Elikkäs mun mutsi on raskaana.Mä en tiedä oonko mä kamala ihminen mut en oo yhtään innostunut!
Jotenkin tuntuu et elämä on nyt kohdillaaa mulla on isoveli ja 7 vuotias pikkuveli.
Oon saamassa rippilahjaksi kesäl koiran,tuntuu et tää lapsi tuleee jotenki sekaan kaiken.
Oon ollut porukoille tosi kylmä asiasta ku se lapsi syntyy jo syyskuun alus.
Ja toivoisin ettei kukaan vaan rupeis haukkuun kuinka lapsellinen oon,mä en vaan voi sille mtn
et mul on tällä hetkellä sellainen tunne et en haluu ketää pilaaa tätä perhettä.
Mua jotenki ahdistaa et kaikki aattelee et joo taasko niille tulee lapsi ja siis en mä tiedä pelkään vaan kaikkea!
äiti raskaana
girlssssssss
3
1975
Vastaukset
- girlsssssss
Nii mun pointti oli vaan et onko tää normaalia?
Mitä mun pitäis teidän mielestä tehdä? puhuu jonkun kanssa?
Kiitos jo etukäteen neuvoista!- 3565dgbfd
Mulla on ollut sama pelko, mutta onneksi se jäikin vain peloksi, sillä jos noin olisi käynyt, niin joko minä tai se tuleva lapsi olisi tästä maailmasta lähtenyt.
- odns
Vaik se nyt tuntuis kuinka pahalta, ni sitte ku se vauva on syntyny ni se on sun mielestä tosi söpöja ihana ja ku se on parin vuoden pääst sellanen taapero ni sust on vaan kiva leikkii sen kaa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4483069Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372265- 1322093
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71395Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281368Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511273- 81086
- 571056
- 37795