A-Vectra 1994

Auttakaa...

tietääkö joku mistä aloittaisin etsimään vikaa, kun yhtäkkiä kierrokset putoaa ja sen jälkeen sammuu... minun on painetteva kaasupoljinta ja jarrua samanaikaisesti varsinkin liikennevaloissa. tämän se tekee aina välillä... joskus voi mennä viikkokin niin, ettei tyhjäkäynnissä ole mitään häikkää, mutta sitten kun se alkaa kiusaamaan niin sitä kestää jonkin aikaa... ja moottorivikavalokin palaa hetken ja sammuu melkein samantien. auto siis opel vectra A 2.0 cdx -94.

5

626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okokok

ekaks tutki ilmanputsarilta imusarjalle menevä ilmaputki ettei siinä ole haurastumia ja halkeamia. imee muuten ilmaa ohi ilmamäärämittarin.

• Kannattaa purkaa se vikakoodi että mihin viittaa.
        Tuolt löydät ohjeet ja vikakoodien selitykset.
        http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm
        A-Vecussa on tuo ALDL liitin.

Koneen tarkka malli olis hyvä tietää.
        Ainakin kannattaa putsata ja tarkistaa kasuläppäkotelo ja uusia tyhjäkäyntisäädin, mikäli autossasi sellainen on (X20XEV).

• vika edelleen...

Kiitos vastauksesta...mutta siinä ei ole vikaa...vaihdoin sen noin ½vuotta sitten kun se oli melkein irtipoikki, eikä sitä huomannut heti, kun on paksu jossa on syvät "palkeet".

• jokke8657

Oletko käyttänyt testissä autoa? Kokeile jos auttaisi vaihtaa Bensapumpun rele. Se on moottoritilassa sen mustan kopan alla pitkä rele. Se on yleensä vikana tässä mallissa. Tv.Jokke

• katsastus pian

Kiitos vastauksesta! on tullut yhtä sun toista vastausta tähän "tautiin". tunnut tietävän mistä puhut, mutta voisiko vika tosiaan olla siinä(ennenkuin menen ostamaan sellaisen), kun se tekee sitä silloin tällöin...ei koko ajan. t.japi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe