Matka sinuun

runo64

Rakastan kaukaisuutta
missä meri ja taivas kuin yhdeksi sulautuu
unelmien ollessa kaarnalaivoihin lastattuna
valmiina rannattomuuksiin eksymään

kuten nyt minäkin sinuun.

Piirteesi ovat veden kalvoa
kuvajaista kaunista
ja sotken sen sormillani
kun varovasti tunnustellen ne herkkyyteesi upotan.

Matka oli vaikeuksia täynnä
niitä elämän kiemuroita pullollaan
mutta kun haaveen kuvat sydämessä asustaa
niin se saa kaikkensa yrittämään

ja lopulta on maailmamme valloitettu
liehuvin rakkauden lipuin ...

6

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saaga*

      runossasi
      on menneessä muodossa
      olet voittanut
      ikävän kaipauksen

      Nyt suuntaat katseesi
      ulospäin ja eteenpäin
      "elämän kiemurat pullollaan"
      elä kaikilla
      osioillas sinä
      oikea mies!!!

      Kiitän sinua lämpimästi
      olet runojen taituri

      • runo64-1

        ... karttoja on minussa riittämiin
        ja aina jokainen huominen niitä lisää
        joten levottomuus asuu loputtomiin
        sydämessäni ...

        en ole mikään taituri
        enkä jonninjoutava
        vaan jouninjoutava kirjottaja.

        kiitos kun poikkesit jättämässä
        nimimerkkisi ystävä.


      • jokeri jokunen
        runo64-1 kirjoitti:

        ... karttoja on minussa riittämiin
        ja aina jokainen huominen niitä lisää
        joten levottomuus asuu loputtomiin
        sydämessäni ...

        en ole mikään taituri
        enkä jonninjoutava
        vaan jouninjoutava kirjottaja.

        kiitos kun poikkesit jättämässä
        nimimerkkisi ystävä.

        Et ole mikään jonninjoutava kirjoittaja, runosi sanat maistuvat Sinulle. Se on pienestä kiinni, että kielikuvat muodostuvat aavistuksen verran sujuvimmiksi. Nyt vielä etsit ilmauksissasi jotakin. Asiat tarkentuvat varmasti, jos pysähdyt hetkeksi maistelemaan sanojasi.


      • runo64-1
        jokeri jokunen kirjoitti:

        Et ole mikään jonninjoutava kirjoittaja, runosi sanat maistuvat Sinulle. Se on pienestä kiinni, että kielikuvat muodostuvat aavistuksen verran sujuvimmiksi. Nyt vielä etsit ilmauksissasi jotakin. Asiat tarkentuvat varmasti, jos pysähdyt hetkeksi maistelemaan sanojasi.

        ... ulos tulee mitä tulee
        kieltämättä sanani tarvitsevat hieno vääntöjä
        säätöjä
        ja pitäisi pysähtyä niitä mielessään pyörittelemään
        mutta saa nähdä koska niin kerkiäisi tavallaan
        tekemään ...

        kiitoksia tosi hyvästä palautteesta
        ja hyviä kesäpäiviä !!!


    • Runosi on todella kaunis..Pidän siitä..Rakkaus on aina vaikeaa ja siihen sisältyy kaipuuta ja surua..
      Sitä vain toivoo sydämessään,että kaikki selviää ja saa nauttia rakkauden täyttymyksestä..Vaikkapa liehuvin lipuin..Kiitos tästä tilaisuudestani ,kun sain lukea runoasi.. Mukavaa jatkoa päivääsi.. Voi hyvin ! t.Irkku

      • runo64-1

        ... suuri sanoistasi.

        vaikeaa on rakastaa
        jos toinen sanalliset kasvonsa kätkee
        kun huntunsa vetää niitä peittämään
        lupauksia jättää ilmaan
        kuin roikkumaan ...

        no pitää yhä harvempaan kirjottaa
        ja palata kuin juurilleen
        kuin silloin kuin tarinoita kirjotti
        'pöytälaatikkoa' täytti vaan ...

        hyvää ja kaunista päivää symppiksille toivotan
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe