Eli olen muuttamassa vuodeksi New Yorkin osavaltioon noin 2h tunnin matkan päähän NYC:istä ja 45min päähän Albanysta. Jos joku on reissannut sielläpäin (kys. osavaltiossa) niin olisi mukava kuulla kokemuksia ja mielipiteitä ihan kaikesta. Itselleni on ihan outo paikka ja olisi mukava kuulla myös, että missä teidän mielestänne pitäisi ehdottomasti tuon vuoden aikana käydä. (saa olla osavaltion ulkopuolellakin) Kiitos.
Muutto vuodeksi
2
613
Vastaukset
- .ulkosuomi
Itse asun New York Citystä vähän pohjoiseen. Kuvauksesi perusteella olet myös Hudson Valleyssä. Albanyn lähistöä en erityisesti tunne, mutta muuta Hudson Valleyta kuitenkin. Jos yhtään historia kiinnostaa niin ympäristöstä löytyy kaikenlaista etenkin sisällissotaan liittyvää.
Ulkona liikkumiseen taas löytyy lähistöltä pari isoa luonnonpuistoa, jotka on ehdottomasti katsomisen arvoisia. (Harriman State Park etelässä ja Adirondack Park pohjoisessa)
New York Cityssä tietenkin pitää käydä, ja sen nähtävyydet nähdä. - ...
olet muuttamassa New Yorkin osavaltioon, jos saan udella? :) Saitko toita sielta pain, ja jos nain niin miten hoidit tyoluvat? :o Itseanikin muutto Jenkkeihin kovasti kiinnostaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882