Matkatavaroiden määrä

JenniJe

Miten paljon saa viedä matkatavaraa Australiaan? Onko se vain yksi 20 kg:n laukku käsimatkatavara vai mikä? Kiitos!

6

2030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääääääääääääääääääää

      rahtina vaikka kuin paljon

    • 5+8

      Maksutta 20kg ja käsimatkatavara. Maksamalla lisää saa viedä enemmän. Nämä lukee aina lentolipussa.

    • MIR2

      Matkatavaran määrä ei riipu maasta vaan lentoyhtiöstä.

      Australiaan saat toki tuoda vaikka kuinka paljon tavaraa kunhan se on sallittua ja maksat kulut. Mutta lentoyhtiöt alkavat yleensä nikottelemaan viimeistään 32 kg matkalaukun ja 10 kg käsimatkatavaran kohdalla. Monet jo aiemminkin, sen mukaan mitä lippuusi on präntätty (ja sehän riippuu yhtiöstä, matkustusluokasta, ja reitistä).

      • JenniJe

        En ole hankkinut vielä lippua. Olen monta kertaa käynyt USAssa, ja meni sinne mitä reittiä tahansa, tai käytti mitä tahansa lentoyhtiötä niin se ei vaikuta sallittuun matkatavaran määrään (eli saa viedä 2 matkalaukkua käsimatkatavara). Juu ymmärrän sen että voi viedä vaikka 10 laukkua mutta niistä pitää sitten maksaa. Halusin vain tietää mikä se raja on että ei tarvitse maksaa mitään.


      • MIR2
        JenniJe kirjoitti:

        En ole hankkinut vielä lippua. Olen monta kertaa käynyt USAssa, ja meni sinne mitä reittiä tahansa, tai käytti mitä tahansa lentoyhtiötä niin se ei vaikuta sallittuun matkatavaran määrään (eli saa viedä 2 matkalaukkua käsimatkatavara). Juu ymmärrän sen että voi viedä vaikka 10 laukkua mutta niistä pitää sitten maksaa. Halusin vain tietää mikä se raja on että ei tarvitse maksaa mitään.

        Tavallisessa economyssä 20 kg näillä täyden palvelun yhtiöillä. Kultakorttilaiset ja paremmissa luokissa istuvat saavat enemmän. Halpiksilla on ovat rajansa.


      • safe travels.
        MIR2 kirjoitti:

        Tavallisessa economyssä 20 kg näillä täyden palvelun yhtiöillä. Kultakorttilaiset ja paremmissa luokissa istuvat saavat enemmän. Halpiksilla on ovat rajansa.

        tama sama matkalaukku sekoilu kaytiin jo perinpohjin lapi ketjussa minka aloitti nimimerkki Sankaisa,tosin tuo kirjoittaja on sen ketjun poistanut.
        jotenkin tuntuu etta nim.Sankaisa ja JenniJe on yksi ja sama henkilo.
        eika siina mitaan,kukin tablaa tyylillaan.
        tulee vaan vakisinkin mieleen etta kun matkustelee maailmalla niin vahinta mita voi tehda on ottaa itse selvaa mita matkalipussa tai viisumissa yms.lukee.
        tai vastaavasti kayttaa nettia ja sielta tarkistaa lentoyhtioiden tai viisumin myontaneen maan selvitykset kyseisista asioista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      436
      1981
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      202
      1662
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1462
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1461
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      47
      1117
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1100
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      126
      1019
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      996
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      968
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe