jos edes yksi saa palkkaa ja sekin taitaa sitten olla vaan ihan ulkonäön syytä.......
- Joopajoo
Tuskin kukaan saa palkkaa ulkonäön takia, eiköhän jokanen saa palkkaa ku tekee töitä.
- EXPB
Eiköhän ne kohta taas keksi syyn mennä konkkaan että voivat ite pitää rahat ettei tarttis maksaa palkkaa muille. eka rekryyy sairaasti porukkaa tekemään työt ja sitten jättää palkat maksamatta. Hävetkää. Ja tuotteissakin niin paljon häikkää. oli hauska mennä katsomaan valmistaman yrityksen sivuilta, että sieltä ei edes löytynyt koko tuotetta. Eli sieltä voi tulla ihan minkälaisia pillereitä pistäää vaan purkin kylkee haluamansa nimen....
- hennas___
Oikeesti menkää jo itteenne. :D Täällä on niin paljon puhelinmyyntifirmoja, jotka oikeesti kusettaa palkkauksen kanssa ja bp ei oo yks niistä, kaikki työntekijät keiltä oon kysyny, nii ovat saanu palkkaa ihan sen verran mitä pitääki. Ja tottakai firmasta lentää ulos, jos ei osaa työtänsä, myy parhaimpina päivinä 2, ku keskimääränen työntekijä myy sen 8. Ottakaahan selvää asioista ekaks. :D
- Joku roti
Tällä hetkellä yritys yrittää sähkösopimuksien ja luottokorttien lisäksi kaupitella D-vitamiinia "markkinoiden halvimmalla hinnalla", vaikka näin ei yllätys yllätys ole.. En ymmärrä miten firman sivuilta ei löydy D-vitamiinia, missä BP väittää tilaavansa vitamiinit! BP väittää tekevänsä yhteistyötä sydänliiton kanssa ja myyjät toistavat tätä sydänliiton kanssa yhteistyö juttua, että saisi vakuutettua asiakkaat vaikka sydänliitto ei tee mitenkään yhteistyötä BP:n kanssa (tästä on soitettu sydänliittoon ja varmistettu tieto!) Tuttava perheen lapsi oli BP töissä ja sanoi, että -95 (alle18-vuotias) syntynyt tyttö allekirjoittaa työsopimukset, MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA!?!? Erittäin kyseenalaista toimintaa!!
Odotan jonkunlaista selitystä Pekalta, Matiakselta tai Hennasilta..- Städintahti
Eli on lähtenyt tarkastelemaan asioita kun on tullut asenteella "kuitenkin kusetusta". Ei mulla tulis mieleenkään alkaa tarkasteleen asioita jos ei tule selvästi ILMI että on kyseen alaista hommaa. Jos päättää että kaikki on huijausta niin näkee mörköjä sielläkin missä niitä ei oo.
No BP on paskafirma sen tiedän (olen myynyt palveluja sinne, eivät oikeasti edes arvosta puhelinmyyjiä koska pätevät ja tahallaan itse kyykyttävät myyjiä ketkä sinne soittaa. P. Kuikka on varsinkin itse tylyyden perikuva hänelle soittavia myyjiä kohtaan. Mitä se kertoo omien työntekijöiden työn arvostuksesta) ja ovat antaneet täysin väärän kuvan firman toiminnan koosta, periaatteista ja tasosta. Luvut kertoo totuuden ja eräässä isohkossa yrityksessä Kuikan asenne on kahvitaukojen hupia ja elävä "legenda". Varsinainen vitsi - Mörkö
Städintahti kirjoitti:
Eli on lähtenyt tarkastelemaan asioita kun on tullut asenteella "kuitenkin kusetusta". Ei mulla tulis mieleenkään alkaa tarkasteleen asioita jos ei tule selvästi ILMI että on kyseen alaista hommaa. Jos päättää että kaikki on huijausta niin näkee mörköjä sielläkin missä niitä ei oo.
No BP on paskafirma sen tiedän (olen myynyt palveluja sinne, eivät oikeasti edes arvosta puhelinmyyjiä koska pätevät ja tahallaan itse kyykyttävät myyjiä ketkä sinne soittaa. P. Kuikka on varsinkin itse tylyyden perikuva hänelle soittavia myyjiä kohtaan. Mitä se kertoo omien työntekijöiden työn arvostuksesta) ja ovat antaneet täysin väärän kuvan firman toiminnan koosta, periaatteista ja tasosta. Luvut kertoo totuuden ja eräässä isohkossa yrityksessä Kuikan asenne on kahvitaukojen hupia ja elävä "legenda". Varsinainen vitsiEi tarvitse nähdä mörköjä siellä missä niitä ei ole kun oli kyseenalaista hommaa :) Kyseisestä firmasta oli hesarissakin juttua
http://www.hs.fi/digilehti/kotimaa/THL varoittaa D-vitamiinia myyvästä huijarista/a1340608157813
- :D
tais mennä hennasilta sormi suuhun
- Titityyp
Mä oon ollu mones puhelinmyyntifirmas töissä ja parissa siel oli vuorovastaavana alaikänen eli ns. pikkupomona ja kyl ne siel allekirjotti työsoppareita. Miks ei, jos on valtuutettu siihe hommaan?
- ihmettelenihmettelen
Näinkin voi näköjään toimia, voi helvetti soikoon.
THL ei myy D-vitamiinipillereitä puhelimessa!
15.6.2012
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) saamien tietojen mukaan väestölle kaupataan pääkaupunkiseudulla puhelimella D-vitamiinipillereitä. Soittaja esiintyy THL:n työntekijänä ja laitoksen nimissä. Hän tarjoutuu tuomaan myymänsä pillerit asiakkaalle kotiin.
Kauppiaalla ei ole kuitenkaan oikeutta esiintyä laitoksen nimissä. THL on tehnyt asiasta rikosilmoituksen. THL ei harjoita ravintolisien tai terveyttä edistävien tuotteiden kauppaa.
THL on sosiaali- ja terveysministeriön alainen tutkimus- ja asiantuntijalaitos, joka tuottaa tietoa ja asiantuntemusta suomalaisten terveyden ja hyvinvoinnin tueksi. Laitoksen tuottama tieto, esimerkiksi kaikki julkaisut on ilmaiseksi saatavissa laitoksen verkkosivuilta. Laitos myy itse kustantamiensa kirjojen painokappaleita verkkokirjakaupassa.
- suurtakusetustajuuri
Niin mitenkähän nämä heput nykyään hääräilevät. Useita eri yrityksiä taustat ovat järkyttävät . Miten on mahdollista suomessa tällainen toiminta???
- kkkkhgf
Health Store nykyisin
- Hangonkeksi
Pillereit siis kauppaavat edellee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897