eli voisko joku valottaa mulle ton VM.99 omegan kellon/kolmitoiminäytön sielun elämää ku ainut ohjekirja on saksaa. otin autosta akun irti ja koko paska "nollautu", siinä näytön päällä on tasan kaks nappia ja niitä rämpyttämällä se päivämäärä alkaa vilkuttaa mut siihen se sitte jääkin. näyttääkö toi kolmitoiminäyttö esim. mitkä valot on sillä hetkellä päällä? mulla ainakin näyttää ja siin lukee jtn vision/field lyhkäset päällä. jotenki epäilyttää mutta varmaks en voi sanoa että onko kyseessä ihan ajotietokone, meinaan sitä varten pitäisi olla pyyhkijän viiksessä jotain namiskoita sen säätöön mutta kun ei ole, eikä kolmitoiminäytön pitäis kertoa valoista mitään ni mikä helvetin vehje siinä on edes kiinni? auto on varmaankin jtn ulkomaan tuontia kun sen edellinen rek.numero oli sen verran erikoinen. jos jollain on mitään tietoa asiasta niin kaikki neuvot ja tiedot on tervetulleita.
omegan kello
1
258
Vastaukset
- mbcdi3202000
Kokeilemalla se selviää. Jos siinä on kaksi nappia niin toista painamalla ja toista näpyttelemällä saat kellon aikaan. Minkä takia akku piti ottaa irti. Et varmaan tiennyt että tollanen auto on jo tietokoneistettu että pitäisi antaa korvausvirtaa kun irroittaa akun. Näi ainakin Mersuissa. Mulla kun vaihdettiin akku niin ei annettu korvausvirtaa niin kaikki piti opettaa uudelleen. Esim ikkuna piti opettaa aukeemaan ja menemään kiinni. Automaattiloota piti käydä läpi kaikki pykälät. Kello tietysti ja Hälyytykset piti koodata uudestaan radion kautta. Mitä opimme tästä. Käytä ainä korvausvirtaa kun otat esim akun irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818