KLM ruumaan menevät matkatavara

Tollo maailmalla

Hello.
Olen ehkä hieman uuno,ekakertaa lennän KLM:llä. Amterdamin kautta Tokyoon josta jatko Seouliin.
E-lipussa lukee matkatavaran painorajoituksessa seuraavaa:
Passenger Free baggage allowance
1 kg (20 standard)
Tyhmä kysymykseni kuuluukin nyt,että onko tämä 1kg vai 20 kg??
Tiedän että on totaalisen tyhmä kysymys,mutten vain tajua.
Kiitos jos joku viitsii vastata

4

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

KLM:n sivuilla on sitten kauheasti taulukoita, joissa on matkatavaroista ja painoista vaikka mitä, mutta alhaisin kilomäärä on kaikissa tuo 20 kg ainakin economyssä.

• Se uuno

Kiitos.. ehkä se on se 20kg.. Kuten sanoin tyhmä kysymys,mutta mua hämäs tuo 1kg tuossa.
        Ja ne taulukot on mulle kyllä täyttä hepreaa,etten niistä oikeen mitää ymmärrä.
        Paluussa saa olla 1 kpl,paitsi että jos käsitin että aasiasta saa olla poikkeuksena 2, max 23kg/laukku

On se vaikeaa x(

• ...
        Se uuno kirjoitti:

Kiitos.. ehkä se on se 20kg.. Kuten sanoin tyhmä kysymys,mutta mua hämäs tuo 1kg tuossa.
        Ja ne taulukot on mulle kyllä täyttä hepreaa,etten niistä oikeen mitää ymmärrä.
        Paluussa saa olla 1 kpl,paitsi että jos käsitin että aasiasta saa olla poikkeuksena 2, max 23kg/laukku

On se vaikeaa x(

http://www.klm.com/travel/nl_en/prepare_for_travel/baggage/baggage_allowance/index.htm

Tuon perusteella ruumaan menevää matkatavaraa saa olla 1 kpl / 20 kg, jos lippu on ostettu ennen 28.3.10
        ja 1 kpl 7 23 kg, jos lippu on ostettu 23.3.10 tai myöhemmin.

KLM:m puhelin: 020 353 355 ma - su 06:00 - 22:00

• .....::::::::......
        ... kirjoitti:

http://www.klm.com/travel/nl_en/prepare_for_travel/baggage/baggage_allowance/index.htm

Tuon perusteella ruumaan menevää matkatavaraa saa olla 1 kpl / 20 kg, jos lippu on ostettu ennen 28.3.10
        ja 1 kpl 7 23 kg, jos lippu on ostettu 23.3.10 tai myöhemmin.

KLM:m puhelin: 020 353 355 ma - su 06:00 - 22:00

Rajoituksena oli tuo kilomäärä menoon ja paluuseen klp määrä.

KLM:n puhelimesta ei ole mitään hyötyä kun sieltä ei saa suomenkielistä palvelua. Plus että maksoin jo mielestäni tarpeeks selvitellessäni lippuasiaani...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2128
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1846
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1816
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1523
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      171
      1341
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      62
      1338
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      76
      1166
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      29
      987
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      939
    Aihe