GM:mmät kusee

Vvituttaa...

Juu joukkueeni poistetaaan "koska hallinnoin useaa tiliä" kun veljeni teki joukkueen.. Ja GM-Battlezad on natsi :)
ja hintturalla.
ELi veljeni teki joukkerrn, ja nyt se GM luulee et ml on 2 tiliä vaikka olean selittänyt hänelle erittäin selkeästi asian.

Ja vastaako eniori-Gamemasterit teille ikinä?
Pistin viestin toissaoöivänä eikä mitää vastausta tullut vielä, eikä viestiä olla edes katsottu.

eli suoraan
HATTRICKIN HENKILÖKUNTA KUSEE :D

5

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToplmfaoxD
      • 09863iotrejgdk

        vitun idiootti ei todellakaa


    • Olen itse toisessa pelissä GM:nä, joten luulisin syyn olevan tietyissä samankaltaisuuksissa joukkueidenne ja käyttäjätilienne välillä. Ihan mielenkiinnosta toivoisin sinun kertovan yksityisellä viestillä kaikki rekisteröityessä kertomasi tiedot käyttäjätunnuksesta, kirjautumistunnuksesta, sähköpostiosoitteesta, mutta ei salasanaa tai turvakoodia. En minä toisten tilejä halua enkä tarvitse.

    • Hän Joka Tietää

      Eipä tuossa mitään uutta länsirintamalta. Leipiintyneet ukot tekemässä leipiintyneitä päätyksiä. Täysin välittämättä päätöstensä perusteista tai seurauksista. Mutta / ja toisaalta täysin kipissä olis koko hattrick ilman Battlezedin kaltaisia miehiä, joille hattrick on oma ihana pieni maailmansa, missä voi tuntea itsensä tärkeäksi ja johtajaksi. Jos et joudu silmätikuksi, niin olet kiitoksen velkaa juurikin battlen kaltaisille "asiaansa 100% omistautuneille niiloille, ja jos sitten joudutkin, niin se on täysin oma vikasi mulukku. Ja valitusoikeutta ei ole.

      Seniorit ovat täysin samaa jengiä - korostan sanaa täysin - kuin normigeeämmätkin. Sillä erotuksella, että ovat usein vielä leipiintyneempiä kuin juuri aloittaneet normigeeämmät. Esimerkkinä vaikkapa Suomen seniori Seti, joka lukee postinsa about 1krt/2vk. Ja vastauksia on kuuleman mukaan saanut odotella parikin kuukautta. No mutta jokainen hoitakoot postiansa sillä motivaatiolla mikä on. Ja kun valvontaa tai vaateita ei ylempää tule, niin mikäs siinä on ollessa ja kustessa jokaisen haluamansa managerin muroille niin paljon kuin haluaa.

      Mutta, jotta tämä ei menisi täysin systeemin haukkumiseksi (poikkeus joka vahvistaa säännön?!), niin todettakoon ilolla, että ei siitä ole kuin muutama kuukausi, kun eräs entinen Suomen GM sai potkut porukasta useiden varotusten jälkeen tosin, kun kävi liian monta kertaa vakoilemassa sekä omien että kavereidensa vastustajien miehistöjä/kokoonpanoja. Mahtoiko olla vaan pakon sanelema valkopesu ennen kuin asiasta nousi(si) liian suuri soppa. Anyway, kaikki meni kuitenkin sopivasti ja taas on rauha maassa...ja kyseinen managerikin rauhoittui muutaman päivän ankaran ja havaittavan vitutuksen jälkeen.

    • Pata!

      no näkeehän tuon myös pelin suosion kovasta laskusta viime aikoina. taitaa olla 200.000 pelaaja vähemmän kuin vuosi sitten. suomessa pudotus ollut vieläkin rajumpi, jotain -30% vuodessa :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe