Sims 3 raskauden nopeuttaminen

sannivalokaija

Miten saan nopeutettua simssin raskautta?

58

6033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sitä tietääkseni saa nopeutettua...

      • Siminaattori

        Yritä etsii koodia. Juu ja yks keino ainakin on: Laita hypermeganopeus päälle. =) Aika kuluu nopeemmpin.







        T:Siminaattori


      • pusu-koodi
        Siminaattori kirjoitti:

        Yritä etsii koodia. Juu ja yks keino ainakin on: Laita hypermeganopeus päälle. =) Aika kuluu nopeemmpin.







        T:Siminaattori

        mäki laitan aina hypernopeuden päälle kun simi on raskaaana :)


      • Omenabella

        Mä haluisin tietää miten sims 3 voi saada sen ukkelin raskaaksi?


      • Anonyymi
        Siminaattori kirjoitti:

        Yritä etsii koodia. Juu ja yks keino ainakin on: Laita hypermeganopeus päälle. =) Aika kuluu nopeemmpin.







        T:Siminaattori

        En pysty kirjoittaa koodeja koska pelaan PS3:mella. Mitä teen?


    • S.I.M.I
    • Emt.

      En tiedä miten sitä saa nopeutettua, mutta tiedän, miten sims-ukko saa kolmoset.

      • simisimi1

        Oli joku koodi millä se lapsi syntyy heti, ainakin pitäisi olla mutten oo uskaltanut kokeilla kun se voi bugittaa peliä kun siinä on tietääkseni samassa muitakin juttuja mitä sillä koodilla voi tehdä : D Älkää kysykö koodia, en muista enkä jaksa alkaa etsimään.
        Itse olen etsinyt koodia jolla voi valita saako tytön vai pojan..


      • Boolpropkoodilla
        simisimi1 kirjoitti:

        Oli joku koodi millä se lapsi syntyy heti, ainakin pitäisi olla mutten oo uskaltanut kokeilla kun se voi bugittaa peliä kun siinä on tietääkseni samassa muitakin juttuja mitä sillä koodilla voi tehdä : D Älkää kysykö koodia, en muista enkä jaksa alkaa etsimään.
        Itse olen etsinyt koodia jolla voi valita saako tytön vai pojan..

        en oo nyt ihavarma mut jos kaikki boolproptestingjutun koodit (suunnillee kaikki) ni kirjotat koodin painat shift alhaalla simiä etsit siitä sanan spawn... ja painat sitä eti sieltä tombstone o f l and d paina sitä. siihe tulee hauta ja paina hautaa ja eti speed up my pregnancy.. siitä n 1-2 simituntii maha alkaa kasvaa puolentunninvälein:D sit koht sim jo synnyttää!:D


      • NOtoi edelllinen!:D
        Boolpropkoodilla kirjoitti:

        en oo nyt ihavarma mut jos kaikki boolproptestingjutun koodit (suunnillee kaikki) ni kirjotat koodin painat shift alhaalla simiä etsit siitä sanan spawn... ja painat sitä eti sieltä tombstone o f l and d paina sitä. siihe tulee hauta ja paina hautaa ja eti speed up my pregnancy.. siitä n 1-2 simituntii maha alkaa kasvaa puolentunninvälein:D sit koht sim jo synnyttää!:D

        Siis anteeksi'!:D nyt jäi kesken! siis jos kaikki boolproptesting koodin jutut toimii kolmosessa.......... niin kirjotat koodin jnejne:D


      • -PikNik-
        NOtoi edelllinen!:D kirjoitti:

        Siis anteeksi'!:D nyt jäi kesken! siis jos kaikki boolproptesting koodin jutut toimii kolmosessa.......... niin kirjotat koodin jnejne:D

        Mäki tiiän miten saa kolmoset ja et miten saa valita vauvan sukupuolen!


      • rinkeli:)
        -PikNik- kirjoitti:

        Mäki tiiän miten saa kolmoset ja et miten saa valita vauvan sukupuolen!

        no mitennn?


      • vastauuus
        rinkeli:) kirjoitti:

        no mitennn?

        jos haluaa tytön, raskaana olevan pitää syödä raskausaikana kolme palaa vesimelonia, ja poikaa halutessa kolme omenaa :) vähän tyhmää mutta jos siihen haluaa vaikuttaa niin toimii :D


      • Cocon
        simisimi1 kirjoitti:

        Oli joku koodi millä se lapsi syntyy heti, ainakin pitäisi olla mutten oo uskaltanut kokeilla kun se voi bugittaa peliä kun siinä on tietääkseni samassa muitakin juttuja mitä sillä koodilla voi tehdä : D Älkää kysykö koodia, en muista enkä jaksa alkaa etsimään.
        Itse olen etsinyt koodia jolla voi valita saako tytön vai pojan..

        Tytön saa kolmella vesimelonilla ja pojan kolmella omenalla, siis raskaana olevan simin pitää syödä esim. kolme omenaa nii sillon _pitäisi_ tulla poika. :)


      • Minävaannn....
        Cocon kirjoitti:

        Tytön saa kolmella vesimelonilla ja pojan kolmella omenalla, siis raskaana olevan simin pitää syödä esim. kolme omenaa nii sillon _pitäisi_ tulla poika. :)

        Aina ei toimi! Sysseni kokeili, ei toiminut....hedelmät syötii raskausaikana, ja kaiken teki niiku piti!
        Ku mä sitte kokeilin omalla pelilläni, ni kyllä toimi...
        Että tälleen sukupuoleen vaikuttamisen varmaan todennäköisyys on suuri, muttei 100 prosenttinen. :)


      • torres <3 <3

        miten??


      • ölymölö
        -PikNik- kirjoitti:

        Mäki tiiän miten saa kolmoset ja et miten saa valita vauvan sukupuolen!

        millai pliis kerroo kun mä saan aina vaan poikia :(


      • <3cutegirlXD
        simisimi1 kirjoitti:

        Oli joku koodi millä se lapsi syntyy heti, ainakin pitäisi olla mutten oo uskaltanut kokeilla kun se voi bugittaa peliä kun siinä on tietääkseni samassa muitakin juttuja mitä sillä koodilla voi tehdä : D Älkää kysykö koodia, en muista enkä jaksa alkaa etsimään.
        Itse olen etsinyt koodia jolla voi valita saako tytön vai pojan..

        Tiedän miten saa määrättyä sen. Kolme omenaa poika ja kolme vesimelonia tyttö.
        Ainakin mulla toimii


      • jokumuu
        Boolpropkoodilla kirjoitti:

        en oo nyt ihavarma mut jos kaikki boolproptestingjutun koodit (suunnillee kaikki) ni kirjotat koodin painat shift alhaalla simiä etsit siitä sanan spawn... ja painat sitä eti sieltä tombstone o f l and d paina sitä. siihe tulee hauta ja paina hautaa ja eti speed up my pregnancy.. siitä n 1-2 simituntii maha alkaa kasvaa puolentunninvälein:D sit koht sim jo synnyttää!:D

        ai sims 3:seen?? Mulla ainaskin vaan tulee et voin valita onko sim julkkis ja julkkispisteet ja muuttaa luonteenpiirrettä ja lempimusiikkia ja käynnistää ikääntymisen mutta ei mitään spawn sanaa löydy??=oo


    • jossuih

      miten saa sims 3 kolmoset tai kaksostet ?

      • Cocon

        Itteeki kiinnostaa :D


      • :SIMstar:

        Silloin ku teet simiä nii siin alhaalla on pieni pyöreä ja siin sisäpuolella on kolmepistettä siitä painat ja sit etit siitä kun sen yläpuolelle tulee semmoi juttu ja siit etit luo kaksonen.


      • autanvaan

        sims 3 kolmoset tai kaksoset saa kuuntelemalla melkein koko raskausajan lasten musiikkia ja katsomalla lasten ohjelmia;) outoa mutta totta, ittellä toimii aina:))!!


    • onnellisuuspisteillä

      ostakaa onnellisuuspisteillä hedelmöitys hoidot, ite sain ekalla kerralla heti kolmoset :))

    • YO

      Mulla tapahtu tyhmä juttu. Mulla oli molemmalla tyypillä hedelmöityshoidot ja sit kun ne sai lapsen niin niitä tuli vaan yksi : (

    • Tyttönen vain :D

      YO; kokeile uudelleen :D

    • love sims

      tietääks joku mikä ongelma mul on ku mulla jos mun sim on raskaana sen maha ei kasva se vaa ilmottaa et se on raskaana mut ei se maha vaa kasva :/

      • :SIMstar:

        Syy on se että mikä sims sul on tai käytätkö koodeja?


      • love sims
        :SIMstar: kirjoitti:

        Syy on se että mikä sims sul on tai käytätkö koodeja?

        mulla on ihan pelkkä sims 3 ei oo mitään lisärii ja käytän ainoastaan raha koodia ja sitäkin vaan jos on pakko


    • AlSimhara

      Onko sinulla ladattuja modeja/hackkeja pelissä?

      • love sims

        ei ole


    • AlSimhara

      Siinä tapauksessa on kyseessä melko yleinen bugi. Kokeile vaihtaa vaatteita. Se auttaa joskus. Myös asunnonvaihto voi auttaa, jos tämä tapahtuu useammin kuin kerran ja jos muilla simeillä maha näkyy.

      • love sims

        Kiitos erittäin paljon vastauksesta :)


    • MulkinOnSims

      Vauvan sukupuolen saa valittua ilman koodiakin; mene kauppaan ja osta kolme omenaa ja syö ne, vauvastasi tulee poika. Jos haluat tytön, osta kolme vesimelonia ja syö ne. Sitten tulee tyttö. Pojan ostamalla 3 omenaa.
      Toivottavasti tuosta on apua.

    • Tiedoks.....

      Ihan vaan kaikille sims 2:sen pelaajilee et jos haluaa lapsen ilman sen tekemistä ja ilman adoptoiista niin pitää tehdä boolProp testingcheatsenabled true koodi ja painaa shiftii ja naista, sit siihen tulee monta vaihtoehtoa ja sieltä kun vaan etsii niin tulee joku make baby(joku ton kaltane) ja sit painaa siit:)
      Ainoo huono puoli on et sen nimeks tulee tyttövauva/poikavauva :/

      • AlSimhara

        Nimen voi vaihtaa. En ole tuota aikoihin pelannut mutta eiköhän se näin mennyt. :-)

        1. "boolprop testingcheatsenabled true"

        2. shift click simi

        3. "spawn"

        4. "tombstone of L&D"

        5. Nimeä uudelleen.


    • errer

      Hei osaisko joku auttaa mua.. . Mietin et onko sellasta koodia millä pystyy jonku muun randomi simin vanhentumaan? ja on sims 3.

    • AlSimhara

      Master Controller -modi.

      tai

      Osta kakku, kutsu tuo simi tontille ja pidä synttärit. ;-)

    • ?.??

      Miten Simin raskautta voi nopeuttaa?

      • thesims3girl

        tietääkseni ei voi, mut hei, pistä hypermeganopeus, niin voisin uskoo että se nyt ainakin nopeuttaisi.. :)


      • 179

        Voiko tyttö ja tyttö saada lapsen tai poika ja poika tai voiko sukupuolta vaihtaa


      • OutoSim
        179 kirjoitti:

        Voiko tyttö ja tyttö saada lapsen tai poika ja poika tai voiko sukupuolta vaihtaa

        Voi.


    • Minä

      miten voi tehä ees lapsen

    • Simittäjä

      Naisella ja miehellä pitää olla hyvä suhde. Vaihtoehtoja on kaksi:
      1.Toinen sim flirttailee ja suutelee simiä kunnes siinä suhdekohdassa lukee jotenkin näin: (tää on sit esimerkki) "Maijan mielestä Matti on täysin vastustamaton".Sitten sinne Romanttinen-valikkoon pitäisi tulla kohta "Yrittäkää saada vauva"
      2.Laitat kummatkin simisi parisänkyyn "Rentoudu"-asentoon ja klikkaat toisella simillä toista. Valikkoon pitäisi tulla silloinkin osio "Yrittäkää saada vauva"

      Sit mun kysymys:Saako raskausvaatehackejä mistään ilman että pitää olla tili kyseiseen paikkaan? Kysyn siksi koska en jaksa luoda tiliä ja VIHAAN raskausvaatteita. =)

    • -The Sims 3-

      eli pitääks niitte vaa olla nukkumassa?

    • Sims3-fani

      Mut sillo ku haluu niille lapsen väkien pitäis olla todella hyvät ja se toimii ihan vain romanttinen näkymällä klikkaamalla jos halluaa 3/2 vauvaa samalla kertaa laittaa simit yrittämään vauvaa monta kertaa ja myös ostamalla onnellisuuspisteillä hedelmöityshoidot sitä ennen...

    • AlSimhara

      Tuo "laittaa simit yrittämään vauvaa monta kertaa" ei vaikuta millään tavoin vauvojen määrään. Siihen vaikuttaa vain ja ainoastaan hedelmöityshoidot, lasten tv- sekä radiokanava lasten kirjat.

    • Eetee100

      Ei näin... Tuohon myös, miten voi vanhentaa toista simiä, joka ei ole perheessä tapahtuu näin:

      1. Painat ensin pelin aikana SHIFT CTRL C samaan aikaan.

      2. Ylhäälle aukeaa pienimuotoinen konsoli, jonne laitat koodin: TestingCheatsenabled true

      3. Kutsut jonkun simin luoksesi.

      4. Paina SHIFT CTRL Simiä samaan aikaan, siellä lukee jotain tämän tyyppistä: "Käynnistä vanheneminen" Paina siitä, ja sim vanhentuu.

      Tuohon millä voi nopeuttaa raskausta entiedä muuta kun että on jtn. modeja olemassa.

      Tuohon juttuun vielä, miten saa kolmoset/kaksoset;

      1. PÄÄVALIKOSSA paina SHIFT CTRL C aukeaa pienimuotoinen konsoli, jonne laita koodi: TestingCheatsenabled ON

      2. Mene peliin.

      3. mene sinne, mistä saa onnellisuuspisteillä palkintoja.

      4. Painele ALT-GR nappi pohjassa arkun ja pistemäärän vieressä olevaa selustaa. Täten saat onnelisuuspisteitä, ja voit ostaa itsellesi niillä hedelmöityshoidon.

    • AlSimhara

      Itse asiassa pelkkä Ctrl -näppäin, ei ALT-GR.

    • The sims3

      Jos jollain on the sims 3 xboxille, niin voitko kertoa, voiko teinille tehdä teiniraskauden???? Mulla se ei tunnu toimivan:c

      • help:(

        Toho en pysty auttaa :( mut tietääkö joku voiko sims 3 mobiili versios tulla raskaaks? Jos voi ni voisko joku kertoa miten :)?


      • jokurandomviisastelija
        help:( kirjoitti:

        Toho en pysty auttaa :( mut tietääkö joku voiko sims 3 mobiili versios tulla raskaaks? Jos voi ni voisko joku kertoa miten :)?

        Sun kysymys on ollut jo 1,5 vuot sit, mut vastaan silti, eli mobiili versiolla kun olet suorittanu sen naimisiinmeno päätehtävän, pitäis seuraavaksi tulla vauvasim päätehtävä. Sitä ennen ei voi hankkia vauvaa. Mutta myöhemmin kun olet vaik unohtanu sen päätehtävän nii siis kaks simii eli mies ja nainen, pistä ne olee romanttisii toisillee niin kaua et niitten suhde on "married" ja se liila palkki täynnä, sit vaan ostat lastenliikkeestä kehdon ja painat sellasesta "ikkunasta" että lisää vauvasim tai jtn, sit ootat 24h ja se vauva on "valmis" XDD vauvaa ei voi hankkia ennenkun on siis naimisissa ja se liila palkki täynnä. Kehdon voi toki hankkia jo aikasemminkin, mutta siinä "ikkunassa" ei vain pala valo, eli et voi tehä vauvasimii. Mobiiliversiossa ei siis vauvaa hankita synnyttämällä :)


    • AlSimhara

      Täytyi ihan googlata tuo mobiiliversio ja ilmeisesti ihan kaikilla versioilla ei voi. Sitten taas vissiin iPhone Unelmaduuniversiossa - tavallaan - voi. Joku voi vielä lisätä infoa jos tietää mobiileista paremmin.
      http://www.youtube.com/watch?v=0hmddmsHKGY


      Sims 3 XBOX.... Ei varmaankaan onnistu.

    • Koodi väärin

      se ei oo boolprop testingCheatsenabled true toi on sims 2 mut sims 3 seen on testingCheatsenabled true

    • hevonen :)

      moi . saan joululahjaksi sims3 ja lemmikit lisäosan,ni voiko hevoset
      tehdä varsan? ja jos voi niin miten? kerokaa nopeasti jos ehitte. :) ja kiitos etukäteen :)

      • pallolelelegs

        niitten pitää olla kavereita ja sit oon jompana kumpana siminä hevosista ja klikkaat toista ja valitte Romanttinen.... > Yrittäkää saada varsa tms

        Tai sit otat hevosen talutettavaks ja pistät pauselle ja rullaat kauemmas et näät kaupungin ja klikkaat ratsastuskeskusta tms ja katot mitä vaihtoehtoja tulee.


    • Anonyymi

      Simin saa raskaaksi niin että tekee perheen jossa on vaan isä ja äiti ja pitää olla eri sukunimet molemmilla ja kun muuttaa taloon niin pitää ostaa vauvalle valmiiksi kehto ja jos haluu kaksoset äidin pitää syödä meloonia ja pitää syödä omenaa

      • Anonyymi

        Viimeisin viesti ketjuun on 6 vuoden takaa. AP varmasti löysi jo vastauksen. Älkää nostelko vuosia vanhoja ketjuja kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe