Hei!
Kesäkuun 16. päivä olisi tarkoitus lähteä perheen kanssa viikoksi Istanbuliin.
Olen hakenut kaikenlaista tietoa netistä sekä lainannut kirjastosta karttoja :)
Istanbulilaiset kampaamot kuitenkin kiinnostaisit. Että onko tukan leikkuu / värjäys halvempaa kuin suomessa ja pystyykö joku kenties suosittelemaan jotain tiettyä kampaamoa jonka on itse kokenut hyväksi :)
Myös kaikki muu tarpeellinen tieto otetaan ilomielin vastaan.
Kampaamot Istanbulissa
tietoatietoa
2
699
Vastaukset
- akkap
On halvempaa sekä miesten että naisten hiusten hoidattaminen. Ongelma vain on/saattaa olla se, että ovat monesti itseoppineita ja taso nimenomaan naisten hiusten leikkauksissa varsin kirjavaa. Hiukset on kuitenkin uusiutuva luonnonvara ja kerran voi aina kokeilla.
- travelinglife
halpaa on, esim. 5e monissa paikoissa leikkaus. mutta kuten akkap sanoi, taitotaso on kirjava ja jos et mene turistialueella tai kalliimpaan paikkaan niin englantia tuskin puhuvat ja vaikak sinulla olisi tulkki niin lopputulos voi silti olla jotain muuta kuin toivot. nimim. kampaamossa käynyt....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337