Ihana ope

4.6.2010

Olen ihastunut koulumme opettajaan. Olen aikuinen ja ope muutaman vuoden vanhempi. Saan vihjailevia katseita ja hymyjä. Onko tämä vain ystävällisyyttä vai kenties jotain muuta? Vai käsitänkö kaiken väärin? Rohkenenko paljastaa tunteeni? Auttakaa!

12

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirrie

      Mutta ole varovainen. Jos pystyt, testaa kiinnostuksen laatua jotenkin.

      • 4.6.2010

        ehdotin tapaamista, mutta sain vastaukseksi vain ympäripyöreitä hymiöllä varustettuna.Ymmärrän kyllä, että on ammattietiikan vastaista alkaa suhteeseen oppilaan kanssa, joka on koulun kirjoilla. Sain kyllä myös käsityksen toiselta opiskelijalta, että samainen ope olisi "flirttaillut" hänelle, mutta en usko sitä oikeastaan tämän henkilön taustojen vuoksi. Oletko itse tehnyt aloitetta opettajaasi ja millainen on ollut vastaanotto?


      • Mirrie
        4.6.2010 kirjoitti:

        ehdotin tapaamista, mutta sain vastaukseksi vain ympäripyöreitä hymiöllä varustettuna.Ymmärrän kyllä, että on ammattietiikan vastaista alkaa suhteeseen oppilaan kanssa, joka on koulun kirjoilla. Sain kyllä myös käsityksen toiselta opiskelijalta, että samainen ope olisi "flirttaillut" hänelle, mutta en usko sitä oikeastaan tämän henkilön taustojen vuoksi. Oletko itse tehnyt aloitetta opettajaasi ja millainen on ollut vastaanotto?