Mulle soittelee joku tuntemattomalla. Aina sillon tällön, kerran päivässä ja ei puhu yhtään mitään, puhelimesta ei siis kuulu yhtään mitään aivan täys hiljaisuus jonka jälkeen muistan että ei prkl se on se pilasoittelija ja nakkaan luurin korvaan. mitä tää voi olla?? En jakele numeroani ihan kaikille. En haluaisi vauhtaa numeroani koska se on ollut mulla jo niin kauan, mutta oon jo pikkuhiljaa joutunu miettiin sitäkin vaihtoehtoa Voiko poliisin kautta esim saada selville kuka minua häiriköi??
Vastaan yleensä kaikkiin puheluihin (oon niin utelias), mutta jatkuvan häiriköinnin jälkeen huomasin että ei kannata....
Tuntematon soittelee, alkaa ärsyttää
AlkaaÄrsyttää!!
2
298
Vastaukset
- puhelinpaavotekn.
Nauhoita puhelu ja soita se sama sille takaasi kolme neljä kertaa päivässä ja uhkaat poliisilla nii kyllä lopettaa.
- AlkaaÄrsyttää
Paha se on soittaa takaisin kun häirikkö soitta TUNTEMATTOMALLA siis numeroa ei näy.... Monesti mietin että kun tuo mun ihailija taas soittaa niin vastaan ja jätän puhelimen vaan auki ja jatkan omia tekemisiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013