Hei,
Galleria-palvelun uudistaminen on loppusuoralla. Yksi uudistuksen lähtökohdista on ollut Suomi24 toimintojen yhtenäistäminen. Gallerian ominaisuudet yhdistyvät nyt kiinteämmin palvelun ytimeen ja jatkossa käyttäjän oma profiili löytyy päävalikosta Minä-linkin takaa.
Uudistuksen myötä palvelun yksityisyysasetukset muuttuvat. Profiilin näkyvyyden ja muut asetukset voit itse määritellä Omat tiedot- osion kautta. Oletuksena profiilisi on jatkossa näkyvillä kaikille, mutta voit itse päättää näkyykö profiilisi täysin avoimesti vai ainoastaan omille ystävillesi. Jos sinulla on tällä hetkellä profiili piilotettuna, siirtyy se myös uuteen palveluun piilotettuna.
Uudessa palvelussa voit tervehtiä ystäviäsi ja kertoa viimeiset kuulumisesi. Lisäksi näet kaveriesi toimet ja tapahtumat Suomi24:ssä . Uusien yhteisöllisten toimintojen lisäksi palvelussa säilyvät kaikki tutut Gallerian ominaisuudet. Galleriassa käytössä olleet asetukset ja tiedot siirtyvät automaattisesti uuteen palveluun. Viestit- osiossa ei jatkossa enää ole erillisiä kansioita, joten jos sinulla on ollut Galleriassa viestejä omissa kansioissa, siirtyvät ne uudessa palvelussa Saapuneet-kansioon.
Tarkempia tietoja uuden palvelun käyttöönottamisesta ilmoitamme vielä ennen uudituksen ajankohtaa.
Ystävällisin terveisin,
Suomi24
Gallerian uudistus
Suomi24toimitus
2
527
Vastaukset
- Kirjoittaja S
Mulla on kuulema viestejä yli 200kpl vastaan otetuissa vaikka niitä on viisi. Mitkä laatikot lasketaan saapuviin ja minne niitä voisiirtää että saa lisää tilaa?
Vai onko kirjeen vaihdon poista minen ainut mahdillisuus? - dddde3
sos, taas turha päivitys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2545259- 1252323
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362018Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 631364
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181