1 bugi.
simini meni kiinaan ja sitte kun aloin pelaamaan sillä niin simiä ei näy missäään ja rahat oli nollassa....sitä simiä ei niinku tavallaan ees ollu olemassa siellä....tää bugi tuli äskettäin muuten peli ei ole bugittanu lomilla ollessa.
2.bugi kun simini palasi pariisista niin sen kotiin oli ilmestyny ihan samannäköinen sim :o
päivitin äsken pelin eikä nää bugit ole hävinny....ei pääse matkoille.....Kun kerta päivitykset ei auttanu niin miten noi bugit sais pois?
Kiitos etukäteen!:)
Sims 3 ja oudot bugit
7
547
Vastaukset
- ......
oliks toi teksti niin sekavaa vai eiks oikeesti kukaan tiiä mistä toi vois johtuu.Pliis auttaakaa!!!!
- FullHD
... Ootko kokeillut asentaa pelin uudestaan? En nyt oikein tajunnut ongelmaasi, vähän ehkä huonosti selitetty, mutta.. Pelin uudelleen asennus voi tomia, kunhan muistat päivittää pelin ennekuin asennat uuden lisäosan, myös näytönohjeimet kannattaa päivittää.
- ........
FullHD kirjoitti:
... Ootko kokeillut asentaa pelin uudestaan? En nyt oikein tajunnut ongelmaasi, vähän ehkä huonosti selitetty, mutta.. Pelin uudelleen asennus voi tomia, kunhan muistat päivittää pelin ennekuin asennat uuden lisäosan, myös näytönohjeimet kannattaa päivittää.
Pelin oon päivittäny,mut miten ton näytönohjaimen voi päivittää?
- öpsi
........ kirjoitti:
Pelin oon päivittäny,mut miten ton näytönohjaimen voi päivittää?
Näytönohjaimen päivitys auttaa vaan grafiikkavirheisiin ja sen sellaiseen. Ei pelin omiin bugeihin sentään.
Tuossa matkoilla-lisärissä tuli kyllä kauheasti jotain bugeja, itselläkin tuo ensiksi mainitsemasi. Hylkäsin sen perheen ja toisella toimi taas. Muistaakseni kyllä eka päivitys sitten korjasi sen. Ja jos väkisin halusi jatkaa, niin poimimalla jostain jotain pelin tekemiä varmuuskopioita sen sai kuntoon. En jaksanut paneutua siihen, kun mulle oli ihan sama mitä sille yhdelle perheelle tapahtuu.
- LakkaCEEMANNI
Sun koneessa voi olla ihan huono näytönohjain tai äänikortti tai sitten sun kone on vaa kauheen hidas ku on nii paljo ohjelmia.
- .......
Ei ole hidas....noi bugit on vaa ainut ongelma.
Mitä mä voin tehdä?kun luulin että päivitys auttaa noihin bugeihin mut ei se siihen auttanu,peliin vaa tuli jotai uusia ominaisuuksia kun päivitin sen.miks tohon maailmaanmatkaajaan ei tuu enemmän noita päivityksiä?ne todellakin olisi tarpeen.
Mullaki on alkanu toi peli bugimaan. Yhdessä tallennuksessa sims hahmo kuvittelee joka toinen sekuntti pitävänsä vauvaa sylissä ja nousee siksi nukkuessaankin seisoma-asentoon käsi tämän näkymättömän vauvan ympärillä.
Toisessa tallennuksessa olen kiinassa 2 simini kanssa mutta kun palaan sieltä kotiin vain toinen sim pääsee kotiin asti..? mikä neuvoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315556- 363741
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833303- 112585
- 292172
- 122117
- 1631896
- 141398
- 1051362
- 1371164