Mitä hotelleja (mahd. edullisia) suosittelisitte n. 6 yön visiitille? Ihan mitään makuusalimajoitusta en halua, ja private bathroom olisi myös toiveissa. meitä olisi 2 lähtijää..
New York hotellit
2
470
Vastaukset
- matkailija-x
Keskusteluja löytyy mm. täältä http://www.tripadvisor.com/SearchForums?scope=2&ff=5&geo=60763&q=budget hotel&sub-search.x=0&sub-search.y=0&sub-search=Click to search forums&returnTo=__2F__
Hotellien hinnat vaihteleva eri aikoina, heinä-elokuu ja tammikuu ovat edullisimpia aikoja.
Itse olen käyttänyt www.priceline.comia (name your own price) ja www.hotwire.com-sivustoja, joiden kautta olen asunut **** hotelleissa hinnoilla, jotka olisin maksanut muuta kautta ** hotelleista. Näiden toimintaa selvittää sivusto www.betterbidding.com. Samanlainen "sokkovaraussivusto" on www.lastminutetravel.com.
Perinteisempi hyvä varaussivusto on www.quickbook.com, jossa on usein alennuskampanjoita. Olen löytänyt myös www.booking.comin kautta muutaman hyvän hinnan, tosin muualle kuin Yhdysvaltoihin. - mtaman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311