Hei!
Minulla on Elisalla a) tavallinen kännykäliittymä Elisa Oiva ja b) mobiililaajakaista 384.
Kysymys: miksi tähän tavalliseen kännykkäliittymään ei voi saada saldorajoitusta Elisan omien ehtojen mukaan?
Mobiililaajakaista maksaa 9.90 e/kk ja tämä mahdollistaa samalla hinnalla vaikka jatkuvan nettailun.
Miksi siis tavallinen kännykkäliittymä on vailla saldorajoituksen "suojaa!?
Eikö näiden kahden liittymän pitäisi olla toisistaan riippumattomia?
Vai onko kyseessä vain "raaka bisness"; periaattella jospa kuluttaja "erehtyisi" soittelemaan tavallisia kännykkäpuheluja tavallista enemmäm, koska mobiilinettiliittymä on kuitenkin melko halpa!?
saldorajoitus
Erkkonen
1
438
Vastaukset
- on pätä'kkääää
tairat olla perse auki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595