Mitäs mieltä?

Jonttu19_87

Haluaisin kysyä mielipidettänne. Olemme seurustelleet vuodesta 2002 ja muutimme yhteen 2006.

Rakastan häntä joka päivä vain enemmän ja enemmän. Olemme selvinneet myrskyistä ja ne ovat lujittaneet rakkauttamme ja suhdettamme. Tahdon kuuluttaa koko maailmalle kuinka paljon häntä rakastan ja että teen mitä tahansa hänen vuoksensa! Olen päättänyt kosia häntä, mahdollisimman romanttisesti ;) Miltä tämä teidän mielestänne kuulostaisi, ajankohdaksi ajattelin ensi maanantaita, 7.6. (meille tulee silloin 8 vuotta täyteen) Tässäpä suunnitelma:

Pyytäisin tarun parasta ystävää viemään hänet shoppailemaan ja esim. manikyyriin. Itse olisin kotona, siivoaisin, laittaisin hänen lempiruokaansa, sytyttäisin kynttilöitä ja ostaisin tulipunaisia ruusuja. Kun hän tulisi kotiin, kylpisi keittiö ja olohuone pelkästään kynttilöiden valossa, ruusuja sekä keittiön että olohuoneen pöydällä, makuuhuoneessa vaikkapa skumppaa. Söisimme ensin ja kertoisin että rakastan häntä. Sitten olohuoneessa kokovartalohieronta (taru rakastaa sitä).
http://www.youtube.com/watch?v=hKo1e0cnWGA  

11

1231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonttu19_87
      • joiesöäg

        Kuulostaa hyvältä.
        Minä vain kosisin ilman sormusta, saisipa tyttöystävä itse sitten valita oman sormuksensa ja olisi varmasti oikean kokoinen. Ellet sitten tiedä, että hän varmasti valitsisi juuri tuon sormuksen ja koko olisi tiedossa.
        Onnea teille.


      • Vau.

        Mielettömän kaunis sormus.


    • vielä odotan...

      anna mennä vaan. Sormuskin on nätti, mikäli tyttösi tykkää sinisestä väristä?

    • tykytykyt

      kaksi käytännön juttua:
      Tähän aikaan vuodesta kynttilät ei juurikaan tunnelmaa tuo, jos ei ole täysin pimentäviä verhoja.
      ja
      Jos haluat, että kihlasormusta käytetään vuoisikymmeniä, niin valitse kestävämpi. Tuosta on aika lyhytaikainen ilo. Samanlaisia melleja on laadukkaampiakin, mutta maksaa tietty enemmän.

    • pieni pointti

      No ihan hyvältä kuulostaa, sinähän tyttöystäväsi tunnet parhaiten. Sanoisin kuitenkin, että älä osta kihlasormukseksi sormusta, missä on zirkoneita. Halpiskamaa eikä kestä vuosikymmeniä. Mieluummin siis sormus, jossa pelkkiä sinisafiireja. Oletan, että sinisafiirit ja timantit tulisivat mielestäsi liian kalliiksi, siinähän sormuksen hinta nousee jo roimasti.

    • tähti123

      Kerrothan sitten meillekkin miten meni?? :)

      • Jonttu19_87

        Unohdin tyystin tulla tänne vastaamaan!

        Kaikki meni ihan suunnitelmien mukaan. Meinasin pelästyä kunnolla kun Taru ei ensin meinannut lähteä Miran kanssa shoppailemaan. Onneksi Mira sai taivuteltua hänet.. Siinä sitten siivosin koko asunnon ja laittelin illemmalla ruokaa. Ruusut olin käynyt varaamassa lauantaina.

        Sormuksesta vielä, että juttelin siitä Tarun äidin ja toisen hyvän ystävän kanssa. Sain ongittua selville Taruni unelmasormuksen. Oli kuulemma joskus näyttänyt sen jostakin lehdestä. tällaisen sitten ostin: http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=C25440
        Kerranhan sitä kihloihin mennään :)

        Kun Taru sitten tuli kotiin niin häneltä tippui ostoskassit lattialle. Hän tuli siinä klo 22 jälkeen, olivat elokuvissakin käyneet. Siinä sitten söimme, kyselin hänen päivästään jne. Ruoan jälkeen vein hänet olohuoneeseen ja pyysin häntä tanssimaan. Toisen tanssin aikana suutelin hänen kättään, pidin siitä kiinni ja polvistuin hänen etensä. Sillä siunaamalla sekunnilla Tarulta tuli ensimmäiset kyyneleet. Kerroin hänelle, kuten monta kertaa aikaisemminkin, tunteeni häntä kohtaan. Sitten otin sormuksen esiin ja sanoin jotain tähän suuntaan (en itsekään muista täydellisesti, olin hieman shokissa tai jotain): "Taru ******* *********, olet minulle tärkeämpää kuin ilma jota hengitän, olet minulle suurempaa kuin yksikään aarre, rakastan sinua päivä päivältä yhä enemmän, haluan viettää loppuelämäni sinun kanssasi. Taru, tuletko vaimokseni?"

        En ole koskaan nähnyt niin paljon onnen kyyneleitä :) Itsellekin tuli tippa taikka pari linssiin kun hän suostui. Seuraava yö menikin sitten.. noh ;)

        Anoppi soitti seuraavana päivänä ja ilmoitti järjestäneensä kihlajaisjuhlat heillä. Ne olivat oikein mukavat pirskeet ne. Sellaiset aikas pienet.

        Meillä oli samaan aikaan kesäloma, josta sitten puolet vietimme ihan kahden kesken perheeni kesäresidenssillä. Siellä oli oikein mukavaa.

        Hääpäiväkin on päätetty, 16.7.2011


      • tcb82
        Jonttu19_87 kirjoitti:

        Unohdin tyystin tulla tänne vastaamaan!

        Kaikki meni ihan suunnitelmien mukaan. Meinasin pelästyä kunnolla kun Taru ei ensin meinannut lähteä Miran kanssa shoppailemaan. Onneksi Mira sai taivuteltua hänet.. Siinä sitten siivosin koko asunnon ja laittelin illemmalla ruokaa. Ruusut olin käynyt varaamassa lauantaina.

        Sormuksesta vielä, että juttelin siitä Tarun äidin ja toisen hyvän ystävän kanssa. Sain ongittua selville Taruni unelmasormuksen. Oli kuulemma joskus näyttänyt sen jostakin lehdestä. tällaisen sitten ostin: http://www.kultajousi.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=C25440
        Kerranhan sitä kihloihin mennään :)

        Kun Taru sitten tuli kotiin niin häneltä tippui ostoskassit lattialle. Hän tuli siinä klo 22 jälkeen, olivat elokuvissakin käyneet. Siinä sitten söimme, kyselin hänen päivästään jne. Ruoan jälkeen vein hänet olohuoneeseen ja pyysin häntä tanssimaan. Toisen tanssin aikana suutelin hänen kättään, pidin siitä kiinni ja polvistuin hänen etensä. Sillä siunaamalla sekunnilla Tarulta tuli ensimmäiset kyyneleet. Kerroin hänelle, kuten monta kertaa aikaisemminkin, tunteeni häntä kohtaan. Sitten otin sormuksen esiin ja sanoin jotain tähän suuntaan (en itsekään muista täydellisesti, olin hieman shokissa tai jotain): "Taru ******* *********, olet minulle tärkeämpää kuin ilma jota hengitän, olet minulle suurempaa kuin yksikään aarre, rakastan sinua päivä päivältä yhä enemmän, haluan viettää loppuelämäni sinun kanssasi. Taru, tuletko vaimokseni?"

        En ole koskaan nähnyt niin paljon onnen kyyneleitä :) Itsellekin tuli tippa taikka pari linssiin kun hän suostui. Seuraava yö menikin sitten.. noh ;)

        Anoppi soitti seuraavana päivänä ja ilmoitti järjestäneensä kihlajaisjuhlat heillä. Ne olivat oikein mukavat pirskeet ne. Sellaiset aikas pienet.

        Meillä oli samaan aikaan kesäloma, josta sitten puolet vietimme ihan kahden kesken perheeni kesäresidenssillä. Siellä oli oikein mukavaa.

        Hääpäiväkin on päätetty, 16.7.2011

        Mitenkä tuntuu että ap ei kaivannut kenenkään mielipidettä vaan tässä oli tarkoituksena esitellä omaa erinomaisuutta... Ei pahalla, tuli vain sellainen käsitys :)


      • Marjusha86
        tcb82 kirjoitti:

        Mitenkä tuntuu että ap ei kaivannut kenenkään mielipidettä vaan tässä oli tarkoituksena esitellä omaa erinomaisuutta... Ei pahalla, tuli vain sellainen käsitys :)

        No kyllä kuule itsekin satavarmasti haluaisit paistatella samalla tavalla jos elämäntilanteesi olisi prikulleen samanlainen. Kateutta taitaapi vähän olla ilmassa ;)

        Itse olisin niin onneni kukkuloilla, jos tuo oma rakas miehenkörilääni tekisi samalla tavalla :DD Mutta olkoot tuollainen ihana epäromanttinen itsensä, siihenhän minä rakastuin :P ;D


      • gaggege4geage
        Marjusha86 kirjoitti:

        No kyllä kuule itsekin satavarmasti haluaisit paistatella samalla tavalla jos elämäntilanteesi olisi prikulleen samanlainen. Kateutta taitaapi vähän olla ilmassa ;)

        Itse olisin niin onneni kukkuloilla, jos tuo oma rakas miehenkörilääni tekisi samalla tavalla :DD Mutta olkoot tuollainen ihana epäromanttinen itsensä, siihenhän minä rakastuin :P ;D

        Ihanaa! :,) Olet oikea unelmamies. Rakkaus on hieno asia. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe