Mitä hotelleja (mahd. edullisia) suosittelisitte n. 6 yön visiitille? Ihan mitään makuusalimajoitusta en halua, ja private bathroom olisi myös toiveissa. meitä olisi 2 lähtijää..
New York hotellit
2
489
Vastaukset
- matkailija-x
Keskusteluja löytyy mm. täältä http://www.tripadvisor.com/SearchForums?scope=2&ff=5&geo=60763&q=budget hotel&sub-search.x=0&sub-search.y=0&sub-search=Click to search forums&returnTo=__2F__
Hotellien hinnat vaihteleva eri aikoina, heinä-elokuu ja tammikuu ovat edullisimpia aikoja.
Itse olen käyttänyt www.priceline.comia (name your own price) ja www.hotwire.com-sivustoja, joiden kautta olen asunut **** hotelleissa hinnoilla, jotka olisin maksanut muuta kautta ** hotelleista. Näiden toimintaa selvittää sivusto www.betterbidding.com. Samanlainen "sokkovaraussivusto" on www.lastminutetravel.com.
Perinteisempi hyvä varaussivusto on www.quickbook.com, jossa on usein alennuskampanjoita. Olen löytänyt myös www.booking.comin kautta muutaman hyvän hinnan, tosin muualle kuin Yhdysvaltoihin. - mtaman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961589
- 741394
- 501317
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041208- 531196
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9955- 36817
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41725