ESPOO Kilonpuiston koulu ESPOO

Mikael KK.

Koulun päättäjäiset peruttu !!
-------------------------------------------
http://www.vartti.fi/artikkeli/3279dd38-6144-4334-bc49-c76ec8471881
------------------------------------------------------------------------------------------------


Kyseisen koulun oppilaat ovat muutenkin käyttäytyneet kuin pahaiset kakarat!

Koulun oppilat lorvivat naapuruston talojen ympäristössä, töhrivät seiniä, käyttävät napuritalojen parkkipaikkoja läpikäynti reitteinään, tupakoivat ihmisten parvekkeiden alla, mölyävät ja aukovat päätään kuin idiootit.

Kyseisen koulun johdolle on MONEEN OTTEESEEN ilmoitettu koulun oppilaiden aiheuttamasta häiriöstä, Koulun johdolle, espoon kaupungille ja talojen hallitukselle on ilmoitettu aitojen koulun ympärillä olevan liian matalia. Oppilaat EIVÄT PYSY koulun alueella koulupäivän aikana.

Tätä koulua on pidetty pitkään silmällä ja saattaapa tästä päästä YouTuBe:en tyhmimmät tempaukset mitä koulun oppilaat ja johto ovat saaneet aikaan.

Ehdotankin nyt seuraavaa :
-Nostetaan koulua ympäröivä aita 2m korkeaksi
-Asennetaan jatkuva tallentava videovalvonta koulun alueelle ja ympäröiviin kulkureitteihin.
-Asetetaan edes jonkinlaista tasoa oleva välituntivalvonta
-Vaihdetaan koulun johto kykenevämpään ja kuria vaativammaksi
-Poistetaan kaksi ylempää luokkaa koulusta ja siirretään muualle (tyhmien ihmisten malli ei ole hyväksi alemmille oppilastasoille)
-Asetetaan kurinpitovalvonnasta vastaava henkilö kouluun ja palautetaan kuri 50-luvun tasolle; sormille saa jos ei osaa käyttäytyä.

------------------------------
Jos ruualla leikkivät niin koulu on epäonnistunut todella pahasti ja koulun opettajat ja johto voi vain katsoa mitä koulutuksellaan ja koulutusmetodeilla ovat saaneet aikaan...

11

5973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dadadadadadadda

      Eiks toi oo se koulu, missä on autisteille omat luokat?
      Ois ollut kiva olla näkemässä, näkkärit ja maitopurkit lentää ja se maito lentää ulos sieltä purkista ja se muodostaa semmosen kivan "maitokuvion", joka näyttää ihan ufolta. XDXDXDXDXDXD!!!!

      • o____o

        Kuuluu vain LITSISLÄTSISLÖTILÖÖ kun pihvit menee päin seiniä ja perunamuusia tippuu ovenkahvasta.


      • HD-Hemuli

        Hej minä tässä vaan futuresta kirjoittelen. Harmi kun en napannut sinua hikiseen kainalokuopaani jo aikaisemmin. Toivottavasti letkun handlaaminen vielä luonnistuu kaltaiseltasi arsenautilta. Muistot elävät vahvoina kuin vaarin ryhmysauva lapsuudesani (se oli muuten aikamoinen kolossi, rektumi vuoti rekkamiehenpastiĺlien, naapurin Teron hammastahnan ja makaronikeiton sekaista taikinaa parisen viikkoa). Juu ja kyllä minä nuo oven perunamuussit painepesurilla persiiseen ruiskuttelin Muumipapan takamustani vakava ilme kasvoillaan pukkiessa. Ja kyllä oli nautinto saada siltä abc myymälän harpulta makoisa hepatiitti c...saat sen kyllä ilmaiseksi "käsittelyn" jälkeen...

        Ps ruskistahan sitä kaveriasi Pekkaa pakastepiimäkaalikastikkeella ja lähetä tulokset minulle terveisin entinen veturinkuljettaja ja palomies (letkun käsittelijä diplomeilla ja hero statuksella ( kalastin sen kapuikon taikuri byllystä)) hasta la vista ja kurpitsaa takalistoon smarketin hyllyllä


      • Rekkamies.Vakoinen
        HD-Hemuli kirjoitti:

        Hej minä tässä vaan futuresta kirjoittelen. Harmi kun en napannut sinua hikiseen kainalokuopaani jo aikaisemmin. Toivottavasti letkun handlaaminen vielä luonnistuu kaltaiseltasi arsenautilta. Muistot elävät vahvoina kuin vaarin ryhmysauva lapsuudesani (se oli muuten aikamoinen kolossi, rektumi vuoti rekkamiehenpastiĺlien, naapurin Teron hammastahnan ja makaronikeiton sekaista taikinaa parisen viikkoa). Juu ja kyllä minä nuo oven perunamuussit painepesurilla persiiseen ruiskuttelin Muumipapan takamustani vakava ilme kasvoillaan pukkiessa. Ja kyllä oli nautinto saada siltä abc myymälän harpulta makoisa hepatiitti c...saat sen kyllä ilmaiseksi "käsittelyn" jälkeen...

        Ps ruskistahan sitä kaveriasi Pekkaa pakastepiimäkaalikastikkeella ja lähetä tulokset minulle terveisin entinen veturinkuljettaja ja palomies (letkun käsittelijä diplomeilla ja hero statuksella ( kalastin sen kapuikon taikuri byllystä)) hasta la vista ja kurpitsaa takalistoon smarketin hyllyllä

        Moro vaan nääs täs on yks takapihan raivaaja toveri nääs. Oon myöki kääny siäl aapeeseel mut ihan eri tarkoitusperin. Nääs takavako ol männy iha säpäleiks. Olin nääs ostanu lelumarketista rekan jonka olin ajanut täysillä päin pimeää tunnelia if du vet what jag menar.hihihihi. mutta tähän loppuun kerron siulle esi isäin sanonnan. Lateksi ei lopu maailmasta ja vaseliinia vakkoon jo lähtee.


    • Kamaaa

      Vain pässit käyvät kilonpuiston koulua.

      • Mdlmcnfkospsldnfnfjiskdd

        Itse olen ainakin omasta mielestäni ihminen, en pässi. Ja se ei ole yleensä oma valinta mitä koulua käy. Sinne tulee 7 vuotiaana ja vanhemmathan siinä vaiheessa yleensä asioista päättää. Sitte vaa samassa rakennuksessa koko peruskoulu.


    • Kilonpuistoo

      Vaikka kilonpuistossa on käynyt vaikka minkälaista vahinkoa olisiko teistä oikeasti reilua että 1-6 luokkalaiset kärsisivät ylä asteen törttöityistä? Jos koululle annetaan tuonlainen maine olisi taas lisää muiden asiaan kuulumattomien kärsittävä koulu kiusaamisesta jos tollainen tulisi kouluun kyllä siitä aikamoinen soppa... Sen verran tiedän että joka vuosi koulussa kuulutetaan ettei lähi alueen talojen pihassa saa välituntia viettää

      • Naapurin mamma

        No olen toisaalta samaa mieltä kun joutuvat ala-asteen oppilaat kärsimään ylä koulussa saisi mielestäni olla kovempi kuri mutta ei meidän nyt tarvitse 50-luvulle itseämme teleportata..... Olen naapurin lapselta kuullut että koulussa kiusataan paljon ja vaikka kuinka hoetaan että me me emme kiusaamista hyväksy ei sille asialle mitään tehdä siinä olen samaa mieltä että pari uutta kuria pitävää opettajaa sisään ja velttoiliat pihalle :)


      • avstaanb
        Naapurin mamma kirjoitti:

        No olen toisaalta samaa mieltä kun joutuvat ala-asteen oppilaat kärsimään ylä koulussa saisi mielestäni olla kovempi kuri mutta ei meidän nyt tarvitse 50-luvulle itseämme teleportata..... Olen naapurin lapselta kuullut että koulussa kiusataan paljon ja vaikka kuinka hoetaan että me me emme kiusaamista hyväksy ei sille asialle mitään tehdä siinä olen samaa mieltä että pari uutta kuria pitävää opettajaa sisään ja velttoiliat pihalle :)

        olin KPK:ssa 9 vuotta ja en ainakaa ite koskaan kohdannu mitään säännöllistä kiusaamista toisaalta olin enkun kielisellä puolella jossa yhteishenki oli paljon parempi.


    • Kilonpuisto

      No hei mä oon erityisluokalla ja en oo mikään autisti. Mulla on omat henkilökohtaiset syyni, mutta olen integroituna esim. äidinkieleen, liikuntaan ja käsitöihin. Mä tiedän, että vain yläkoululaiset tekee tuollaista. Musta on huonoai esimerkkiä alakoululaisille. Ite en tykkää ylimielisistä teineistä.

      T:koulun kuudesluokkalainen

    • Kilonpuisto

      Se on niiden syytä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe