Matkatavaroiden määrä

JenniJe

Miten paljon saa viedä matkatavaraa Australiaan? Onko se vain yksi 20 kg:n laukku käsimatkatavara vai mikä? Kiitos!

6

2106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääääääääääääääääääää

rahtina vaikka kuin paljon

• 5+8

Maksutta 20kg ja käsimatkatavara. Maksamalla lisää saa viedä enemmän. Nämä lukee aina lentolipussa.

• MIR2

Matkatavaran määrä ei riipu maasta vaan lentoyhtiöstä.

Australiaan saat toki tuoda vaikka kuinka paljon tavaraa kunhan se on sallittua ja maksat kulut. Mutta lentoyhtiöt alkavat yleensä nikottelemaan viimeistään 32 kg matkalaukun ja 10 kg käsimatkatavaran kohdalla. Monet jo aiemminkin, sen mukaan mitä lippuusi on präntätty (ja sehän riippuu yhtiöstä, matkustusluokasta, ja reitistä).

• JenniJe

En ole hankkinut vielä lippua. Olen monta kertaa käynyt USAssa, ja meni sinne mitä reittiä tahansa, tai käytti mitä tahansa lentoyhtiötä niin se ei vaikuta sallittuun matkatavaran määrään (eli saa viedä 2 matkalaukkua käsimatkatavara). Juu ymmärrän sen että voi viedä vaikka 10 laukkua mutta niistä pitää sitten maksaa. Halusin vain tietää mikä se raja on että ei tarvitse maksaa mitään.

• MIR2
        JenniJe kirjoitti:

En ole hankkinut vielä lippua. Olen monta kertaa käynyt USAssa, ja meni sinne mitä reittiä tahansa, tai käytti mitä tahansa lentoyhtiötä niin se ei vaikuta sallittuun matkatavaran määrään (eli saa viedä 2 matkalaukkua käsimatkatavara). Juu ymmärrän sen että voi viedä vaikka 10 laukkua mutta niistä pitää sitten maksaa. Halusin vain tietää mikä se raja on että ei tarvitse maksaa mitään.

Tavallisessa economyssä 20 kg näillä täyden palvelun yhtiöillä. Kultakorttilaiset ja paremmissa luokissa istuvat saavat enemmän. Halpiksilla on ovat rajansa.

• safe travels.
        MIR2 kirjoitti:

Tavallisessa economyssä 20 kg näillä täyden palvelun yhtiöillä. Kultakorttilaiset ja paremmissa luokissa istuvat saavat enemmän. Halpiksilla on ovat rajansa.

tama sama matkalaukku sekoilu kaytiin jo perinpohjin lapi ketjussa minka aloitti nimimerkki Sankaisa,tosin tuo kirjoittaja on sen ketjun poistanut.
        jotenkin tuntuu etta nim.Sankaisa ja JenniJe on yksi ja sama henkilo.
        eika siina mitaan,kukin tablaa tyylillaan.
        tulee vaan vakisinkin mieleen etta kun matkustelee maailmalla niin vahinta mita voi tehda on ottaa itse selvaa mita matkalipussa tai viisumissa yms.lukee.
        tai vastaavasti kayttaa nettia ja sielta tarkistaa lentoyhtioiden tai viisumin myontaneen maan selvitykset kyseisista asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      5989
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3686
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2891
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2548
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2351
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1905
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1848
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1620
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1580
    Aihe