Tänään 'poimittuja'...

Sikra

74

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy-Pikkuinen

      kukkia taas!! Varsinkin siin alussa oli tosi hyvän värisiä.

      • Juu kivahan noita on katella näin kylmällä sitte vaikka ikkunasta...


      • Sireenitkin on vähän myöhässä, vasta on nupulla tuo moskovankaunotarkin, ja unkarinsireenit on vielä kaikki nupulla...

        Kyllä omenankukka on kanssa kaunis, kukkisi vaan pitempään...


      • Sikra kirjoitti:

        Sireenitkin on vähän myöhässä, vasta on nupulla tuo moskovankaunotarkin, ja unkarinsireenit on vielä kaikki nupulla...

        Kyllä omenankukka on kanssa kaunis, kukkisi vaan pitempään...

        Tänään aukeni täyteen kukkaloistoon meidän suurin ikivanha valkoinen syreeni, viimekesänä tein sille aikamoisen siistimisleikkauksen ja varauduin kukinnan menetykseen mutta kukkii mahdottoman kauniisti.

        Näyttää vähän siltä että kiinansyreeni ei kuki tänä kesänä ollenkaan, taisi talvi sen verran säikäyttää.Elossa se kyllä on.


      • Haukullinen kirjoitti:

        Tänään aukeni täyteen kukkaloistoon meidän suurin ikivanha valkoinen syreeni, viimekesänä tein sille aikamoisen siistimisleikkauksen ja varauduin kukinnan menetykseen mutta kukkii mahdottoman kauniisti.

        Näyttää vähän siltä että kiinansyreeni ei kuki tänä kesänä ollenkaan, taisi talvi sen verran säikäyttää.Elossa se kyllä on.

        Oisko tuo valkoinen se aikaisin kukkija sireeneistä, kun tääläkin nuo valkoiset on täydessä kukassa, ja muut vasta alkaa ensinmäisiä kukkia avaamaan...


    • issu56

      Ihania syreeneitä...meillä ne on vielä ihan nupuillaan vasta.
      Osaatko sanoa, mikä voisi olla vialla vänykoivulla. Siinä oli lukematon määrä silmuja ja jokaisesta aukes myöskin lehti, mutta ennenkuin se ehti kasvaa täyteen mittaan, niin kuivui pois. Siinä ei edelleenkään nyt sitten ole ainuttakaan täysmittaista lehteä :(.

      • Mulle ihan outo nimi tuo vänykoivu...mutta koivu varmaan kuitenkin, muuta en osaa sanoa kuin että koivu tarvii hirveästi vettä, oisko kuivuutta, tai sitte oisko myyrät päässeet juuria vahingittamaan...


      • Pukeli 1
        Sikra kirjoitti:

        Mulle ihan outo nimi tuo vänykoivu...mutta koivu varmaan kuitenkin, muuta en osaa sanoa kuin että koivu tarvii hirveästi vettä, oisko kuivuutta, tai sitte oisko myyrät päässeet juuria vahingittamaan...

        lieneekin riippakoivua. Venynyt oksa, mutta, kun lähes ruotsinkielisellä alueella ollaan se on tietenkin vänynyt.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        lieneekin riippakoivua. Venynyt oksa, mutta, kun lähes ruotsinkielisellä alueella ollaan se on tietenkin vänynyt.

        Täälä se on riippa tai itkukoivu...


      • Pukeli 1
        Sikra kirjoitti:

        Täälä se on riippa tai itkukoivu...

        tehdään vastoja ja niiden oksat käyvät myös hyvin lapsien piiskaamiseen.


      • Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

        tehdään vastoja ja niiden oksat käyvät myös hyvin lapsien piiskaamiseen.

        turpaan vaan ja onnee. Mut visakoivu on kaikkein kallein vaikka tunturikoivut on hienoimpia väkkäröitä!


      • Sikra kirjoitti:

        Täälä se on riippa tai itkukoivu...

        Taitaa olla kyynelkoivu, "vänyää tai vänisee eli itkee". Ei tule mistään venynyt-sanasta.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        tehdään vastoja ja niiden oksat käyvät myös hyvin lapsien piiskaamiseen.

        Eihän tänäpäivänä kukaan enään lapsiaan piiskaa...


      • Haukullinen kirjoitti:

        Taitaa olla kyynelkoivu, "vänyää tai vänisee eli itkee". Ei tule mistään venynyt-sanasta.

        Eli se olisi sitte sama mitä täälä sanotaan itkukoivuksi...


      • Haukullinen kirjoitti:

        Taitaa olla kyynelkoivu, "vänyää tai vänisee eli itkee". Ei tule mistään venynyt-sanasta.

        Katoitko spostiasi... ?


      • Sikra kirjoitti:

        Eli se olisi sitte sama mitä täälä sanotaan itkukoivuksi...

        Jep.
        Arvaas naurattaako mua, kävin katsomassa sitä mistä postissa puhuttiin kun se oli ollut utelias....


      • Sikra kirjoitti:

        Katoitko spostiasi... ?

        Just tohon toiseen kohtaan aiheesta kirjotin.Hitto miten se voi olla hullu ja tyhmä!


      • Haukullinen kirjoitti:

        Jep.
        Arvaas naurattaako mua, kävin katsomassa sitä mistä postissa puhuttiin kun se oli ollut utelias....

        No just niin, utelias, vai liekkö vaan ''tiedonhaluinen'' ;)))


      • Haukullinen kirjoitti:

        Just tohon toiseen kohtaan aiheesta kirjotin.Hitto miten se voi olla hullu ja tyhmä!

        Joo just huomasin et olit siitä kirjoittanutkin... ;))


      • Sikra kirjoitti:

        No just niin, utelias, vai liekkö vaan ''tiedonhaluinen'' ;)))

        En tiedä mutta saattaa olla yksinkertaisesti vain umpihullu.


      • Haukullinen kirjoitti:

        En tiedä mutta saattaa olla yksinkertaisesti vain umpihullu.

        Aika siististi sanottu...."saattaa olla" ;))


      • Sikra kirjoitti:

        Aika siististi sanottu...."saattaa olla" ;))

        No, ajattelin vähän lieventää.
        Oikeasti olen sitä mieltä että se ihminen tarvitsisi ammattiauttajaa henkisiin ongelmiinsa pikaisesti, on tarvinnut jo kauan.Se on mun mielestäni selvä latvakakkonen, hullu luulee vieläpä ettei sen temppuja huomata.


      • Haukullinen kirjoitti:

        No, ajattelin vähän lieventää.
        Oikeasti olen sitä mieltä että se ihminen tarvitsisi ammattiauttajaa henkisiin ongelmiinsa pikaisesti, on tarvinnut jo kauan.Se on mun mielestäni selvä latvakakkonen, hullu luulee vieläpä ettei sen temppuja huomata.

        Pitää varmasti paikkansa...


      • Pukeli 1
        Haukullinen kirjoitti:

        En tiedä mutta saattaa olla yksinkertaisesti vain umpihullu.

        tollaisia juoruilijoita. Sulla on pää umpiluuta korjausompelija.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        tollaisia juoruilijoita. Sulla on pää umpiluuta korjausompelija.

        Kuka on korjausompelija? Kyllä nyt olet saanut tollolta ystävältäsi väärää informaatiota asioistani.
        Kannattaa hiukan miettiä ennen kuin alat minun asioistani valehtelemaan pitkin nettiä.


      • Sikra kirjoitti:

        Pitää varmasti paikkansa...

        Sen kannattaisi keksiä itselleen jokin muu harrastus ihmisten kyttäämisen sijaan. Tai no harrastaahan se esimerkiksi painonnostoa, nostaa omaa painoaan niin että pian joutuu käymään punnituksessa matkahuollon vaa´assa.


      • niinpä niin...
        Haukullinen kirjoitti:

        Kuka on korjausompelija? Kyllä nyt olet saanut tollolta ystävältäsi väärää informaatiota asioistani.
        Kannattaa hiukan miettiä ennen kuin alat minun asioistani valehtelemaan pitkin nettiä.

        "Kannattaa hiukan miettiä ennen kuin alat minun asioistani valehtelemaan pitkin nettiä. "
        Sä oot varmaan parempikin sanomaan:
        "Oikeasti olen sitä mieltä että se ihminen tarvitsisi ammattiauttajaa henkisiin ongelmiinsa pikaisesti, on tarvinnut jo kauan.Se on mun mielestäni selvä latvakakkonen, hullu luulee vieläpä ettei sen temppuja huomata.

        Tai no harrastaahan se esimerkiksi painonnostoa, nostaa omaa painoaan niin että pian joutuu käymään punnituksessa matkahuollon vaa´assa."


      • 3+14
        niinpä niin... kirjoitti:

        "Kannattaa hiukan miettiä ennen kuin alat minun asioistani valehtelemaan pitkin nettiä. "
        Sä oot varmaan parempikin sanomaan:
        "Oikeasti olen sitä mieltä että se ihminen tarvitsisi ammattiauttajaa henkisiin ongelmiinsa pikaisesti, on tarvinnut jo kauan.Se on mun mielestäni selvä latvakakkonen, hullu luulee vieläpä ettei sen temppuja huomata.

        Tai no harrastaahan se esimerkiksi painonnostoa, nostaa omaa painoaan niin että pian joutuu käymään punnituksessa matkahuollon vaa´assa."

        Sustako tossa puhuttiin?


      • ........
        3+14 kirjoitti:

        Sustako tossa puhuttiin?

        Eiköhän toi ollu aika vitun sairasta tekstiä riippumatta siitä kenestä puhuttiin!


      • niinpä niin...
        3+14 kirjoitti:

        Sustako tossa puhuttiin?

        ei puhuttu ei. Sori etten tajunnu etten sais kommentoida kun en ole kohteena.
        Mutta on aika onnetonta syyttää muita, kun ei omaltakaan näppikseltä ton kummempaa irtoa. :(


      • 6 + 16
        3+14 kirjoitti:

        Sustako tossa puhuttiin?

        toisesta. Heh. Mulkero siellä metsämökissään punoo ilkeyksiään ja tarttuu jonkun kirjoittamaan lauseeseen mistä alkaa sitten soittamaan suutaan. Riehuisi vointinsa mukaan siellä lepikoissa, ettei ihmisiä tarvitsisi alkaa pitämään sylkykuppinaan.


      • Pukeli 1

      • hei vaan!
        Sikra kirjoitti:

        Joo just huomasin et olit siitä kirjoittanutkin... ;))

        Onneks ootte ohittanu (?) kouluiän jo! Ei juurikaan parempaa esimerkkii koulukiusaajist vois olla ku te kaks lisättynä siläl kolmannella peesaajalla!!!
        "luitko, mitä mä kirjotin siitä?" - "joo, luin -hahahahaa- vähänkö se on tyhmä!" - "nii onki, eikä se tajuu mitä me siit puhutaan! hahaa!" - "joo, ei se tajuukkaan ku se on niin tyhmä! hahaaa!"
        Aikuisiako...?


      • Myy-Pikkuinen
        ........ kirjoitti:

        Eiköhän toi ollu aika vitun sairasta tekstiä riippumatta siitä kenestä puhuttiin!

        ollut vitun sairasta. =)))))))))))))))))))))))


      • Myy-Pikkuinen
        hei vaan! kirjoitti:

        Onneks ootte ohittanu (?) kouluiän jo! Ei juurikaan parempaa esimerkkii koulukiusaajist vois olla ku te kaks lisättynä siläl kolmannella peesaajalla!!!
        "luitko, mitä mä kirjotin siitä?" - "joo, luin -hahahahaa- vähänkö se on tyhmä!" - "nii onki, eikä se tajuu mitä me siit puhutaan! hahaa!" - "joo, ei se tajuukkaan ku se on niin tyhmä! hahaaa!"
        Aikuisiako...?

        mistä puhutaan? Jos et niin lärvi tukkoon! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • sillä
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        mistä puhutaan? Jos et niin lärvi tukkoon! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        oikeesti välii, tiedänkö mistä puhutaan???
        Eikö se oo kuitenkin kiusaamisen tunnusmerkit täyttävää?


      • eieiei!!!
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        mistä puhutaan? Jos et niin lärvi tukkoon! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        "Myy, tuu auttamaan, meit kiusataan!!!"


      • hei vaan! kirjoitti:

        Onneks ootte ohittanu (?) kouluiän jo! Ei juurikaan parempaa esimerkkii koulukiusaajist vois olla ku te kaks lisättynä siläl kolmannella peesaajalla!!!
        "luitko, mitä mä kirjotin siitä?" - "joo, luin -hahahahaa- vähänkö se on tyhmä!" - "nii onki, eikä se tajuu mitä me siit puhutaan! hahaa!" - "joo, ei se tajuukkaan ku se on niin tyhmä! hahaaa!"
        Aikuisiako...?

        Minulla ei ole kokemusta koulukiusaajista eikä koulukiusaamisesta, kai sinä sitten kirjoitat omista kokemuksiasi...

        ps,
        ja ...läpinäkyvää ;)))))))))))))))))))))


      • Myy-Pikkuinen kirjoitti:

        mistä puhutaan? Jos et niin lärvi tukkoon! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Siitähän on kyse, tuo kiehuu uteliaisuutta ja kiukkua kun ei tiedä mistä on puhe, tukehtuu kohta omaan sappeensa...jokohan tuo on potkittu ulos sieltä mensan palstalta, kun taas täällä viihtyy v'ttuilemassa.


      • koulukaverin kaveri
        sillä kirjoitti:

        oikeesti välii, tiedänkö mistä puhutaan???
        Eikö se oo kuitenkin kiusaamisen tunnusmerkit täyttävää?

        on kerrottu yhdestä, arvaa vaan kenestä, että se on ollut koulukiusaaja ja ihan oikea.


      • sulla
        Sikra kirjoitti:

        Minulla ei ole kokemusta koulukiusaajista eikä koulukiusaamisesta, kai sinä sitten kirjoitat omista kokemuksiasi...

        ps,
        ja ...läpinäkyvää ;)))))))))))))))))))))

        ei oo kokemusta koulukiusaamisesta siks, koska et vieläkään tunnista omaa käytöstäs kiusaajan käytökseksi. Toivon todella, ettei sun jäljiltäs oo koulun jälkeen kukaan joutunut terapeutin kanssa käymään läpi kouluvuosiaan, on toi sun käytös just tyypillistä koulukiusaajan käytöstä.

        Ja ei, en kirjota omista kokemuksistani, vaan niiden jotka näitä kokemuksiaan mun kanssa käy läpi vielä vuosien jälkeen...

        Puhdas omatunto on paras päänalunen, toivon sitä myös sulle.


      • Myy-Pikkuinen
        sillä kirjoitti:

        oikeesti välii, tiedänkö mistä puhutaan???
        Eikö se oo kuitenkin kiusaamisen tunnusmerkit täyttävää?

        tietenkään ole minkään täyttävä.


      • Myy-Pikkuinen
        Sikra kirjoitti:

        Siitähän on kyse, tuo kiehuu uteliaisuutta ja kiukkua kun ei tiedä mistä on puhe, tukehtuu kohta omaan sappeensa...jokohan tuo on potkittu ulos sieltä mensan palstalta, kun taas täällä viihtyy v'ttuilemassa.

        saa jonkun slaakin kohta!! =)))


      • Voi Sikra...
        Sikra kirjoitti:

        Minulla ei ole kokemusta koulukiusaajista eikä koulukiusaamisesta, kai sinä sitten kirjoitat omista kokemuksiasi...

        ps,
        ja ...läpinäkyvää ;)))))))))))))))))))))

        ihan yhtä "aikuismainen" kuin sun kirjotukses: "Siitähän on kyse, tuo kiehuu uteliaisuutta ja kiukkua kun ei tiedä mistä on puhe, tukehtuu kohta omaan sappeensa...jokohan tuo on potkittu ulos sieltä mensan palstalta, kun taas täällä viihtyy v'ttuilemassa."


      • Margariini dava
        Voi Sikra... kirjoitti:

        ihan yhtä "aikuismainen" kuin sun kirjotukses: "Siitähän on kyse, tuo kiehuu uteliaisuutta ja kiukkua kun ei tiedä mistä on puhe, tukehtuu kohta omaan sappeensa...jokohan tuo on potkittu ulos sieltä mensan palstalta, kun taas täällä viihtyy v'ttuilemassa."

        ------------------


      • 101456789
        Sikra kirjoitti:

        Katoitko spostiasi... ?

        siellä postissanne? Todella tyhmää käytöstä "rouvilta" ei voi muuta ajatella!


      • 5+2
        101456789 kirjoitti:

        siellä postissanne? Todella tyhmää käytöstä "rouvilta" ei voi muuta ajatella!

        Älä ole utelias.Et voi määrätä mitä ihmiset kirjoittavat palstalla.


      • 1234321223
        5+2 kirjoitti:

        Älä ole utelias.Et voi määrätä mitä ihmiset kirjoittavat palstalla.

        sanoin vain mielipiteeni, nuo kolme on piiloveetuilun mestareita.


      • 5+6
        1234321223 kirjoitti:

        sanoin vain mielipiteeni, nuo kolme on piiloveetuilun mestareita.

        Kenelle he sinun mielestäsi tässä keskustelussa piiloveetuilevat kuten vihjaat?


      • 102076543
        5+6 kirjoitti:

        Kenelle he sinun mielestäsi tässä keskustelussa piiloveetuilevat kuten vihjaat?

        vai oletko niin tyhmä ettet osaa?


      • >|<
        5+6 kirjoitti:

        Kenelle he sinun mielestäsi tässä keskustelussa piiloveetuilevat kuten vihjaat?

        http://naurunappula.com/579653, siinäpä sulle pähkäilyä,,,,


      • 4+13
        102076543 kirjoitti:

        vai oletko niin tyhmä ettet osaa?

        Vaikka sinä etsitkin salaisia viittauksia johonkin palstalaiseen jokaisesta Haukullisen, Sikran ja Myyn viestistä niin älä kuvittele että kaikki tekisivät niin.
        Minä en havainnut mitään vihjausta että he puhuisivat kenestäkään tälle palstalle kirjoittavasta tai muutakaan vihjettä henkilöllisyydestä. Ehkä voisit kertoa missä sellaisia on?


      • =======
        4+13 kirjoitti:

        Vaikka sinä etsitkin salaisia viittauksia johonkin palstalaiseen jokaisesta Haukullisen, Sikran ja Myyn viestistä niin älä kuvittele että kaikki tekisivät niin.
        Minä en havainnut mitään vihjausta että he puhuisivat kenestäkään tälle palstalle kirjoittavasta tai muutakaan vihjettä henkilöllisyydestä. Ehkä voisit kertoa missä sellaisia on?

        nimiä ole täällä sanonut, mitä sä ajat takaa?


      • 20+7
        ======= kirjoitti:

        nimiä ole täällä sanonut, mitä sä ajat takaa?

        Sinä/hän esitit väitteen piiloveetuilusta jota ei tästä keskustelusta pysty kuitenkaan osoittamaan.Siitä on helppo päätellä että sinä/hän halusi vain jälleen veetuilla Sikran, Haukullisen ja Myyn suuntaan.


      • ============
        20+7 kirjoitti:

        Sinä/hän esitit väitteen piiloveetuilusta jota ei tästä keskustelusta pysty kuitenkaan osoittamaan.Siitä on helppo päätellä että sinä/hän halusi vain jälleen veetuilla Sikran, Haukullisen ja Myyn suuntaan.

        kellekää noista,, johan olet luulotautinen!


      • 20+12
        ============ kirjoitti:

        kellekää noista,, johan olet luulotautinen!

        Esimerkiksi tässä:



        En ole sitä yrittänytkään
        1234321223 8.6.2010 10:48

        sanoin vain mielipiteeni, nuo kolme on piiloveetuilun mestareita


      • 13+8
        4+13 kirjoitti:

        Vaikka sinä etsitkin salaisia viittauksia johonkin palstalaiseen jokaisesta Haukullisen, Sikran ja Myyn viestistä niin älä kuvittele että kaikki tekisivät niin.
        Minä en havainnut mitään vihjausta että he puhuisivat kenestäkään tälle palstalle kirjoittavasta tai muutakaan vihjettä henkilöllisyydestä. Ehkä voisit kertoa missä sellaisia on?

        ai saako mielestäsi ihmistä haukkua noin rumasti julkisella palstalla, kunhan vain kyseessä oleva henkilö ei kirjoita palstalla??

        Aika erikoinen ajattelutapa sulla.


      • 11+17
        13+8 kirjoitti:

        ai saako mielestäsi ihmistä haukkua noin rumasti julkisella palstalla, kunhan vain kyseessä oleva henkilö ei kirjoita palstalla??

        Aika erikoinen ajattelutapa sulla.

        tuolla taas satasta, aika veikeetä tuo hänen vänkääminen ;-))))


      • =========
        20+12 kirjoitti:

        Esimerkiksi tässä:



        En ole sitä yrittänytkään
        1234321223 8.6.2010 10:48

        sanoin vain mielipiteeni, nuo kolme on piiloveetuilun mestareita

        kirjoittajia. Harhoja, harhoja, rakkauden,,,,


      • 13+11
        ========= kirjoitti:

        kirjoittajia. Harhoja, harhoja, rakkauden,,,,

        Keneen olet rakastunut?


      • 17+8
        13+8 kirjoitti:

        ai saako mielestäsi ihmistä haukkua noin rumasti julkisella palstalla, kunhan vain kyseessä oleva henkilö ei kirjoita palstalla??

        Aika erikoinen ajattelutapa sulla.

        Kuinka rumasti on haukuttu nimettyä henkilöä?


      • En voi, en
        5+2 kirjoitti:

        Älä ole utelias.Et voi määrätä mitä ihmiset kirjoittavat palstalla.

        mut ne säännöt, ne säännöt!!!
        "Keskustelupalstat on tarkoitettu rakentavaa ja asiallista ajatusten vaihtoa varten. Keskustelu ei ole chattailua..."


      • 13+17
        En voi, en kirjoitti:

        mut ne säännöt, ne säännöt!!!
        "Keskustelupalstat on tarkoitettu rakentavaa ja asiallista ajatusten vaihtoa varten. Keskustelu ei ole chattailua..."

        Ensin väitit piiloveetuiluksi, nyt chattailuksi.Voisitko päättää.


      • Täh?
        13+17 kirjoitti:

        Ensin väitit piiloveetuiluksi, nyt chattailuksi.Voisitko päättää.

        Missä mä väitin chattailuksi???? Voisitko kertoa?


      • issu56
        Sikra kirjoitti:

        Mulle ihan outo nimi tuo vänykoivu...mutta koivu varmaan kuitenkin, muuta en osaa sanoa kuin että koivu tarvii hirveästi vettä, oisko kuivuutta, tai sitte oisko myyrät päässeet juuria vahingittamaan...

        ollaan ristitty se vänyksi...siis se kyynelkoivu :).
        Kuivuudesta ei mun mielestäni pitäisi olla kyse, mutta vahvasti epäilen kusiaisten osuutta asiaan, sillä varsinaista sotaa niitä vastaan olen tässä käynyt, kun tunkevat paikkoihin joihin eivät kuulu...eli siis kukkapenkkeihin ja nuppuihin. Huomenna haen lisää myrkkyä ja kokeilen sitä vänyn juurelle...jospa vaikka friskaantuis...aine ainakin on tosi ehokasta, eikä vahingoita noita kasveja mitenkään.


      • ´´
        issu56 kirjoitti:

        ollaan ristitty se vänyksi...siis se kyynelkoivu :).
        Kuivuudesta ei mun mielestäni pitäisi olla kyse, mutta vahvasti epäilen kusiaisten osuutta asiaan, sillä varsinaista sotaa niitä vastaan olen tässä käynyt, kun tunkevat paikkoihin joihin eivät kuulu...eli siis kukkapenkkeihin ja nuppuihin. Huomenna haen lisää myrkkyä ja kokeilen sitä vänyn juurelle...jospa vaikka friskaantuis...aine ainakin on tosi ehokasta, eikä vahingoita noita kasveja mitenkään.

        Entäs eläimiä?


      • 24.5
        17+8 kirjoitti:

        Kuinka rumasti on haukuttu nimettyä henkilöä?

        Onneksi nämä tai siis toi pääpiru laitettiin pois, sama nyt tuolle powerillekkin vaan. Ihan aina viranomaiset huomauttamaan nämä ei muuten lopeta. Tuostahan oli plokissa toukokuussa maininta ja fasessa ollut juttua myös.


      • poispois
        24.5 kirjoitti:

        Onneksi nämä tai siis toi pääpiru laitettiin pois, sama nyt tuolle powerillekkin vaan. Ihan aina viranomaiset huomauttamaan nämä ei muuten lopeta. Tuostahan oli plokissa toukokuussa maininta ja fasessa ollut juttua myös.

        Ihan fyysisesti tulee paha olo kun tuon haukullisenmyyn viestejä lukee. Todella paha ihminen, onneksi on pantu pois, hyi!


      • Oikeus VOITTI !
        24.5 kirjoitti:

        Onneksi nämä tai siis toi pääpiru laitettiin pois, sama nyt tuolle powerillekkin vaan. Ihan aina viranomaiset huomauttamaan nämä ei muuten lopeta. Tuostahan oli plokissa toukokuussa maininta ja fasessa ollut juttua myös.

        Mää kuulin kaa etse pääpiru piilo-luotsi on saant ansiosa mukaasest.


      • ????????????????????
        poispois kirjoitti:

        Ihan fyysisesti tulee paha olo kun tuon haukullisenmyyn viestejä lukee. Todella paha ihminen, onneksi on pantu pois, hyi!

        miks sää niit luvet, sääkö oot niit jokka nauttii niist pahoist oloist ja hakemal hakee ihtellee niit.


      • ällötti oikke
        poispois kirjoitti:

        Ihan fyysisesti tulee paha olo kun tuon haukullisenmyyn viestejä lukee. Todella paha ihminen, onneksi on pantu pois, hyi!

        Sama mulla. Selkää alko heti jomottaa ku honasin ton tissunnassu naamarin täällä :(((((


      • viimeinnin
        Haukullinen kirjoitti:

        No, ajattelin vähän lieventää.
        Oikeasti olen sitä mieltä että se ihminen tarvitsisi ammattiauttajaa henkisiin ongelmiinsa pikaisesti, on tarvinnut jo kauan.Se on mun mielestäni selvä latvakakkonen, hullu luulee vieläpä ettei sen temppuja huomata.

        Voi sua. Varmasti on vaikeaa, nys meil o Sefu;(*/)


      • tosi kaunista
        Haukullinen kirjoitti:

        Sen kannattaisi keksiä itselleen jokin muu harrastus ihmisten kyttäämisen sijaan. Tai no harrastaahan se esimerkiksi painonnostoa, nostaa omaa painoaan niin että pian joutuu käymään punnituksessa matkahuollon vaa´assa.

        Olipa asiallisesti kirjoitettu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe