Mulle soittelee joku tuntemattomalla. Aina sillon tällön, kerran päivässä ja ei puhu yhtään mitään, puhelimesta ei siis kuulu yhtään mitään aivan täys hiljaisuus jonka jälkeen muistan että ei prkl se on se pilasoittelija ja nakkaan luurin korvaan. mitä tää voi olla?? En jakele numeroani ihan kaikille. En haluaisi vauhtaa numeroani koska se on ollut mulla jo niin kauan, mutta oon jo pikkuhiljaa joutunu miettiin sitäkin vaihtoehtoa Voiko poliisin kautta esim saada selville kuka minua häiriköi??
Vastaan yleensä kaikkiin puheluihin (oon niin utelias), mutta jatkuvan häiriköinnin jälkeen huomasin että ei kannata....
Tuntematon soittelee, alkaa ärsyttää
AlkaaÄrsyttää!!
2
314
Vastaukset
- puhelinpaavotekn.
Nauhoita puhelu ja soita se sama sille takaasi kolme neljä kertaa päivässä ja uhkaat poliisilla nii kyllä lopettaa.
- AlkaaÄrsyttää
Paha se on soittaa takaisin kun häirikkö soitta TUNTEMATTOMALLA siis numeroa ei näy.... Monesti mietin että kun tuo mun ihailija taas soittaa niin vastaan ja jätän puhelimen vaan auki ja jatkan omia tekemisiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736322- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢33894Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769