eli joku kielimies voisitko auttaa kiitos?
kosinta ranskaksi
6
878
Vastaukset
- Kosittu
Voulez-vous coucher avec moi?
Tällä on hyvä aloittaa kosintarituaalit. - kosinta ranskaksi
Veux-tu m'épouser ?
- A la france
Laula hänelle tämä :
http://www.youtube.com/watch?v=r-QpaFBD6nE&feature=related- Jo on ajat
voi vitsi mikä homotukka :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- hhis
Jo on ajat kirjoitti:
voi vitsi mikä homotukka :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kannattaako välttämättä kosia vieraalla kielellä, jonka sanoja ei edes ymmärrä ilman käännöstä, lausumisen oikeellisuudesta puhumattakaan...
- ranskaa osaava
hhis kirjoitti:
Kannattaako välttämättä kosia vieraalla kielellä, jonka sanoja ei edes ymmärrä ilman käännöstä, lausumisen oikeellisuudesta puhumattakaan...
Eka lausahdus on härski ehdotus perspanoja koskien. Tokassa käsketään työntämään marsu hanuriin. Voi toki noillakin fraaseilla kosia, jos extreme-henkinen. En ehkä kuitenkaan itse kosisisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962