Lämmöt?

onko normaalit

prossuna amd duron xp 1200MHz (6*200)

Anturit   
Tyyppi   Asus AS99127F
Dataväylä   SMBus 2Dh
Emolevy   Asus A7V133 Series
   
Lämpötilat   
Emolevy   42 °C (108 °F)
Suoritin   59 °C (138 °F)
   
Tuulettimet   
Suoritin   4856 RPM
   
Jännitteet   
CPU-ydin   1.82 V
3.3 V   3.55 V
5 V   4.97 V
12 V   12.28 V
-12 V   -11.70 V
-5 V   -4.86 V

6

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hercules

      Mitä tuohon nyt osaa sanoa,DURON on DURON..mutta mielestäni suorittimesi on hiukan kuumana.. 59C..?
      Kun ottaa huomioon että tuulettimesi kierrokset ovat kuitenkin HUIKEAN korkeat..lähes 5000rpm!!

      Itselläni Athlon XP 2800 (Barton) ( 48-49C)
      ja tuulettimena NEXUS AXP 3200 (n.2400rpm/19dB)!!


      Mene ja tiedä kun nuo DURONit on minulle hieman vieraita kapistuksia..Mutta kovaa ainakin tuulettimesi ujeltaa?

      • Nexus kymysys

        Mitenkä on Nexuksen laita, onko oikeasti hiljainen?

        Käytössä nyt Glacialtech silent breeze 462II - 2400rpm/20dB speksien mukaan. Onhan se hiljaisempi kun edellinen cooleri, mutta vinkuu inhottavasti ja tarkoitus olisi suorittaa lopullinen hiljennys, edullisesti. Nexuksen kotelotuulettimet ainakin ovat onnistuneen hiljaisia.


    • guru

      tuommosen duronin normaalilämpö on jotain 35-40 asteen kieppeillä. Onkohan sulla hopeatahnaa tms. prossun ja siilin välissä? Mutta jos se toimii vakaasti niin eipä se juuri haittaa.

    • stupid

      Enpä tiedä noista lämmöistä.. Katoin omani ku just kasasin koneen. Cpun tuuletin ptörii n.1550 rpm Lämmöt cpu:40 ja mb:26 Celssiusta
      Asus emo ja AMD 2800XP Voishan tuon potkurin laittaa kovempaakin pyörimään.. Toisaalta miks pitäis? Olisko tietoo hyvästä ohjelmasta joka tarkkailee kämpjä ja tuulettimien nopeuksia?

    • RM98

      Kotelon lämmöt eli emon vaikuttais korkeilta, onko kotelotuulettimia? Jos kotelon lämmöt laskee niin suorittimen lämmöt laskee melkein vastaavasti.

      Ohjelmaa kyselleelle seuraava.
      On myös kielipaketti eli saa suomeksi.
      http://mbm.livewiredev.com/

      • minä itte

        CpuIdle ohjelman sekä Motherboard Monitor:in Ja lämpötilat näkyy nyt niiden kautta, kun laittaa hiiren niiden päälle. Ovat tuolla työkalurivissä kokoajan esillä. Idle:n temp=21 astetta ja emolevyn monitorissa näkyy 1,2,3, mttareista lämmöt. Ja ne näyttää tällähetkellä 21,28,28 joten aika hyvin. Mulla hirtti kone kiinni kun lämmöt nousi korkeaksi kokoajan, mutta nyt se ongelma on ohi. Putsasin tuulettimet ja siilin(se olikin tosi pölyinen) irroittamalla siilistä tuulettimen kokonaan. Ihmettelin mistä sellainen ihme haju tulee ja kone hirttää kokoajan, mutta nyt ei haise enään eikä hirtä.

        Kiitos kaikille vinkeistä, on siitä hyötyä kun täällä lueskelee hyviä vinkkejä.

        Osaa ne naisetkin jotain, kuten huomaatte. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe