Matka sinuun

runo64

Rakastan kaukaisuutta
missä meri ja taivas kuin yhdeksi sulautuu
unelmien ollessa kaarnalaivoihin lastattuna
valmiina rannattomuuksiin eksymään

kuten nyt minäkin sinuun.

Piirteesi ovat veden kalvoa
kuvajaista kaunista
ja sotken sen sormillani
kun varovasti tunnustellen ne herkkyyteesi upotan.

Matka oli vaikeuksia täynnä
niitä elämän kiemuroita pullollaan
mutta kun haaveen kuvat sydämessä asustaa
niin se saa kaikkensa yrittämään

ja lopulta on maailmamme valloitettu
liehuvin rakkauden lipuin ...

6

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saaga*

      runossasi
      on menneessä muodossa
      olet voittanut
      ikävän kaipauksen

      Nyt suuntaat katseesi
      ulospäin ja eteenpäin
      "elämän kiemurat pullollaan"
      elä kaikilla
      osioillas sinä
      oikea mies!!!

      Kiitän sinua lämpimästi
      olet runojen taituri

      • runo64-1

        ... karttoja on minussa riittämiin
        ja aina jokainen huominen niitä lisää
        joten levottomuus asuu loputtomiin
        sydämessäni ...

        en ole mikään taituri
        enkä jonninjoutava
        vaan jouninjoutava kirjottaja.

        kiitos kun poikkesit jättämässä
        nimimerkkisi ystävä.


      • jokeri jokunen
        runo64-1 kirjoitti:

        ... karttoja on minussa riittämiin
        ja aina jokainen huominen niitä lisää
        joten levottomuus asuu loputtomiin
        sydämessäni ...

        en ole mikään taituri
        enkä jonninjoutava
        vaan jouninjoutava kirjottaja.

        kiitos kun poikkesit jättämässä
        nimimerkkisi ystävä.

        Et ole mikään jonninjoutava kirjoittaja, runosi sanat maistuvat Sinulle. Se on pienestä kiinni, että kielikuvat muodostuvat aavistuksen verran sujuvimmiksi. Nyt vielä etsit ilmauksissasi jotakin. Asiat tarkentuvat varmasti, jos pysähdyt hetkeksi maistelemaan sanojasi.


      • runo64-1
        jokeri jokunen kirjoitti:

        Et ole mikään jonninjoutava kirjoittaja, runosi sanat maistuvat Sinulle. Se on pienestä kiinni, että kielikuvat muodostuvat aavistuksen verran sujuvimmiksi. Nyt vielä etsit ilmauksissasi jotakin. Asiat tarkentuvat varmasti, jos pysähdyt hetkeksi maistelemaan sanojasi.

        ... ulos tulee mitä tulee
        kieltämättä sanani tarvitsevat hieno vääntöjä
        säätöjä
        ja pitäisi pysähtyä niitä mielessään pyörittelemään
        mutta saa nähdä koska niin kerkiäisi tavallaan
        tekemään ...

        kiitoksia tosi hyvästä palautteesta
        ja hyviä kesäpäiviä !!!


    • Runosi on todella kaunis..Pidän siitä..Rakkaus on aina vaikeaa ja siihen sisältyy kaipuuta ja surua..
      Sitä vain toivoo sydämessään,että kaikki selviää ja saa nauttia rakkauden täyttymyksestä..Vaikkapa liehuvin lipuin..Kiitos tästä tilaisuudestani ,kun sain lukea runoasi.. Mukavaa jatkoa päivääsi.. Voi hyvin ! t.Irkku

      • runo64-1

        ... suuri sanoistasi.

        vaikeaa on rakastaa
        jos toinen sanalliset kasvonsa kätkee
        kun huntunsa vetää niitä peittämään
        lupauksia jättää ilmaan
        kuin roikkumaan ...

        no pitää yhä harvempaan kirjottaa
        ja palata kuin juurilleen
        kuin silloin kuin tarinoita kirjotti
        'pöytälaatikkoa' täytti vaan ...

        hyvää ja kaunista päivää symppiksille toivotan
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe