Ostin kympillä pussilakanan, ratkoin saumat ja näin sain kaksi verhoa keittiön ikkunaan.
Verhot
3
389
Vastaukset
Ihan hyvä,just tollaista inspiraatiota pitäisi olla,eli tosiaan inspiroi tilanteen mukaan,eli on joustava,esim,asumisen ja ihmisten suhteen.No ei tietenkään kaiken suhteen,sanon sen takia ettei tule väärinkäsityksiä,eikä jääräpäisesti pidä kiinni omista oikeuksistaan,esim.liikenteessä.Se ei kylläkään kuulunut ihan tälle palstalle.
- Nuukahko
Kun kangas on puuvillaa, sillä on jälkikäyttöä. Neljästä metristä saa pöytäliinaa, tyynynpäällisiä, esiliinaa, pikku kasseja...jne vaikkapa pikkulahjoiksi. Tai ompelee saumat taas kiinni ja siinä on taas pussilakana.
- Nuukuus kunniaan
Nuukahko kirjoitti:
Kun kangas on puuvillaa, sillä on jälkikäyttöä. Neljästä metristä saa pöytäliinaa, tyynynpäällisiä, esiliinaa, pikku kasseja...jne vaikkapa pikkulahjoiksi. Tai ompelee saumat taas kiinni ja siinä on taas pussilakana.
Itse aikanaan yksinhuoltajaäitinä ostin aina verhokaupasta puuvillaverhoja juuri sen tähden, että niillä on sitten muutakin käyttöä kun kyllästyn niitä katselemaan ikkunassa. Usein ne päätyivät joko aluslakanoiksi tai pussilakanoiksi tai tyynyliinoiksi ja myöhemmin sitten poppana- tai matonkuteeksi. Näin samaiselle tavaralle saatiin monta-monta-vuotta lisää käyttöaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643222Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna252983- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532321Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä792202- 692088
- 452082