Gallerian uudistus

Suomi24toimitus

Hei,

Galleria-palvelun uudistaminen on loppusuoralla. Yksi uudistuksen lähtökohdista on ollut Suomi24 toimintojen yhtenäistäminen. Gallerian ominaisuudet yhdistyvät nyt kiinteämmin palvelun ytimeen ja jatkossa käyttäjän oma profiili löytyy päävalikosta Minä-linkin takaa.

Uudistuksen myötä palvelun yksityisyysasetukset muuttuvat. Profiilin näkyvyyden ja muut asetukset voit itse määritellä Omat tiedot- osion kautta. Oletuksena profiilisi on jatkossa näkyvillä kaikille, mutta voit itse päättää näkyykö profiilisi täysin avoimesti vai ainoastaan omille ystävillesi. Jos sinulla on tällä hetkellä profiili piilotettuna, siirtyy se myös uuteen palveluun piilotettuna.

Uudessa palvelussa voit tervehtiä ystäviäsi ja kertoa viimeiset kuulumisesi. Lisäksi näet kaveriesi toimet ja tapahtumat Suomi24:ssä . Uusien yhteisöllisten toimintojen lisäksi palvelussa säilyvät kaikki tutut Gallerian ominaisuudet. Galleriassa käytössä olleet asetukset ja tiedot siirtyvät automaattisesti uuteen palveluun. Viestit- osiossa ei jatkossa enää ole erillisiä kansioita, joten jos sinulla on ollut Galleriassa viestejä omissa kansioissa, siirtyvät ne uudessa palvelussa Saapuneet-kansioon.
Tarkempia tietoja uuden palvelun käyttöönottamisesta ilmoitamme vielä ennen uudituksen ajankohtaa.

Ystävällisin terveisin,
Suomi24

2

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittaja S

      Mulla on kuulema viestejä yli 200kpl vastaan otetuissa vaikka niitä on viisi. Mitkä laatikot lasketaan saapuviin ja minne niitä voisiirtää että saa lisää tilaa?

      Vai onko kirjeen vaihdon poista minen ainut mahdillisuus?

    • dddde3

      sos, taas turha päivitys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe