Perheenne

[emma]

Kuinka monta isosiskoa/veljeä ta pikkusiskoa/veljeä sulla on tai onko sisaruksesi adoptoitu? Millaiset välit sinulla on vanhempiisi? Onko teillä sisarustenne kanssa esim. sama tietokone vai käytättekö samaa? Onko teillä omat huoneet?

Kiinnostais tietää vaa muittenki perheistä, ku melkee kaikki kaverit sanoo et meiän perhe on iha jättisuuri =) (mikä se siis ei mun mielest oo, koska en oo koskaa kasvanu sellases perhees mis on esim. kaksi lasta)

Mul on siis isoveli ja isosisko (kaksoset, 16v), sitte minä, ja pikkuveljeni 6v. Ja sitte serkku joka on mun kaa samanikäinen eli 14-v ja me ollaan sen kaa ku sisarukset. Eli meit on 4 lasta äiti ja iskä. Eihän se kauhean suuri ole jos miettii entisajan perheitä, mut kait se nykypäivänä on aikas suuri...
Kaikilla on omat huoneet ja tietokoneet, paisti pikkuveljel ei oo omaa huonetta.

Mutta niin, millaiset ovat siis teidän perheenne? :)

4

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [emma]

      Eikö kukaan halua/ jaksa vastata?

    • ohlalaaaaaa

      Mun perhe on uusperhe. Asun äidin, isäpuolen ja pikkusisarukseni kanssa, hän on vasta vauva, mutta hällä on oma huone. Pikkuveljeni asuu isämme luona ja isosiskopuoleni asuu äitinsä luona. Sekavaa:D

    • suurperheessä

      Eihän tuo 4 lasta nyt niin suuri ole. Ainkin omilla kavereillani suurimmalla osalla on vähintään kaksi sisarusta.

      Meillä siis perheessä 5 lasta vanhemmat. 18v isoveli, meitsi 16v, pikkusiskot 10v ja meijän iltatähti poitsu 2v. Älkää kysykö näitä aika erikoisia ikäeroja, en tiedä mitä äiti ja iskä on tarkalleen ajatellut kun on meitä alulle laittanut. :D
      Välit on vanhempiin tosi hyvät, vaikka tietenki niillä menee aika paljon aikaa pikkusiskojen ja -veljen kanssa. Ja sisaruksiin välit on kanssa tosi hyvät, etenkin isoveljeen kun ollaan eniten saman ikäsiä ja meillä on yhteisiä kavereita. Ja sitte pikkuveljeen on kanssa tosi hyvät, mutta vähän erilaiset välit. Kaikkein hauskinta on olla sen kanssa julkisilla paikoilla, etenki ku poikaystävä on mukana, kun ihmiset luulee että se on meidän lapsi. xD Ihania ne mummojen ilmeen! Ja pikkusiskot on nyt sellasia pirpanoita että ne touhuu aina kahdestaan niin niitten kanssa oon ehkä vähän vähemmät.

      Juu on kaikilla omat huoneet, paitsi kaksosilla on vielä yhteinen. Mulla ja veljellä on omat koneet ja kaksosilla on yhteinen mitä ne ei kyllä käytä koskaan ja taaperolla ei tietenkään vielä konetta ole.

    • lopen uupunut

      Tiedän että kaikko tämä ei kuuluisi tänne kokonaan mutta kerron kuitenki. Meillä on 8 lasta plus vanhemmat sit koira, kaks kissaa, lemmikki hiiriä ja kani. Mä oon vanhin13v ,siskot on 12, 9, 8 ja 3 veljet:11, 6 ja 4. Välini on muihin ihan hyvät, paitsi äitiini ja isääni sekä 12 ja 11 vuotiasisiin sisaruksiini. Vuotta nuorempi siskoni aina määräilee minua, kommentoi pukeutumistani,kampauksiani yms. pikkuveljeni kiusaa minua joskus jopa hakkaamalla ja hän ei usko vanhempianikaan. Minulla ei ole luotettavia ystäviä enkä luota vanhempiinikaan. Kerron salaisuuteni ja murheeni pehmoleluilleni joita on n.30. Mitä teen? Toivon vastauksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe