G.Chrome

Ottaako vai ei

Onko hyötyä/haittaa, jos otan tuon Google Chromen käyttöön tavallisen Googlen tilalle?
Tuo Google antaa niitä Chromen mainoksia, aina kun alkaa googlettaan. Enkä tiedä mitään sen hyödyistä tai haitoista.
Selaimena käytän Windows Internet Exploreria. Koneessa käyttöjärjestelmänä on Windows XP.

7

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asian tuntija

      Ei Chromea voi ottaa "tavallisen Googlen tilalle". Se on selain, aivan kuten Internet Explorer.

      • Ottaako vai ei

        Ehdin jo sen imuroida, niin että se on ainakin kuvakkeena tuossa työpöydällä ja näyttää olevan käynnistä-valikossakin ja kaikkia en taida tietääkään.
        Help, mitä nyt siitä seuraa? Pitäisikö se poistaa? Onko siitä nyt haittaa?
        Hyötyä ei sitten kai ole, kun käytän selaimena Exploreria?


      • Ottaako vai ei kirjoitti:

        Ehdin jo sen imuroida, niin että se on ainakin kuvakkeena tuossa työpöydällä ja näyttää olevan käynnistä-valikossakin ja kaikkia en taida tietääkään.
        Help, mitä nyt siitä seuraa? Pitäisikö se poistaa? Onko siitä nyt haittaa?
        Hyötyä ei sitten kai ole, kun käytän selaimena Exploreria?

        Se on hitosti nopeampi kuin Internet Explorer.


      • MinäIte.
        Ottaako vai ei kirjoitti:

        Ehdin jo sen imuroida, niin että se on ainakin kuvakkeena tuossa työpöydällä ja näyttää olevan käynnistä-valikossakin ja kaikkia en taida tietääkään.
        Help, mitä nyt siitä seuraa? Pitäisikö se poistaa? Onko siitä nyt haittaa?
        Hyötyä ei sitten kai ole, kun käytän selaimena Exploreria?

        Elikkä sä voit käyttää mitä selainta haluat, voit jopa ladata kaikki selaimet koneellesi ja mielen mukaan käyttää.

        Minä olen samaa mieltä M-Kar:n kanssa että Chrome on nopeempi kuin Explorer. Itse käytän Opera-selainta ja käytän Exploreria tarvittaessa - windowsin päivitys jne.

        Ennnen vannoin käyttäväni Exploreria, koska olin käyttänyt sitä jo 10 vuotta, mutta mulla paloi päreet sen kanssa, kun Explorer kaatui usein ihme syistä ja muutenkin sekoili.


    • MinäIte.

      Siis Google Chrome on selain ja Google on vain nettisivu ihan kuin tämäkin sivu.

      Vai mistä on kyse kun en oikein ymmärrä?

      • Ottaako vai ei

        Ehkä minäkin sitten joku kerta uskallan rohkaista niin paljon mieltäni, että tulen kokeilleeksi Chrome-selainta.
        Käsitinkö oikein, että sitten kuitenkin täytyy toisinaan käyttää Exploreria, että Windows päivittyisi?
        Taitaakin joku olla musiikkimiehiä, kun käyttää "Ooppera"-selainta :-D


      • Ottaako vai ei
        Ottaako vai ei kirjoitti:

        Ehkä minäkin sitten joku kerta uskallan rohkaista niin paljon mieltäni, että tulen kokeilleeksi Chrome-selainta.
        Käsitinkö oikein, että sitten kuitenkin täytyy toisinaan käyttää Exploreria, että Windows päivittyisi?
        Taitaakin joku olla musiikkimiehiä, kun käyttää "Ooppera"-selainta :-D

        Tässä parhaillaan Chrome-selainta. Voitteko uskoa, tämä toimii aivan samalla tapaa kuin Explorer, eli klikkasin vain työpöydän pikakuvaketta ja apropoo; tässä tämä on.
        Taitaapa tosiaan olla hieman nopeampi. Sitä vain ihmettelen, että kun tässä nyt kirjoittelen, niin miksi tämä alleviivaa punaisella kiharalla viivalla, lähes joka sanan? Ei Explorer vaan sellaista tehnyt koskaan. Mistä nyt on kyse ja miksi Chrome tekee tälläistä turhaa työtä, jota en ainakaan tiedä tarvitsevani mihinkään?
        Samoin tuo ylärivi on aivan erinäköinen, kuin Explorerissa. Ei ole suosikkeja, vaan kirjanmerkkejä. Ei sillä nimityksellä kyllä mitään väliä ole, kunhan ensin hoksasin, mistä oli kyse. Ensin nimittäin aloin hakemaan, että onko suosikki-listani vallan kadonnut, tässä eri selaimen käytössä. Mutta olikin vaan piilotettu eri nimen taakse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe