Voisiko joku kertoa koodeja, millä saa kamaa tai koleja... ei kun kaikki koodit käy, kertokaa pliis!
Mistä sissin koleja/koodeja?
5
326
Vastaukset
- Joku hyypiö
Saisin, ei sissiin!
- HabboGB
Koleja ei saa ilmaiseksi. Huijaus-sivustot tarjoavat koleja, mutta ne varastavat hahmosi saliksen ja sinun kamasi.
Lukekaa tämä Habbon sivuilta kopioitu juttu:
Tässä muutama esimerkki miten tavaroita yritetään huijata:
Ilmaiset kolikot
Et saa ilmaisia kolikoita tai tavaroita Habboon toisilta sivustoilta. Tällaisilla sivuilla pyritään vain varastamaan hahmosi ja siirtämään tavarasi varkaiden hahmoille. Hahmosi voidaan varastaa vain jos joku tietää hahmosi salasanan!
Kaman kopioiminen
Älä usko mokomaa huijaria! Tavaraa ei voi kopioida. Tavarasi eivät kopioidu laittamalla ne toisen huoneeseen tai klikkailemalla vaihtomaattia. Tavarasi päätyy vain huijarin haltuun.
Näkymättömät tavarat
Ei ole sellaisia tavaroita, jotka olisivat vaihtomaatissa näkymättömiä eikä lagaamisesta tai yhteysongelmista voi johtua se, ettei toisen tavarat näkyisi vaihtomaatissa. Älä koskaan hyväksy vaihtoa, ennen kuin olet varma saavasi vaihdossa sovitut tavarat!
Yhteinen hahmo tai toisen hahmon ostaminen
Älä tee toisen kanssa yhteistä hahmoa tai osta toiselta hahmoa! Kun teet toisen kanssa yhteisen hahmon, voi toinen silloin aina vaihtaa hahmon salasanan ja pitää hahmon itsellään. Jos ilmoitat varkaudesta asiakaspalveluun, on asiakaspalvelun vaikeaa tietää, kummalle hahmo oikeasti kuuluu molempien tietäessä siitä yhtä paljon. Kun ostat toiselta hänen hahmonsa, on edessä sama juttu. Hahmonsa myynyt huijari voi tehdä ilmoituksen asiakaspalveluun ja koettaa saada hahmo itselleen takaisin.
- habbo nörtti
habboon on tosi monii koodei
- aaabcddddddddddddddd
Sissin kolet on hienoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477