Hello.
My name is Keili and i am looking for a job as nanny near Helsinki. I have experiense with children. I live in Haaga. I speak english and learning finnish.
Contact me if you are interested. [email protected]
Job as Nanny
1
662
Vastaukset
- miespuuma
Hei
Luin ilmoituksesi suomi24:stä
Tulisitko 62v leskimiehelle silloin tällöin siivoilee mun asuntoa ( 3h k )
pyykit,,tiski,,koneeseen,,silitystä,,imurointii,,pölyt,,jne,,jnee.
Asun Pohjois-Helsingissä yksin ja minulla on sillon tällöin koira hoidossa,
jota voisit myös ulkoiluttaa, kun itse en kerkiä tai olen työmatkoilla.
Kertoisitko itsestäsi enemmän ?
Yhteystietosi johon voin ottaa pikaisesti yhteyttä ?
PS: tarvitsisin apua jo viikonlopuksi tai mahdollisimman pian.
Hello
I read the advert Suomi24 through
Tulips 62v widow of a man and then siivoilee my apartment (3h k)
laundry, soapy,, machine, ironing,, vacuum, dust, etc,, jnee.
I live in northern Helsinki alone, and I then Then the dog treat
which you could also walk, when I have time to yourself or I'm commuting.
Please tell us more about yourself?
Contact information which I can quickly take us?
PS: need a help for the weekend or as soon as possible
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.961270Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371265Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2861115- 1071035
- 71982
- 18956
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva13928- 51910
Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16801Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f162798