Ihana ope

4.6.2010

Olen ihastunut koulumme opettajaan. Olen aikuinen ja ope muutaman vuoden vanhempi. Saan vihjailevia katseita ja hymyjä. Onko tämä vain ystävällisyyttä vai kenties jotain muuta? Vai käsitänkö kaiken väärin? Rohkenenko paljastaa tunteeni? Auttakaa!

12

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirrie

      Mutta ole varovainen. Jos pystyt, testaa kiinnostuksen laatua jotenkin.

      • 4.6.2010

        ehdotin tapaamista, mutta sain vastaukseksi vain ympäripyöreitä hymiöllä varustettuna.Ymmärrän kyllä, että on ammattietiikan vastaista alkaa suhteeseen oppilaan kanssa, joka on koulun kirjoilla. Sain kyllä myös käsityksen toiselta opiskelijalta, että samainen ope olisi "flirttaillut" hänelle, mutta en usko sitä oikeastaan tämän henkilön taustojen vuoksi. Oletko itse tehnyt aloitetta opettajaasi ja millainen on ollut vastaanotto?


      • Mirrie
        4.6.2010 kirjoitti:

        ehdotin tapaamista, mutta sain vastaukseksi vain ympäripyöreitä hymiöllä varustettuna.Ymmärrän kyllä, että on ammattietiikan vastaista alkaa suhteeseen oppilaan kanssa, joka on koulun kirjoilla. Sain kyllä myös käsityksen toiselta opiskelijalta, että samainen ope olisi "flirttaillut" hänelle, mutta en usko sitä oikeastaan tämän henkilön taustojen vuoksi. Oletko itse tehnyt aloitetta opettajaasi ja millainen on ollut vastaanotto?

        Hyvähän se on olemassa tämä ammattietiikka, mutta kun tunteet on pelissä se tekee kipeää! Samoin asiallinen käytös, kun itse ei ajattele ollenkaan asiallisia... Se, että sinulle on vastattu ympäripyöreitä, kuulostaa toivoa herättävältä, jos nimittäin ei kiinnostaisi niin luulisi sitä silloin saavansa myös selkeän kielteisen vastauksen ymmärrettävässä muodossa. En ole tehnyt aloitetta, koska en oikeastaan usko tulevaisuuteen hänen kaltaisensa ihmisen kanssa. Olen itsekin aikuinen ja yritän ajatella järkevästi. Meillä on erilaiset näkemykset joistakin olennaisista asioista. Mutta, mutta...silti se mies vaan kiehtoo!


      • ...
        4.6.2010 kirjoitti:

        ehdotin tapaamista, mutta sain vastaukseksi vain ympäripyöreitä hymiöllä varustettuna.Ymmärrän kyllä, että on ammattietiikan vastaista alkaa suhteeseen oppilaan kanssa, joka on koulun kirjoilla. Sain kyllä myös käsityksen toiselta opiskelijalta, että samainen ope olisi "flirttaillut" hänelle, mutta en usko sitä oikeastaan tämän henkilön taustojen vuoksi. Oletko itse tehnyt aloitetta opettajaasi ja millainen on ollut vastaanotto?

        Jotkut opet saattavat ihan oikeasti myös olla täysillä mukana ja ihan vilpittömästi sekä tunteet pelissä, mutta työn menettämisen pelossa eivät uskalla tehdä mitään tai antavat ympäripyöreää vastausta.

        Valitettavasti myös opettajakunnasssa on sellaisiakin, jotka haluavat vain testailla omaa viehästysvoimaa useisiin oppilaisiin ja heissä on pelimiehen/pelinaisen luonnevikaa. Tosissaan he eivät ole eivätkä halua sitoutua, pelkästään jännitystä etsivät tylsään elämään tai jos ovat varattuja niin jännitystä tylsään avioliittoon, jossa kaikki on muuttunut rutiiniksi. Tosipaikan tullen he eivät kuitenkaan luopuisi heidän "täydellisistä"kulisseista, joten ole tarkkana onko oikeasti tosissaan, testaamassa viehätysvoimaansa vai hämmentynyt;)


      • Mirrie
        ... kirjoitti:

        Jotkut opet saattavat ihan oikeasti myös olla täysillä mukana ja ihan vilpittömästi sekä tunteet pelissä, mutta työn menettämisen pelossa eivät uskalla tehdä mitään tai antavat ympäripyöreää vastausta.

        Valitettavasti myös opettajakunnasssa on sellaisiakin, jotka haluavat vain testailla omaa viehästysvoimaa useisiin oppilaisiin ja heissä on pelimiehen/pelinaisen luonnevikaa. Tosissaan he eivät ole eivätkä halua sitoutua, pelkästään jännitystä etsivät tylsään elämään tai jos ovat varattuja niin jännitystä tylsään avioliittoon, jossa kaikki on muuttunut rutiiniksi. Tosipaikan tullen he eivät kuitenkaan luopuisi heidän "täydellisistä"kulisseista, joten ole tarkkana onko oikeasti tosissaan, testaamassa viehätysvoimaansa vai hämmentynyt;)

        Niin, olen taipuvainen uskomaan, että tämä nuori opettaja todellakin on sitä tyyppiä, joka vain testaa viehätysvoimaansa. Tosin hän todellakin on komea, sellainen, joka kääntää tyttösten päät haluamattaankin. Mutta minä vain en ole enää ihan tyttönen, vaikka olenkin langennut tahtomattani hänen pauloihinsa. Olen päättänyt, ettei hän saa koskaan tietääkään yhtään mitään tunteistani ja odotankin sitä hetkeä, että valmistun ja pääsen jatkamaan elämääni ilman häntä.


      • just_interested
        4.6.2010 kirjoitti:

        ehdotin tapaamista, mutta sain vastaukseksi vain ympäripyöreitä hymiöllä varustettuna.Ymmärrän kyllä, että on ammattietiikan vastaista alkaa suhteeseen oppilaan kanssa, joka on koulun kirjoilla. Sain kyllä myös käsityksen toiselta opiskelijalta, että samainen ope olisi "flirttaillut" hänelle, mutta en usko sitä oikeastaan tämän henkilön taustojen vuoksi. Oletko itse tehnyt aloitetta opettajaasi ja millainen on ollut vastaanotto?

        Kuinka tilanteessa kävi?


      • 4.6.2010
        Mirrie kirjoitti:

        Hyvähän se on olemassa tämä ammattietiikka, mutta kun tunteet on pelissä se tekee kipeää! Samoin asiallinen käytös, kun itse ei ajattele ollenkaan asiallisia... Se, että sinulle on vastattu ympäripyöreitä, kuulostaa toivoa herättävältä, jos nimittäin ei kiinnostaisi niin luulisi sitä silloin saavansa myös selkeän kielteisen vastauksen ymmärrettävässä muodossa. En ole tehnyt aloitetta, koska en oikeastaan usko tulevaisuuteen hänen kaltaisensa ihmisen kanssa. Olen itsekin aikuinen ja yritän ajatella järkevästi. Meillä on erilaiset näkemykset joistakin olennaisista asioista. Mutta, mutta...silti se mies vaan kiehtoo!

        Olen kirjoitellut open kanssa ja pyytänyt anteeksi käytöstäni. Kieltämättä olen rivien välistä lukenut jotain semmoista, jonka voisi tulkita kiinnostukseksi. En ole kuitenkaan enää open kanssa kirjoitellut ja päätinkin pitää matalaa profiilia kunnes valmistun. Tämä mies on turvallisen oloinen, kiehtova ja älykäs eli juuri sellainen jonka kanssa voisin kuvitella jakaa elämäni. Päätökseeni vaikutti myös se, että olen lämmitelllyt entistä suhdettani, vaikka se hyvin sairas onkin ollut. Ope on siis täydellinen vastakohta entiselle miehelleni, jolla on ongelmia elämänsä kanssa. Nähtäväksi jää, miten tässä käy..


      • 4.6.2010
        Mirrie kirjoitti:

        Hyvähän se on olemassa tämä ammattietiikka, mutta kun tunteet on pelissä se tekee kipeää! Samoin asiallinen käytös, kun itse ei ajattele ollenkaan asiallisia... Se, että sinulle on vastattu ympäripyöreitä, kuulostaa toivoa herättävältä, jos nimittäin ei kiinnostaisi niin luulisi sitä silloin saavansa myös selkeän kielteisen vastauksen ymmärrettävässä muodossa. En ole tehnyt aloitetta, koska en oikeastaan usko tulevaisuuteen hänen kaltaisensa ihmisen kanssa. Olen itsekin aikuinen ja yritän ajatella järkevästi. Meillä on erilaiset näkemykset joistakin olennaisista asioista. Mutta, mutta...silti se mies vaan kiehtoo!

        vielä voisin sanoa, että unohdan omat tunteeni myös sen vuoksi, etten missään nimessä halua, että ope menettäisi työpaikkansa minun ihastuksen vuoksi.


      • Mirrie
        4.6.2010 kirjoitti:

        vielä voisin sanoa, että unohdan omat tunteeni myös sen vuoksi, etten missään nimessä halua, että ope menettäisi työpaikkansa minun ihastuksen vuoksi.

        ei sitä anteeksi tarvitse pyydellä! Paitsi jos on onnistunut käyttäytymään loukkaavasti toista kohtaan. Itse olen siinä valitettavasti suoranainen luonnonlahjakkuus. Ehkä minunkin pitää vielä jonain päivänä selittää ja pyytää anteeksi tältä, ah niin ihanalta, opettajaltani, mutta vielä sen aika ei ole ollut.
        Jos entiselläsi on ongelmia elämänsä kanssa unohda se mies. Voi olla raakaa, mutta terve itsekkyys on kyllä paikallaan, jos toisen ongelmat ovat liian vaikeita. Itsekin olen jättänyt miehen, jonka elämä ei ollut reilassa ja koko suhde oli muutenkin minulta paha virhe, mutta lähteminen oli ainoa keino, jolla pystyin pelastamaan itseni.


      • Oh no
        4.6.2010 kirjoitti:

        vielä voisin sanoa, että unohdan omat tunteeni myös sen vuoksi, etten missään nimessä halua, että ope menettäisi työpaikkansa minun ihastuksen vuoksi.

        Entäpä jos olisimme kiinnostuneita samasta henkilöstä? :/ Minkä alan ja/tai tason opinnot on kyseessä ja minkä ikäisiä olette (suunnilleen)?


      • Mirrie
        Oh no kirjoitti:

        Entäpä jos olisimme kiinnostuneita samasta henkilöstä? :/ Minkä alan ja/tai tason opinnot on kyseessä ja minkä ikäisiä olette (suunnilleen)?

        Kysytään näin päin; mikä minun kirjoituksissani sai sinut olettamaan, että niin voisi olla? En tiedä onko tämä alta kolmikymppinen opettajani vapaa, mutta on vaikea kuvitella hänen kaltaisensa olevan. Jos olisikin niin, että hän jostain syystä sattuisikin olemaan sinkku, toivoisin hänen löytävän elämäänsä hyvän naisen, jonka kanssa olisi onnellinen. Ehkä se olet sinä. Minä en usko olevani se nainen. En minä tätä tunnetta pyytänyt, enkä halunnut ja luopuisin tunteistani ilomielin, jos osaisin, koska silloin elämä olisi helpompaa.


    • dfsadadsdasf

      pane sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe