Hello.
Olen ehkä hieman uuno,ekakertaa lennän KLM:llä. Amterdamin kautta Tokyoon josta jatko Seouliin.
E-lipussa lukee matkatavaran painorajoituksessa seuraavaa:
Passenger Free baggage allowance
1 kg (20 standard)
Tyhmä kysymykseni kuuluukin nyt,että onko tämä 1kg vai 20 kg??
Tiedän että on totaalisen tyhmä kysymys,mutten vain tajua.
Kiitos jos joku viitsii vastata
KLM ruumaan menevät matkatavara
4
1649
Vastaukset
- ....
KLM:n sivuilla on sitten kauheasti taulukoita, joissa on matkatavaroista ja painoista vaikka mitä, mutta alhaisin kilomäärä on kaikissa tuo 20 kg ainakin economyssä.
- Se uuno
Kiitos.. ehkä se on se 20kg.. Kuten sanoin tyhmä kysymys,mutta mua hämäs tuo 1kg tuossa.
Ja ne taulukot on mulle kyllä täyttä hepreaa,etten niistä oikeen mitää ymmärrä.
Paluussa saa olla 1 kpl,paitsi että jos käsitin että aasiasta saa olla poikkeuksena 2, max 23kg/laukku
On se vaikeaa x( - ...
Se uuno kirjoitti:
Kiitos.. ehkä se on se 20kg.. Kuten sanoin tyhmä kysymys,mutta mua hämäs tuo 1kg tuossa.
Ja ne taulukot on mulle kyllä täyttä hepreaa,etten niistä oikeen mitää ymmärrä.
Paluussa saa olla 1 kpl,paitsi että jos käsitin että aasiasta saa olla poikkeuksena 2, max 23kg/laukku
On se vaikeaa x(http://www.klm.com/travel/nl_en/prepare_for_travel/baggage/baggage_allowance/index.htm
Tuon perusteella ruumaan menevää matkatavaraa saa olla 1 kpl / 20 kg, jos lippu on ostettu ennen 28.3.10
ja 1 kpl 7 23 kg, jos lippu on ostettu 23.3.10 tai myöhemmin.
KLM:m puhelin: 020 353 355 ma - su 06:00 - 22:00 - .....::::::::......
... kirjoitti:
http://www.klm.com/travel/nl_en/prepare_for_travel/baggage/baggage_allowance/index.htm
Tuon perusteella ruumaan menevää matkatavaraa saa olla 1 kpl / 20 kg, jos lippu on ostettu ennen 28.3.10
ja 1 kpl 7 23 kg, jos lippu on ostettu 23.3.10 tai myöhemmin.
KLM:m puhelin: 020 353 355 ma - su 06:00 - 22:00Rajoituksena oli tuo kilomäärä menoon ja paluuseen klp määrä.
KLM:n puhelimesta ei ole mitään hyötyä kun sieltä ei saa suomenkielistä palvelua. Plus että maksoin jo mielestäni tarpeeks selvitellessäni lippuasiaani...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822128
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461816- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia621338Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen761166- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P29987- 15939