Oletteko käyttäneet paikallisia matkatoimistoja retkiin ? Ovatko vain samoja meriretkiä vai löytyykö muutakin tarjontaa ( pamukkale ja efesos on nähty)
paikallisia matkatoimistoja
3
425
Vastaukset
- Oltu on
jeeppisafarilla paikallisen toimiston kautta ja hyvin onnistui. Hinnasta en osaa sanoa. koska emme itse sitä tilanneet ja maksoimme ns. oman osuutemme. Vuokrattiin siis jeeppi/poppoo. Suosittelen.
- Icmelerite
Kannattaa katsella retkitarjontaa paikan päällä, joka kadun kulmassa on myyjiä. Tarjoavat periaatteessa kaikki samoja retkiä. Hinnat ja taso saattaa vaihdella suurestikin. Esim. Dalyanin mutakylpy/kilpikonnaranta -retki oli mielestäni parempi paikallisilta ostettuna kuin suomalaisen matkanjärjestäjän kautta. (Molemmat kokeiltu!). Jos tykkää olla merellä, kannattaa ottaa tuo Dalyanin retki joltain paikalliselta tarjoajalta maanantaille, jolloin reissu tehdään Orcalla (iso metallinen laiva), ei ole niin kiikkerää menoa kuin puisilla pienemmillä aluksilla ja kannelle mahtuu ottamaan aurinkoa. Lisäksi laivassa myös sisätiloja tarpeeksi, jos haluaa välillä varjoon. Marmaris-Dalyan välillä saattaa joskus olla sen verran merenkäyntiä, että tuo isompi laiva huomattavasti parempi.
Tässä myös mun suosikkeja: http://www.icmeleronline.com/icmeler_excursions.php. Erittäin hyvä palvelu ja toimisto Icmelerissä. - i<3m
Icmelerite kirjoitti:
Kannattaa katsella retkitarjontaa paikan päällä, joka kadun kulmassa on myyjiä. Tarjoavat periaatteessa kaikki samoja retkiä. Hinnat ja taso saattaa vaihdella suurestikin. Esim. Dalyanin mutakylpy/kilpikonnaranta -retki oli mielestäni parempi paikallisilta ostettuna kuin suomalaisen matkanjärjestäjän kautta. (Molemmat kokeiltu!). Jos tykkää olla merellä, kannattaa ottaa tuo Dalyanin retki joltain paikalliselta tarjoajalta maanantaille, jolloin reissu tehdään Orcalla (iso metallinen laiva), ei ole niin kiikkerää menoa kuin puisilla pienemmillä aluksilla ja kannelle mahtuu ottamaan aurinkoa. Lisäksi laivassa myös sisätiloja tarpeeksi, jos haluaa välillä varjoon. Marmaris-Dalyan välillä saattaa joskus olla sen verran merenkäyntiä, että tuo isompi laiva huomattavasti parempi.
Tässä myös mun suosikkeja: http://www.icmeleronline.com/icmeler_excursions.php. Erittäin hyvä palvelu ja toimisto Icmelerissä.Armutalanissa Ceylan apartin vieressä on pieni matkatoimisto, jota voin suositella. Ollaan käytetty sen palveluja nyt parisen vuotta ja aina on saatu mitä on luvattu ja hyvään hintaan. Paikan omistaa Behcet-niminen kaveri, harvemmin itse paikalla. Esim. mönkijäsafari maksoi tänä vuonna 40 liiraa/henkilö ja hevossafari 30 liiraa. Hamam-reissu öljyhieronnalla 25 liiraa ja veneretki all inclusive 20 liiraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286