leikkimökissä...AAH!!!

tiia

Mun kaveri Anna oli tullu meille yöks ja me päätettiin nukkuu meidän leikkimökissä, koska siellä ei oo mun pikkusysteri häiritsemässä.

Illalla me mentiin leikkimökkiin.Olin koko päivän tuijottanut Annanihania B-kupin rintoja.

Kun olimme leikkimökin rauhassa Anna sanoi mulle: "Luulitko etten huomannu kun tuijotit mun rintoja?" Olin ihan hämilläni.En tiennyt et Anna huomas sen.Menin ihan punaseks.Anna tuli luokseni ja suuteli mua.Aluksi en tajunnut mitä tapahtuu, mutta lopulta vastasin kiihkeästi.Aloin riisumaan Annaa ja Anna mua.Piaan olimme molemmat aivan alasti.Molempien hengitys oli kiihtynyt.Tönäisin Annan selälleen sänkyyn ja asettelin itseni niin, että likömärät pillumme olivat vastakkain.Kuului:lits, läts... kun hieroimme vittujamme vastakkain.Nyt oli minun vuoroni ja asetuin selälleen ja Anna aloitti vittuni nuolemisen.Anna lopetti vähäksi aikaa nuolemisen ja työnsi yhden sormen syvälle sisääni.Kohta toisen.Vikisin työntöjen tahdissa.Aah, ooh, älä lopetaah... Kun kolme sormea oli vitussani sain elämäni parhaan organismin.Niitä tuli ainankin kolme peräkkäin.

Lepäsimme hetken mutta emme silloinkaan raaskineet pitää näppijämme erossa toisistamme ja siksi hiplasimme toistemme rintoja.

Parin minuutin levon jälkeen kävimme taas toimiin.Nyt oli Annan vuoro.Nuolin Annan vittua pitkin vedoin.Anna värisi ja vikisi hiljaa.Siirryin klitorikseen.Leikittelin sillä, mutta Annan pyynnöstä työnsin syvälle Annan vittuun kaksi sormea.Aloitin hitaat työnnöt mutta vauhti koveni pikku hiljaa.Kello läheni jo puolta yötä.Molemmat tyttöset olivat aivan väsyneitä.Mutta vielä kerran he jaksoivat suudella toisiaan.

Aamulla Anna tervehti minua hymyllä ja vastasin takaisin.

Tuollaiset yöt toistuivat monta kertaa.J avoitte uskoa, että kaikki kerrat olivat ihania!



Antakaa paljon palautetta, sillä tää oli mun eka novelli.

10

26829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melina

      ...mutta mikä on organismi tässä yhteydessä?

    • `someone´

      toooooooooooooooooooooosihyvä!!!!!!!!!!!!

    • minä

      Aika vitun PASKA!!!

    • Jessica

      Erittäin ihana tarina, mun oli pakko runkata moneen kertaan kun luin sen uudestaa ja uudestaan. Kuin vanhoja olette?

    • Keltaruusu

      juups..ihan jees..jatka vaan samanlaisia.. mutta enemmän yksityiskohtia :)

    • Pallit(on)

      ...tämä oli liian lyhyt: luki puolessa minuutissa läpi! Olisit voinut pitkittää tarinaa jollain jounteenkäänteellä. esim. sillain että joku olisi tullut salaa tirkistelemään touhuja ja sitä tirkistelijää olisi rankaistu siitä esim. sitomalla jokin huppu hänen päähänsä, jotta hän ei näkisi enempää...

      Lisää tälläisia!!

      • fhbhg

        pirun hyvä


    • napalmi (m)

      lyhyt ytimekäs ja pirun hyvä!

    • Jaajo

      olihan toi ihan luettava.. lyhyt ja.. no, ei oikee vaa napannu. oli jotenki epärealistinenki, ku yhtäkkii vaa ruvetaa hommiin. kuitenki jonkin näköstä realismii haluis nähä.
      organismi on muuten asia, jolla ei pitäis olla hirveesti osaa tämmöseen stooriin.

    • Oonmiestykkäänpillusta

      Vitun lesbo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe