on varmaankin ihan hyvä vaihtoehto majoittautua Viipuriin? vai onko? Kertokaa rehellisiä kokemuksianne.Olemme lähdössä perheen kanssa kesällä laivalla Viipuriin ja tiedustelisin Teiltä, onko laivalla hyvä ruoka? entä onko siellä tax free?
Hotelli Druzhba
5
1672
Vastaukset
- mnogoraz
ainakin kanavaa pitkin, laivalla on tax-fee, ei kovin suuri, tosin. Druzba on kiistelty kohde tällä palstalla, on kuitenkin hyvällä paikalla, huoneet väljät ja normaalimukavuuksin, taitaa olla remontin alaisena kuitenkin, koska käytössä kuluneisuutta on havaittu. Aamupala oli runsas ja monipuolinen minun mielestä, miten lie tänä kesänä. Onhan Viipurissa muitakin majoituksia, toisen kerran voi kokeilla toista, kunnes oman mieleisensä löytää. Hotellihan on vain majoitus, pääasiahan on monelle se kaupunki ja maisemat tms.
- perheellinen
Druzhba ei ole hyvä.Epäkohtelias henkilökunta,tyttökauppaa pihalla yms.Kiva pieni hotelli matkustajasataman lähellä (parisataa metriä) on www.hotelatlantik.ru .Voin suositella.
- oligarkki
Atlantikille pointsit kans!!
- Vikingkii tony
oligarkki kirjoitti:
Atlantikille pointsit kans!!
Tässä vielä yks ja sijaintikin hyvä parkkipaikka viereessä vartioituna
http://www.viking-inn.ru/fi//
Itse en välttämättä Druzhbaan majoittuisi. Huoneet on siltä jäljeltä kun suomalainen rakentaja ne v. 1982 hotellille luovutti - eli kuluneet vajaan 30 vuoden aikana. Huorat pyörii ala-aulassa ja alakerran baarissa. Tietysti sopii niille, jotka niitä kaipaa. Muutenkin baaritiskin takana palvelu ynseähköä. Respan likalla on toisinaan taipumus "tehdä laskuvirheitä" palautusrahojen kanssa. Ravintola ihan menettelevä, joskin mukavampiakin ruokapaikkoja Viipurista löytyy. Parempi hotelli-vaihtoehto on hotelli Atlantik vanhassa kaupungissa lähellä linnaa ja matkustajasatamaa, tai sitten Letutshij Mys (Lepakko) vanhassa talossa Salakkalahden rantakadun (Nabereznaja 40-letiju Komsomola) varrella sijaitsevan suuren neuvostokerrostalon takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450