lentohenkilökuntaa haetaan taas

contrR

55

2234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiiE

      Mielenkiintoista. Hakevatkohan ihan kokoaikaiseksi,vai vaan ensi talveksi?

      • vastaus:)

        Sen saa varmaan ihan kysymällä selville. Kysy sähköpöstilla, jos eivät vastaa puhelintiedusteluihin.


      • Ilmoituksessa

        Ilmoituksessahan lukee, että kokoaikainen ja vakituinen.


    • elieli

      on Eli Air Finland? Tarkoitatko Air Finland? En ymmärrä miksi nykyisin täytyy joka paikassa lukea eli, eli ...
      Onko se jotenkin trendikästä? Eli on rinnastuskonjunktio joka rinnastaa kaksi samaa tarkoittavaa sanaa. Esim. mänty eli petäjä. Eli ei ole sama kuin siis tai joten, joiden asemesta sitä myös usein näkee käytettävän.

    • Aiemmin lentänyt

      Onkos tullu jo kutsuja haastatteluun?

    • VAROKAA!!!

      Airpro hakee kanssa lentoemoja talvikaudelle 2010/2011

      • 15+7

      • ngkhkl
        15+7 kirjoitti:

        Kohta toivottavasti Finnair myös rekryy lisää :):):)

        Ei varmasti rekryä vähään aikaan, koska finskin reservissä on pilvin pimein porukkaa odottelemassa kieli pitkänä hommia... Mutta kuulin sellasta huhua, että finski on alkanut ottaa porukkaa hommiin sieltä reservin puolelta. Siis tää on vaan huhu!!!


      • eddlkgd
        15+7 kirjoitti:

        Kohta toivottavasti Finnair myös rekryy lisää :):):)

        Soitin Finnairin rekryyn ja sieltä sanottiin, että Finnair ei järjestä kurssia ainakaan tämän kalenterivuoden aikana.


      • Ei ikinä

        Valitkaa mikä tahansa muu firma kuin Airpro!


      • MaheWi
        Ei ikinä kirjoitti:

        Valitkaa mikä tahansa muu firma kuin Airpro!

        Mikäs airprossa mättää?


      • Ex-Tui
        MaheWi kirjoitti:

        Mikäs airprossa mättää?

        Näin entisenä Airpron duunarina voin kertoa, että kaikki mättää. Matkustamomiehistöllä on huonoimmat palkat Suomessa alalla. Työntekijöitä ei arvosteta ollenkaan.


      • janettenette
        ngkhkl kirjoitti:

        Ei varmasti rekryä vähään aikaan, koska finskin reservissä on pilvin pimein porukkaa odottelemassa kieli pitkänä hommia... Mutta kuulin sellasta huhua, että finski on alkanut ottaa porukkaa hommiin sieltä reservin puolelta. Siis tää on vaan huhu!!!

        Ken niihin uskoo.. joku laittanut huvikseen huhun liikkeelle. En usko millään, että finski rekrytoi ketään vähään aikaan edes reserviläisiä.


      • ggfgk
        janettenette kirjoitti:

        Ken niihin uskoo.. joku laittanut huvikseen huhun liikkeelle. En usko millään, että finski rekrytoi ketään vähään aikaan edes reserviläisiä.

        Totta että huhut on mitä on... mutta faktat on ne että lentomatkustajien määrät ovat lisääntyneet ja ihmiset pitävät kesälomia.... 1 1=2


      • .--.,
        Ex-Tui kirjoitti:

        Näin entisenä Airpron duunarina voin kertoa, että kaikki mättää. Matkustamomiehistöllä on huonoimmat palkat Suomessa alalla. Työntekijöitä ei arvosteta ollenkaan.

        onko kenellekkään tullut soittoa air finlandilta?


      • 1819??
        .--., kirjoitti:

        onko kenellekkään tullut soittoa air finlandilta?

        Käsittääkseni aiemmin lentäneille on kurssi jo käynnissä ellei ole jo loppunut.


      • rhtj
        .--., kirjoitti:

        onko kenellekkään tullut soittoa air finlandilta?

        Eipä ole kuulunut ainakaan vielä...
        Toivottavasti jossain vaiheessa tulee..


      • Johanna84c
        rhtj kirjoitti:

        Eipä ole kuulunut ainakaan vielä...
        Toivottavasti jossain vaiheessa tulee..

        Olen kuullut vain ja ainoastaan huonoa Air Finlandista, mikäli ei lasketa porukan yhteishenkeä mukaan. Jos vain mahdollisuuksia päästä muualle, kannattaa tosissaan harkita.


      • zonga
        .--., kirjoitti:

        onko kenellekkään tullut soittoa air finlandilta?

        hei, myöskään minulle ei ole tullut yhteydenotto Air finlandilta, laitoin sähköpostia että minkälainen aikataulu heillä on, myöskään siihen ei ole vielä tullut vastausta.. joten.. odotellaan :)


      • lennokki_
        zonga kirjoitti:

        hei, myöskään minulle ei ole tullut yhteydenotto Air finlandilta, laitoin sähköpostia että minkälainen aikataulu heillä on, myöskään siihen ei ole vielä tullut vastausta.. joten.. odotellaan :)

        ei ole minullekaan kuulunut mtn. Saas nähä millon ilmottavat???


    • odotteleva....

      Ei ole vissiin kellekkään tullut vielä soittoja Air Finlandin haastatteluun?
      Ainakin täällä on puhelin siltä osilta pysynyt hiljaa...

      • lennokki_

        Juu, täälläkin odotellaan. Hmm, kaikki kolme eli air finland, tui, sekä blue1 vailla tietooo. Ois ihan kiva kyllä tietää, vaikkakin luulen,että kun näin nyt kestää että ainakaan air finlandille ei ole kutsua tulossa.. Ja blue1 yhtiöön varmasti hakijoita riittämiin.. Noh, ainaki on haettu.
        Kuinkas toisille? Onko kuulunut mtn? Missä tilanteissa ootte??


      • sdhösdhg
        lennokki_ kirjoitti:

        Juu, täälläkin odotellaan. Hmm, kaikki kolme eli air finland, tui, sekä blue1 vailla tietooo. Ois ihan kiva kyllä tietää, vaikkakin luulen,että kun näin nyt kestää että ainakaan air finlandille ei ole kutsua tulossa.. Ja blue1 yhtiöön varmasti hakijoita riittämiin.. Noh, ainaki on haettu.
        Kuinkas toisille? Onko kuulunut mtn? Missä tilanteissa ootte??

        No mulle soitettiin kaks päivää siitä, kun olin hakemuksen lähettänyt Airprolle. Mutta hakeevat vaan tuille tänä vuonna porukkaa, joten jätin haastattelukutsun suosiolla väliin, en nimittäin ihan vielä tällä ruotsinkielen taidolla vakuuta ketään... Joten ihan turhaan olisin omaa ja heidän aikaansa mennyt tuhlaamaan, luulin että ne hakeevat kans sinne thomas c:een puolelle, ja sitä mielessäni ajattelin.. (kyllä siis tarjoilutilanteet ruåtsiksi hoidan, mutta siihen se jää.. koko kurssi ei tällä ruotsilla menis mitenkään!!!)

        Sitten oon miettinyt tota Air Finlandia, kun aikaa vaan kuluu, eikä tunnu soittoa tulevan kellekkään, niin olisivatkohan saaneet sinne aiemmin lentäneitten kurssille sen verran paljon porukkaa, ettei niiden tarttis toista (pitempää) kurssia edes järjestää... Mut sitten taas toisaalta, kuulin yhdeltä pululta, tässä joku aika sitten että Blue1:lla oli viimeksi TODELLA vaikea saada aiemmin lentäneitä kurssille, ei kuulemma meinannut hakijoita olla millään.... Tavallaan kiva uutinen meille EI aiemmin lentäneille...

        Pululle kyllä riittää hakijoita, se on selvä... viimeksi pääsin kyllä haastikseen, mutta ei sillä kertaa onnistanut... Vaikkakin on ihan pakko tunnustaa, että hyvä mieli jäi vaikkei päässytkään... En ainakaan huonommilleni hävinnyt, se mitä kerkis muitten hakijoitten kanssa juttelemaan, niin oli kyllä aika mieletöntä porukkaa... aiemmin lentäneitä, ulkomailla asuneita, matkailualalla olevia jne jne... Oli pikkasen orpo olo kun ei niin loisteliasta taustaa ollutkaan, vaikkakin pitkä asiakaspalvelu tausta löytyykin.... Kyllä siinä ihan varmasti haastattelijoilla oli vaikea työ valita "parhaat" (en itse lue edes kuuluneeni parhaimpiin!!!!)

        Mutta toivotan ihan kaikille hakijoille paljon onnea hakuun, ja toivottavasti meille hakijoille joku päivä tärppää!!


      • lennokki_
        sdhösdhg kirjoitti:

        No mulle soitettiin kaks päivää siitä, kun olin hakemuksen lähettänyt Airprolle. Mutta hakeevat vaan tuille tänä vuonna porukkaa, joten jätin haastattelukutsun suosiolla väliin, en nimittäin ihan vielä tällä ruotsinkielen taidolla vakuuta ketään... Joten ihan turhaan olisin omaa ja heidän aikaansa mennyt tuhlaamaan, luulin että ne hakeevat kans sinne thomas c:een puolelle, ja sitä mielessäni ajattelin.. (kyllä siis tarjoilutilanteet ruåtsiksi hoidan, mutta siihen se jää.. koko kurssi ei tällä ruotsilla menis mitenkään!!!)

        Sitten oon miettinyt tota Air Finlandia, kun aikaa vaan kuluu, eikä tunnu soittoa tulevan kellekkään, niin olisivatkohan saaneet sinne aiemmin lentäneitten kurssille sen verran paljon porukkaa, ettei niiden tarttis toista (pitempää) kurssia edes järjestää... Mut sitten taas toisaalta, kuulin yhdeltä pululta, tässä joku aika sitten että Blue1:lla oli viimeksi TODELLA vaikea saada aiemmin lentäneitä kurssille, ei kuulemma meinannut hakijoita olla millään.... Tavallaan kiva uutinen meille EI aiemmin lentäneille...

        Pululle kyllä riittää hakijoita, se on selvä... viimeksi pääsin kyllä haastikseen, mutta ei sillä kertaa onnistanut... Vaikkakin on ihan pakko tunnustaa, että hyvä mieli jäi vaikkei päässytkään... En ainakaan huonommilleni hävinnyt, se mitä kerkis muitten hakijoitten kanssa juttelemaan, niin oli kyllä aika mieletöntä porukkaa... aiemmin lentäneitä, ulkomailla asuneita, matkailualalla olevia jne jne... Oli pikkasen orpo olo kun ei niin loisteliasta taustaa ollutkaan, vaikkakin pitkä asiakaspalvelu tausta löytyykin.... Kyllä siinä ihan varmasti haastattelijoilla oli vaikea työ valita "parhaat" (en itse lue edes kuuluneeni parhaimpiin!!!!)

        Mutta toivotan ihan kaikille hakijoille paljon onnea hakuun, ja toivottavasti meille hakijoille joku päivä tärppää!!

        Mä sain kans soiton sillon heti Tuilta ku hain, mut nyt tää kakkosvaihe on auki. Kova oli kilpailu sielläkin, että voipi olla ettei pääse, kaikki hakijat hyviä, niin ei sitten tiedä pääseekö.Mutta kaipa he sitten ilmottavat heinäkuulla niin ku lupasivat.
        Blue1 onko teillä tietoa, joko he ovat mahdollisesti pitäneet haastattelukierrosta?
        Luulen, että Air Finladille ei ainakaan kutsua ole tulossa, sillä hakuaikahan oli tuolloin jo kesäkuussa.. Tuskin näin kauan kestäisi.


      • shsfddjdj
        lennokki_ kirjoitti:

        Mä sain kans soiton sillon heti Tuilta ku hain, mut nyt tää kakkosvaihe on auki. Kova oli kilpailu sielläkin, että voipi olla ettei pääse, kaikki hakijat hyviä, niin ei sitten tiedä pääseekö.Mutta kaipa he sitten ilmottavat heinäkuulla niin ku lupasivat.
        Blue1 onko teillä tietoa, joko he ovat mahdollisesti pitäneet haastattelukierrosta?
        Luulen, että Air Finladille ei ainakaan kutsua ole tulossa, sillä hakuaikahan oli tuolloin jo kesäkuussa.. Tuskin näin kauan kestäisi.

        No mä pidän sulle peukkuja tosta tui hommasta!!!

        Luulenpa etteivät ole pululla vielä pitäneet haastiskierroksia, kyllä ihmiset alkaa tänne kirjottelemaan heti kun sellanen tapahtuu, tai soitttoja alkaa tulla. Onhan tossa kuitenkin tota hakuaikaa vielä jäljellä.

        Niin, aika kauan on kulunut tosta Air Finlandin hausta, mutta ei ole kyllä tullut hylkymeiliäkään.... Kieltämättä "huolestuttaa" mutta taas toisaalta voi ajatella niinkin että, jos siellä on aiemmin lentäneiden kurssit meneillään, niin jospa ne hoitaa ne ensin alta pois ja soittelevat sitten ihmisille jos on vielä tarvetta järjestää uutta kurssia. No, mene ja tiedä!!! Eiks siinä ilmotuksessa ollut että kurssi järjestettäisiin joskus elokuun lopulla? Muistako oikein? ja jos niin on, niin aikaahan vielä on... pidetään peukkuja!!! Mua itseäni tää AF kiinnostais eniten, siitäkin huolimatta että suurin osa AF:n emoista oli viime talven lomautettuna, Olen niin kamalan paljon kuullut AF:n emoilta siitä yhteishengestä, että tahtois kovasti iloiseen porukkaan mukaan. Ikävä kyllä että ton lomautuksen aikana pari kaveria lähti yhtiöstä menemään kun löysivät muita töitä, joten en oikeen pääse heiltäkään enää "urkkimaan".


      • Zonga

        minulle soitettiin eilen air finlandilta ja haastattelu on ensi viikolla. nyt sitten vaan peukut pystyyn!


      • =)
        Zonga kirjoitti:

        minulle soitettiin eilen air finlandilta ja haastattelu on ensi viikolla. nyt sitten vaan peukut pystyyn!

        Pidän sulle peukkuja!!
        =)


      • lennokki_
        =) kirjoitti:

        Pidän sulle peukkuja!!
        =)

        Voi kun kiva!!! Mä luulen, että en pääse, ku en sitä virallista hakemusta sitten laittanu, ku huomasin liian myöhään ton haun, eikä postilla ois kerenny. Laitoin s-postilla vaan avoimen. :/:/ Noh Mutta tsempit sulle, ja toivotaan parasta! =)


      • takaisin yläilmoihin
        Zonga kirjoitti:

        minulle soitettiin eilen air finlandilta ja haastattelu on ensi viikolla. nyt sitten vaan peukut pystyyn!

        mulle soitettiin myös perjantaina Air Finlandilta. Haastattelu tiistaina :)


      • shsfjs
        lennokki_ kirjoitti:

        Voi kun kiva!!! Mä luulen, että en pääse, ku en sitä virallista hakemusta sitten laittanu, ku huomasin liian myöhään ton haun, eikä postilla ois kerenny. Laitoin s-postilla vaan avoimen. :/:/ Noh Mutta tsempit sulle, ja toivotaan parasta! =)

        Moro, minä pistin kans hakemuksen sähköpostilla, juoksin ympäri kyliä printterin perässä, ja meni niin hankalaksi että pistin CV;n sähköpostilla menemään. pikkasen pelottaa että, toivottavasti se tulee edes luetuksi... Mutta hakuajalla sentään sen sain laitettua.

        Edellleen onnittelen ja tsemppaan niitä jotka on haastatteluun kutsuttu.

        Mut ilmottelehan lennokki, että miten sen TUI:n haun kanssa on, ja jos tulee pululle tai Air Finlandille kutsua. Pidän sulle peukkuja!!


      • 838383
        lennokki_ kirjoitti:

        Voi kun kiva!!! Mä luulen, että en pääse, ku en sitä virallista hakemusta sitten laittanu, ku huomasin liian myöhään ton haun, eikä postilla ois kerenny. Laitoin s-postilla vaan avoimen. :/:/ Noh Mutta tsempit sulle, ja toivotaan parasta! =)

        lennokki_, et sattunu olemaan airpron haastiksessa 23.6.?
        kuulostat tutulta kirjoitusten perusteella :)
        itse olin silloin, vielä odottelen pääsenkö jatkoon vai en.
        hyviä hakijoita kyllä riitti, saa nähdä miten käy...


      • lennokki_
        838383 kirjoitti:

        lennokki_, et sattunu olemaan airpron haastiksessa 23.6.?
        kuulostat tutulta kirjoitusten perusteella :)
        itse olin silloin, vielä odottelen pääsenkö jatkoon vai en.
        hyviä hakijoita kyllä riitti, saa nähdä miten käy...

        Kyllä olin, ke pvä 23.6. :)) Taidan myös muistaa sinut. Olikos sinullakin hieman viime tippaan jäänyt hakemuksen laitto? =)=)
        Joo, vielä odotellaan, oli paljon hyvä hakijoita! :o En kyl tie yhtää et mite sitte käy.
        Ootko Air Finladista kuullu mtn?


        shsfjs: Juu! Ilmoitellaan, mutta luulen, että Air Finlandille on tainnu nyt kutsut tulla :// Ainakin perjantaina olivat ilmoittaneet. Kun mietin vaan, että tuo s-posti hakemus ei välttämättä oo huomioitu jos oli muutenki paljon hakijoita. Mutta toivotaan!!!=)=)
        Tsemppiä sullekkin! Ja ootkos sinä hakenut myös pululle??


      • dfhjj
        lennokki_ kirjoitti:

        Kyllä olin, ke pvä 23.6. :)) Taidan myös muistaa sinut. Olikos sinullakin hieman viime tippaan jäänyt hakemuksen laitto? =)=)
        Joo, vielä odotellaan, oli paljon hyvä hakijoita! :o En kyl tie yhtää et mite sitte käy.
        Ootko Air Finladista kuullu mtn?


        shsfjs: Juu! Ilmoitellaan, mutta luulen, että Air Finlandille on tainnu nyt kutsut tulla :// Ainakin perjantaina olivat ilmoittaneet. Kun mietin vaan, että tuo s-posti hakemus ei välttämättä oo huomioitu jos oli muutenki paljon hakijoita. Mutta toivotaan!!!=)=)
        Tsemppiä sullekkin! Ja ootkos sinä hakenut myös pululle??

        Joo... saas nähdä onko kaikki kutsut jaettu, toivottavasti ei!
        Vähän harmittaa kyllä jos jättävät lukematta rekry postin hakemukset, tuskin me ainoat olemme siinä..
        Kyllä hain myös pululle, viimeksi pääsin haastatteluun reilu pari vuotta sitte, mutta täytyy nyt katsoa miten tyssin tällä kertaa käy. Ihan loistavia tyyppejä oli siellä sillon, joten en ainakaan huonommilleni mennyt häviämään.

        Toivottavasti meitä kaikkia tärppäis!!!

        hauskaa kesän jatkoa, ja ilmotelkaa jos kutsuja minne tulee.. on kiva seurata tilannetta!


      • 838383
        lennokki_ kirjoitti:

        Kyllä olin, ke pvä 23.6. :)) Taidan myös muistaa sinut. Olikos sinullakin hieman viime tippaan jäänyt hakemuksen laitto? =)=)
        Joo, vielä odotellaan, oli paljon hyvä hakijoita! :o En kyl tie yhtää et mite sitte käy.
        Ootko Air Finladista kuullu mtn?


        shsfjs: Juu! Ilmoitellaan, mutta luulen, että Air Finlandille on tainnu nyt kutsut tulla :// Ainakin perjantaina olivat ilmoittaneet. Kun mietin vaan, että tuo s-posti hakemus ei välttämättä oo huomioitu jos oli muutenki paljon hakijoita. Mutta toivotaan!!!=)=)
        Tsemppiä sullekkin! Ja ootkos sinä hakenut myös pululle??

        lennokki_, arvasin siis oikein :) Jos oot sama henkilö kuin luulen, juteltiin sun kanssa jo aulassa ennen tilaisuuden alkua, kun mietittiin ollaanko edes oikeassa paikassa, kun ei näkynyt muita... No oli kuinka vaan, ollaanhan me silti tavattu kun samana päivänä oltiin! Mutta hakemuksen olin laittanut ajallaan, paitsi Air Finlandin oman. Sen jätin ihan viime hetkellä... Ja ei, Air Finlandista ei oo kuulunu mitään! Outoa toimintaa, kun ilmeisesti kukaan ei ole saanut minkäänlaista vastausta.. Tsemppiä jatkoon ja kivaa kesää! Toivotaan, että onnistaa...


      • fkfkfl
        838383 kirjoitti:

        lennokki_, arvasin siis oikein :) Jos oot sama henkilö kuin luulen, juteltiin sun kanssa jo aulassa ennen tilaisuuden alkua, kun mietittiin ollaanko edes oikeassa paikassa, kun ei näkynyt muita... No oli kuinka vaan, ollaanhan me silti tavattu kun samana päivänä oltiin! Mutta hakemuksen olin laittanut ajallaan, paitsi Air Finlandin oman. Sen jätin ihan viime hetkellä... Ja ei, Air Finlandista ei oo kuulunu mitään! Outoa toimintaa, kun ilmeisesti kukaan ei ole saanut minkäänlaista vastausta.. Tsemppiä jatkoon ja kivaa kesää! Toivotaan, että onnistaa...

        "Air Finlandista ei oo kuulunu mitään! Outoa toimintaa, kun ilmeisesti kukaan ei ole saanut minkäänlaista vastausta."

        Kyllä ne varmasti laittaa hylkymeilit siinä vaiheessa, kun kaikki haastattelut on pidetty ja ihmiset kurssille valittu...


      • jepujee...
        takaisin yläilmoihin kirjoitti:

        mulle soitettiin myös perjantaina Air Finlandilta. Haastattelu tiistaina :)

        Mitenkäs haastattelu meni?

        Oliko siellä puhetta millonka ilmoittelevat jatkosta, tai minkä aikaa haastattelevat vielä porukkaa?
        Olen itse aika toivosta luopunut että soittoa tulis, mutta kaipa sitä pikkasen vielä toivoo ;) Ehkä parempi tuuri ens kerralla!!
        Mut tsemppiä, toivottavasti onnnistut.


      • Zoja*_
        838383 kirjoitti:

        lennokki_, arvasin siis oikein :) Jos oot sama henkilö kuin luulen, juteltiin sun kanssa jo aulassa ennen tilaisuuden alkua, kun mietittiin ollaanko edes oikeassa paikassa, kun ei näkynyt muita... No oli kuinka vaan, ollaanhan me silti tavattu kun samana päivänä oltiin! Mutta hakemuksen olin laittanut ajallaan, paitsi Air Finlandin oman. Sen jätin ihan viime hetkellä... Ja ei, Air Finlandista ei oo kuulunu mitään! Outoa toimintaa, kun ilmeisesti kukaan ei ole saanut minkäänlaista vastausta.. Tsemppiä jatkoon ja kivaa kesää! Toivotaan, että onnistaa...

        Moikka 838383,

        Ootko kuullu Airprolta mitään tietoa tuon 23.6 haastattelun jälkeen? Mä en ole, enkä muista mitä siellä sanottiin aikataulusta. Luulen, että minä juttelin kanssasi ennen haastattelua aulassa ylhäällä. Oliko sun nimi L****, ja olit ajanut suhteellisen pitkän matkan autolla tänne? Mulle soitettiin nyt maanantaina Air Finlandilta ja haastattelu on huomenna torstaina. Toivottavasti soittavat sullekin. Hauskaa kesän jatkoa ja nautitaan ihanasta helteestä :)


      • 838383
        Zoja*_ kirjoitti:

        Moikka 838383,

        Ootko kuullu Airprolta mitään tietoa tuon 23.6 haastattelun jälkeen? Mä en ole, enkä muista mitä siellä sanottiin aikataulusta. Luulen, että minä juttelin kanssasi ennen haastattelua aulassa ylhäällä. Oliko sun nimi L****, ja olit ajanut suhteellisen pitkän matkan autolla tänne? Mulle soitettiin nyt maanantaina Air Finlandilta ja haastattelu on huomenna torstaina. Toivottavasti soittavat sullekin. Hauskaa kesän jatkoa ja nautitaan ihanasta helteestä :)

        Moi Zoja*_, joo minähän se! Kiva, että tuttuja löytyy! Hienoa, että oot saanu puhelun Air Finlandilta - mulle ei oo puhelua tullut vielä(kään). Mutta ei kamalasti haittaa jos ei nyt onnista. Ja en ole täysin varma onko mun hakemus koskaan sinne asti päätynyt..
        Airprolta sanoivat ilmoittavansa heinäkuun aikana, toivottavasti niin myös käy :) Sitä odotellessa... Kivaa kesää sullekin!

        fkfkfl, ymmärrän kyllä pointin. Lähinnä mietin sitä, kun kovin moni ei ole vielä saanut kutsua haastatteluun. Mut nyt niitä kutsuja näyttää tippuvan tasaiseen tahtiin...


      • naikkonen25
        jepujee... kirjoitti:

        Mitenkäs haastattelu meni?

        Oliko siellä puhetta millonka ilmoittelevat jatkosta, tai minkä aikaa haastattelevat vielä porukkaa?
        Olen itse aika toivosta luopunut että soittoa tulis, mutta kaipa sitä pikkasen vielä toivoo ;) Ehkä parempi tuuri ens kerralla!!
        Mut tsemppiä, toivottavasti onnnistut.

        Tuossa ilmoituksessa vaaditaan vähintään 163 cm pituutta, eli taitaa olla sillä lailla että hylkäävät automaattisesti kaikki vähänkään alle 163 cm olevat hakijat? Turhaa varmaan hakea jos on alle 163 cm?:/


      • jep jep
        naikkonen25 kirjoitti:

        Tuossa ilmoituksessa vaaditaan vähintään 163 cm pituutta, eli taitaa olla sillä lailla että hylkäävät automaattisesti kaikki vähänkään alle 163 cm olevat hakijat? Turhaa varmaan hakea jos on alle 163 cm?:/

        Ikävä kyllä niin voipi olla =(
        Tietty en tiedä joustaako AFI, tai Blue1 ollenkaan tossa... Mutta tiedän ettei ainakaan finski jousta pätkääkään... Ainahan kannattaa yrittää, siinä ei häviä mitään!!
        (ystävä haki aikoinaan töihin ja lääkärintarkastuksessa pituudesta jäi 0,5cm, ja samalla tavalla kävi muutamalle muullekkin)


      • 838383
        838383 kirjoitti:

        Moi Zoja*_, joo minähän se! Kiva, että tuttuja löytyy! Hienoa, että oot saanu puhelun Air Finlandilta - mulle ei oo puhelua tullut vielä(kään). Mutta ei kamalasti haittaa jos ei nyt onnista. Ja en ole täysin varma onko mun hakemus koskaan sinne asti päätynyt..
        Airprolta sanoivat ilmoittavansa heinäkuun aikana, toivottavasti niin myös käy :) Sitä odotellessa... Kivaa kesää sullekin!

        fkfkfl, ymmärrän kyllä pointin. Lähinnä mietin sitä, kun kovin moni ei ole vielä saanut kutsua haastatteluun. Mut nyt niitä kutsuja näyttää tippuvan tasaiseen tahtiin...

        Airprolle/Tuille pääsin seuraavalle kierrokselle :) Jännityksellä odotan ruotsinkielistä haastattelua, tulee varmasti olemaan aika mielenkiintoista...


      • cjgckgk
        838383 kirjoitti:

        Airprolle/Tuille pääsin seuraavalle kierrokselle :) Jännityksellä odotan ruotsinkielistä haastattelua, tulee varmasti olemaan aika mielenkiintoista...

        Onneks olkoon, ja OIKEIN PALJON TSEMPPIÄ!!
        Toivottavasti paikka sulle irotaa!! Vaikka en tunnekkaan sua niin pidän peukkuja kovasti ristissä, myös "lennokin" osata!

        Ite hain kans, ajattelin sitä TC;n puolta, mutta eivät kuulema hae tänä vuonna..
        Soittivat kyllä haastikseen, mutta myönsin suoraan ettei ruotsinkielentaito vielä riitä TUIn kokonaisen kurssin käymiseen ruotsiksi... Mut tässähän on sitten ens talvi aikaa treenailla ;)

        Sulle ei varmaan ole tullut mitään soittoa AFIlta?
        Pakko kyllä tunnustaa, että itse olen jo luopunut toivosta että sieltä enää soitettaisiin haastikseen =(
        Mut näillä eväillä on mentävä!


      • lennokki_
        cjgckgk kirjoitti:

        Onneks olkoon, ja OIKEIN PALJON TSEMPPIÄ!!
        Toivottavasti paikka sulle irotaa!! Vaikka en tunnekkaan sua niin pidän peukkuja kovasti ristissä, myös "lennokin" osata!

        Ite hain kans, ajattelin sitä TC;n puolta, mutta eivät kuulema hae tänä vuonna..
        Soittivat kyllä haastikseen, mutta myönsin suoraan ettei ruotsinkielentaito vielä riitä TUIn kokonaisen kurssin käymiseen ruotsiksi... Mut tässähän on sitten ens talvi aikaa treenailla ;)

        Sulle ei varmaan ole tullut mitään soittoa AFIlta?
        Pakko kyllä tunnustaa, että itse olen jo luopunut toivosta että sieltä enää soitettaisiin haastikseen =(
        Mut näillä eväillä on mentävä!

        Minä myös pääsin kakkoskiekalle=)=)
        Sain tiedon maililla.

        Onnee kaikille jatkoon =)


      • 838383
        lennokki_ kirjoitti:

        Minä myös pääsin kakkoskiekalle=)=)
        Sain tiedon maililla.

        Onnee kaikille jatkoon =)

        cjgckgk, kiitos kiitos, mua kyllä jännittää miten tuun ikinä selviimään siitä ruotsinkielen haastiksesta, mut tsempillä vaan sinne. Kävi miten kävi. Ja jos ei nyt onnista, aina voi hakea uudelleen myöhemmin!
        Ei oo tullut soittoa AF:lta enkä sitä oikeastaan enää odotakaan. Tietty eihän sitä koskaan tiedä miten käy... harmi ettei sullekaan oo tullu soittoa!

        Lennokki_ onnea myös sulle jatkoon! toivotaan että käy hyvin ja törmätään joskus lennolla ;)


      • shsfjdg
        838383 kirjoitti:

        cjgckgk, kiitos kiitos, mua kyllä jännittää miten tuun ikinä selviimään siitä ruotsinkielen haastiksesta, mut tsempillä vaan sinne. Kävi miten kävi. Ja jos ei nyt onnista, aina voi hakea uudelleen myöhemmin!
        Ei oo tullut soittoa AF:lta enkä sitä oikeastaan enää odotakaan. Tietty eihän sitä koskaan tiedä miten käy... harmi ettei sullekaan oo tullu soittoa!

        Lennokki_ onnea myös sulle jatkoon! toivotaan että käy hyvin ja törmätään joskus lennolla ;)

        Nyt vaan telkkarista ruotsinkielen kanava auki ja kuuntemaan ;D
        Ilmotelkaa molemmat sitten miten tyssien kävi... jännään teidän puolesta!

        AFita en soittoa en usko tulevan =( , mutta jos vaikka pululta tulis???

        Ja tää jatkaa nyt kesälomaa... ;)


      • lennokki_
        838383 kirjoitti:

        cjgckgk, kiitos kiitos, mua kyllä jännittää miten tuun ikinä selviimään siitä ruotsinkielen haastiksesta, mut tsempillä vaan sinne. Kävi miten kävi. Ja jos ei nyt onnista, aina voi hakea uudelleen myöhemmin!
        Ei oo tullut soittoa AF:lta enkä sitä oikeastaan enää odotakaan. Tietty eihän sitä koskaan tiedä miten käy... harmi ettei sullekaan oo tullu soittoa!

        Lennokki_ onnea myös sulle jatkoon! toivotaan että käy hyvin ja törmätään joskus lennolla ;)

        Ne vissiin soittaa ens vkolla tarkemmat haastisajat.

        On kyl tosi kiva päästä tohon kakkoselle, ku se on sellanen kai vähän perusteellisempi haastis.

        Sun kanssa en kuitenkaan ykköskierroksella vissiin jutellu? Olin ykkösellä tollon 23. pvä.


      • Zoja*_
        838383 kirjoitti:

        Airprolle/Tuille pääsin seuraavalle kierrokselle :) Jännityksellä odotan ruotsinkielistä haastattelua, tulee varmasti olemaan aika mielenkiintoista...

        Minäkin pääsin! :) Ruotsi kyllä jänskättää...


      • pääsin
        jep jep kirjoitti:

        Ikävä kyllä niin voipi olla =(
        Tietty en tiedä joustaako AFI, tai Blue1 ollenkaan tossa... Mutta tiedän ettei ainakaan finski jousta pätkääkään... Ainahan kannattaa yrittää, siinä ei häviä mitään!!
        (ystävä haki aikoinaan töihin ja lääkärintarkastuksessa pituudesta jäi 0,5cm, ja samalla tavalla kävi muutamalle muullekkin)

        kurssille, soittivat eilen ja sanoivat että sain vakituisen työpaikan!:))
        Palkkaus noin 6000e/kk.
        Jippii!


      • 838383
        Zoja*_ kirjoitti:

        Minäkin pääsin! :) Ruotsi kyllä jänskättää...

        zoja*_, hienoa! kyllä me siitä ruotsistakin selvitään, toivottavasti :) tsemppiä!
        lennokki_, niin voi olla, ettei juteltu, sekotin sut zojan kanssa. olinkans 23.pv siellä ekassa. mutta lykkyä sullekin :) haastisajat ne soittelee ens vkolla joo..


      • ProfesionalCabinCrew
        pääsin kirjoitti:

        kurssille, soittivat eilen ja sanoivat että sain vakituisen työpaikan!:))
        Palkkaus noin 6000e/kk.
        Jippii!

        Tuo ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
        Olen työskennellyt AirFinlandilla 4 vuotta vakituisesti, palkka lisineen on tällä hetkellä 1387e kuukaudessa. Nousee kyllä ajansaatossa vielä hieman.
        Olen harkinnut irtisanoutumista koska yhtiö käyttää törkeästi hyväkseen työntekijöitään, ei noudata voimassaolevia työehtosopimuksia ja muutenkin työilmapiiri on huono.
        Blue1 on aina ollut hyvän yhtiön maineessa, tosin kursseille on kaikkein vaikeinta päästä.
        On tällä hetkellä todellakin korkeatasoisin yhtiö suomessa.
        Suuresta hakiajoukosta valitaan vain parhaat millintarkan seulan läpi.
        Air Finlandilla on lukuisia työtuomioistuimen päätöksiä palkkariidoista, en sosittele em. työnantajaa mikäli tahdot säilyttää mielenterveytesi.
        Kuuluu samaan alaryhmään kuin esim. airpro.
        Finnair myös huono, paljon henkilökuntaa lomautettuna ja jatkuvaa palkkakiistaa alipalkkauksen vuoksi.


      • öshgs
        ProfesionalCabinCrew kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
        Olen työskennellyt AirFinlandilla 4 vuotta vakituisesti, palkka lisineen on tällä hetkellä 1387e kuukaudessa. Nousee kyllä ajansaatossa vielä hieman.
        Olen harkinnut irtisanoutumista koska yhtiö käyttää törkeästi hyväkseen työntekijöitään, ei noudata voimassaolevia työehtosopimuksia ja muutenkin työilmapiiri on huono.
        Blue1 on aina ollut hyvän yhtiön maineessa, tosin kursseille on kaikkein vaikeinta päästä.
        On tällä hetkellä todellakin korkeatasoisin yhtiö suomessa.
        Suuresta hakiajoukosta valitaan vain parhaat millintarkan seulan läpi.
        Air Finlandilla on lukuisia työtuomioistuimen päätöksiä palkkariidoista, en sosittele em. työnantajaa mikäli tahdot säilyttää mielenterveytesi.
        Kuuluu samaan alaryhmään kuin esim. airpro.
        Finnair myös huono, paljon henkilökuntaa lomautettuna ja jatkuvaa palkkakiistaa alipalkkauksen vuoksi.

        Auts, ikävä kuulla!

        Sen kyllä tiesin tosta palkkauksesta kyllä, mutta tosta työilmapiiristä olen kuullut monestakin suusta ihan muuta, ihan AFin emoilta. Toki ennen teillä oli nää hirveen pitkät lomautukset viime talvena. liekkö se rikkonut porukan motivaatiota??? Ja kieltämättä hämmästyin, kun yht´äkkiä AFI on palkkaamassa uutta henkilökuntaa... tais vissiin aika paljon emoja kadota lomautusten aikana muihin töihin ja yhtiöihin?

        Toisaalta... olen itse työskentelen ravintola-alalla, jossa ei noudateta minkään maan tessiä.. En tavallaan osaa edes valittaa sitä jos ja kun jotain jää puuttumaan... (et edes uskois mitä mitä kaikkea nykysessä työpaikassani on..)

        Ja kun nyt sais edes jalan oven väliin.... Mutta taitaa tällä kertaa taas jäädä omalta kohdalta haaveeksi.
        Mut koita jaksaa, sinulla on kuitenkin sellainen työ, mitä me tällä palstalla suurin osa kuolaamme ;)

        Hauskaa kesää ja hyviä lentokelejä!
        ;D


      • djkljsdkl
        ProfesionalCabinCrew kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
        Olen työskennellyt AirFinlandilla 4 vuotta vakituisesti, palkka lisineen on tällä hetkellä 1387e kuukaudessa. Nousee kyllä ajansaatossa vielä hieman.
        Olen harkinnut irtisanoutumista koska yhtiö käyttää törkeästi hyväkseen työntekijöitään, ei noudata voimassaolevia työehtosopimuksia ja muutenkin työilmapiiri on huono.
        Blue1 on aina ollut hyvän yhtiön maineessa, tosin kursseille on kaikkein vaikeinta päästä.
        On tällä hetkellä todellakin korkeatasoisin yhtiö suomessa.
        Suuresta hakiajoukosta valitaan vain parhaat millintarkan seulan läpi.
        Air Finlandilla on lukuisia työtuomioistuimen päätöksiä palkkariidoista, en sosittele em. työnantajaa mikäli tahdot säilyttää mielenterveytesi.
        Kuuluu samaan alaryhmään kuin esim. airpro.
        Finnair myös huono, paljon henkilökuntaa lomautettuna ja jatkuvaa palkkakiistaa alipalkkauksen vuoksi.

        http://www.toimihenkilounioni.fi/web/easypagepro/files/air_finland_1.6.2009_30.11.2010.pdf

        Työehtosopimuksen vihoviimeisellä sivulla alimmainen taulukko kertoo Air Finlandin emojen/stuerttien kiinteän kuukausipalkan, jossa ei ole lisiä mukana. Jos siis todella olet ollut 4 vuotta Air Finlandilla, pitäisi pelkästään peruspalkkasi olla 1697 €/kk. Kirjoituksesi kuulostaa siis omituiselta ottaen huomioon, että kyseessä on nimenomaan Air Finlandin oma työehtosopimus.


      • huh huh
        ProfesionalCabinCrew kirjoitti:

        Tuo ei pidä paikkaansa alkuunkaan.
        Olen työskennellyt AirFinlandilla 4 vuotta vakituisesti, palkka lisineen on tällä hetkellä 1387e kuukaudessa. Nousee kyllä ajansaatossa vielä hieman.
        Olen harkinnut irtisanoutumista koska yhtiö käyttää törkeästi hyväkseen työntekijöitään, ei noudata voimassaolevia työehtosopimuksia ja muutenkin työilmapiiri on huono.
        Blue1 on aina ollut hyvän yhtiön maineessa, tosin kursseille on kaikkein vaikeinta päästä.
        On tällä hetkellä todellakin korkeatasoisin yhtiö suomessa.
        Suuresta hakiajoukosta valitaan vain parhaat millintarkan seulan läpi.
        Air Finlandilla on lukuisia työtuomioistuimen päätöksiä palkkariidoista, en sosittele em. työnantajaa mikäli tahdot säilyttää mielenterveytesi.
        Kuuluu samaan alaryhmään kuin esim. airpro.
        Finnair myös huono, paljon henkilökuntaa lomautettuna ja jatkuvaa palkkakiistaa alipalkkauksen vuoksi.

        Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan!


      • CabinCrew
        huh huh kirjoitti:

        Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko kaikkea mitä täällä kirjoitetaan!

        Ensimmäinen haastattelukierros on alkanut, vain harva pääsee toiselle kierrokselle!
        Muistakaa että yhtiöllä on oma työehtosopimus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe