Rakastan kaukaisuutta
missä meri ja taivas kuin yhdeksi sulautuu
unelmien ollessa kaarnalaivoihin lastattuna
valmiina rannattomuuksiin eksymään
kuten nyt minäkin sinuun.
Piirteesi ovat veden kalvoa
kuvajaista kaunista
ja sotken sen sormillani
kun varovasti tunnustellen ne herkkyyteesi upotan.
Matka oli vaikeuksia täynnä
niitä elämän kiemuroita pullollaan
mutta kun haaveen kuvat sydämessä asustaa
niin se saa kaikkensa yrittämään
ja lopulta on maailmamme valloitettu
liehuvin rakkauden lipuin ...
Matka sinuun
6
379
Vastaukset
- *saaga*
runossasi
on menneessä muodossa
olet voittanut
ikävän kaipauksen
Nyt suuntaat katseesi
ulospäin ja eteenpäin
"elämän kiemurat pullollaan"
elä kaikilla
osioillas sinä
oikea mies!!!
Kiitän sinua lämpimästi
olet runojen taituri- runo64-1
... karttoja on minussa riittämiin
ja aina jokainen huominen niitä lisää
joten levottomuus asuu loputtomiin
sydämessäni ...
en ole mikään taituri
enkä jonninjoutava
vaan jouninjoutava kirjottaja.
kiitos kun poikkesit jättämässä
nimimerkkisi ystävä. - jokeri jokunen
runo64-1 kirjoitti:
... karttoja on minussa riittämiin
ja aina jokainen huominen niitä lisää
joten levottomuus asuu loputtomiin
sydämessäni ...
en ole mikään taituri
enkä jonninjoutava
vaan jouninjoutava kirjottaja.
kiitos kun poikkesit jättämässä
nimimerkkisi ystävä.Et ole mikään jonninjoutava kirjoittaja, runosi sanat maistuvat Sinulle. Se on pienestä kiinni, että kielikuvat muodostuvat aavistuksen verran sujuvimmiksi. Nyt vielä etsit ilmauksissasi jotakin. Asiat tarkentuvat varmasti, jos pysähdyt hetkeksi maistelemaan sanojasi.
- runo64-1
jokeri jokunen kirjoitti:
Et ole mikään jonninjoutava kirjoittaja, runosi sanat maistuvat Sinulle. Se on pienestä kiinni, että kielikuvat muodostuvat aavistuksen verran sujuvimmiksi. Nyt vielä etsit ilmauksissasi jotakin. Asiat tarkentuvat varmasti, jos pysähdyt hetkeksi maistelemaan sanojasi.
... ulos tulee mitä tulee
kieltämättä sanani tarvitsevat hieno vääntöjä
säätöjä
ja pitäisi pysähtyä niitä mielessään pyörittelemään
mutta saa nähdä koska niin kerkiäisi tavallaan
tekemään ...
kiitoksia tosi hyvästä palautteesta
ja hyviä kesäpäiviä !!!
Runosi on todella kaunis..Pidän siitä..Rakkaus on aina vaikeaa ja siihen sisältyy kaipuuta ja surua..
Sitä vain toivoo sydämessään,että kaikki selviää ja saa nauttia rakkauden täyttymyksestä..Vaikkapa liehuvin lipuin..Kiitos tästä tilaisuudestani ,kun sain lukea runoasi.. Mukavaa jatkoa päivääsi.. Voi hyvin ! t.Irkku- runo64-1
... suuri sanoistasi.
vaikeaa on rakastaa
jos toinen sanalliset kasvonsa kätkee
kun huntunsa vetää niitä peittämään
lupauksia jättää ilmaan
kuin roikkumaan ...
no pitää yhä harvempaan kirjottaa
ja palata kuin juurilleen
kuin silloin kuin tarinoita kirjotti
'pöytälaatikkoa' täytti vaan ...
hyvää ja kaunista päivää symppiksille toivotan
lämmöllä sydämestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406