Tuningstudio.fi

strambor

Onko kokemuksia kyseisestä firmasta??

65

10484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahastako kiinni?

      Eikö kannattaisi ostaa heti kättelyssä kunnollinen auto niin sitä ei tarvitsisi uunata?

      • strambor

        Kunhan kyselen ihmisten kokemuksia tuosta firmasta.


      • Meikkis vaan
        strambor kirjoitti:

        Kunhan kyselen ihmisten kokemuksia tuosta firmasta.

        Erittäin epäluotettava firma!


      • Tyhjiä lupauksia!

        En voi suositella kenelekkään! Tilasin kesäkuussa jouset citikkaan, 1,5kk odotin ja soittelin tänä aikana useita kertoja että missä jouset viipy. Lupailivat vaan että viikon sisällä tulevat. No peruin tilauksen 1,5kk odottelun jälkeen, maksuvaatimuksia tulee vieläkin postissa vaikka olen ilmoittanut tilauksen perumisesta useaan otteeseen. Tänään tuli vimeisin perintäfirman maksukehoitus. Ei vituta ei!


      • make
        Tyhjiä lupauksia! kirjoitti:

        En voi suositella kenelekkään! Tilasin kesäkuussa jouset citikkaan, 1,5kk odotin ja soittelin tänä aikana useita kertoja että missä jouset viipy. Lupailivat vaan että viikon sisällä tulevat. No peruin tilauksen 1,5kk odottelun jälkeen, maksuvaatimuksia tulee vieläkin postissa vaikka olen ilmoittanut tilauksen perumisesta useaan otteeseen. Tänään tuli vimeisin perintäfirman maksukehoitus. Ei vituta ei!

        ite meinasin tilata kyseisestä firmasta autooni simon putkiston mutta taidanpa jättää väliin jos kerran on epäluotettava koko firma


    • .f.f.f.f.f

      Ostin toyota carina e kyseisestä firmasta madallusjouset ja kun sain madallus jouset ja sain iskettyä kiinni niin katsastukseen mentäessä huomasin että tuv lapussa mainitut akselimassat eivät riitä millään ja netissäkin oli samat massat kuin tuv lapussa ja pyytelin sitten sieltä uutta lappua soitin monta kertaa lupasivat hoitaa lappuja mulle päin ostin kumminkin jouset 2008 kesällä ja odottelen tälläkin hetkellä sitä lappua ja onhan tästä menny vasta 2 vuotta. Mua vituttaa niin etten jaksa ees pyydellä sitä enään mut toivottavasti joku tästä ottaa opikseen. EN SUOSITTELE on se semmonen niitti ja kitti paja.

      • Tuvit Tuli

        Onkohan asia ihan niinkuin sanot? Itselläni on Carina E ja siinä todettiin sama ongelma. Soitin TuningStudiolle katsastuksesta ja asianmukainen TÜV-lappu tuli heti sähköpostiin. Ei tarvinnut edes keskeyttää katsastusta. Kysy uudelleen ja kerro sitten saitko paperit vai et.


    • öööööö

      En oo tilannut mitää mutta asiakaspalvelu pelaa ainaki..

      • TosiPettynyt

        VÄLTTÄKÄÄ on kommenttini TuningStudio / Quantum Motoris Oy firmaa koskien! Suomessa kyllä tarjoajia riittää ja en aio enää ikinä asioida kyseisen puljun kanssa. Jouduin turvautumaan kuluttaja-asiamieheen yms. ja en ole varmasti ainoa...uskomatonta toimintaa, vaikka firma vaikuttaa ihan fiksulta äkkiseltään.


      • Saabailija

        Mulla on mennyt tuon firman kanssa ihan hyvin. Olen tilannut sieltä alustasarjan, jarrulevyt ja palat, kytkinsarjan ja joitakin pienempiä juttuja. Kaikki on mennyt ihan hyvin. Kytkinsarja oli ensin väärä, mutta saattoi johtua myös omasta huolimattomuudesta. Saabin osissa on joskus vähän epäselvää... Sekin meni vaihtoon ihan nätisti. Aikaa tietenkin kului, mikä vähän otti pattiin, mutta mitään saatavia ei ole koskaan jäänyt ja kaikki on lopulta tullut perille. Parempaa palvelua olen saanut kuin merkkiliikkeestä


      • kokeilin ja petyin

        Ei pidä toimitusajat pätkääkään paikkaansa! 2 vk luvattu,reilu 4 meni ja osa tuotteista puuttu. Kyselyä perään, lupasivat selvitellä mutta siihen on jäänyt. Kai ne romppeet sieltä joskus tulee. Toiste en tilaa.


      • asiakaspalveluako?
        kokeilin ja petyin kirjoitti:

        Ei pidä toimitusajat pätkääkään paikkaansa! 2 vk luvattu,reilu 4 meni ja osa tuotteista puuttu. Kyselyä perään, lupasivat selvitellä mutta siihen on jäänyt. Kai ne romppeet sieltä joskus tulee. Toiste en tilaa.

        Omalla kokemuksella aluksi kaikki meni hyvin. Maksoin rahat ja paketti tuli (tosin 1,5kk myöhässä). Uudet kamat alle ja ajoa. Ei aikaakaan kun iskunvaimennin meni p#skaksi. Jätin marraskuussa 2009 reklamaation ja vieläkin kuulemma tappelevat valmistajan kanssa. Aika mahotonta.


    • 2xMazda

      Olen ostanut Tunigstudio.fi -kaupasta neljä alustaa omiin autoihini. Lisäksi olen asentanut monta niiltä ostettua alustaa yms. tuotteita asiakkaiden autoihin. Aika monen toimituksen kokemuksella uskallan väittää että Tuningstudion toimitukset tulee yleensä aika hyvin. Poikkeuksia on, ja se on ihan tavallista tällä alalla.

      Olen rakentanut autoja työkseni parikymmentä vuotta. Erikoisosien ja niiden valmistajien kanssa tulee enemmän yllätyksiä kuin tavallisten varaosien kanssa, se on fakta. Viritys- ja tuningosien valmistajat ovat tosi pieniä - niinkuin maahantuojatkin. Homma on yksinkertaisesti paljon vaikeampaa kuin tavallisten varaosien myyminen.

      Mun mielestä nää kaverit tekee hommaa tosissaan. Ainakin Tuningstudio vastaa puhelimeen tosi hyvin, ja asiat on selvinny joka kerta kun on ollut ongelmia. Sit ne vielä tietää autoista ihan oikeasti jotain - mitä ei tosiaan voi sanoa kaikista alustasarjojen myyjistä tässä maassa.

      • British luxury

        Mä oon tilannu Tuningstudiolta lähes kerran kuussa, kesälomalla useemminkin. Alustasarjaa, jarruja, ja muuta pikkuzälää. Toimitus-aika on toki vaihdellut, mutta palvelu mitä olen itse saanut... Noh sanotaan vaan että olen elämäni aikana duunaillut monia autoja, tilannut osia ympäri maata, enkä mistään ole saanut yhtä loistavaa palvelua kuin Tuningstudio.fi:stä. He auttoivat minua valitsemaan oikean tuotteen just mun ajotyylilleni sopivaksi. Pyysivät jopa kahvillekkin ja ajattelin mennä tutustuun porukkaan viikonloppuna.

        Jos toimitusvirheitä tai viivästyksiä on tapahtunut niin eiköhän se ole ihan normaalia lähes kaikissa tämän tyylisissä firmoissa. Pitää muistaa että valmistajalla ei välttämättä ole kyseistä tuotetta heti saatavilla. Ei sellaiselle voi kukaan mitään.

        Ei kannata narista heti ekasta asiasta, vaan kokeilla toisen asian kanssa uudestaan. Varmasti mielipide muuttuu.


    • Geeteeiii

      Taitaa studion omat pojat kirjoitella tuommoisia satuja ja killottaa kilpeään.

      Mun mielestä aika paskapalvelu jos tavarat tilaan toukokuussa ja maksan heti samana päivänä 700 euroa.
      No,osat tulee kuukauden päästä,romppeet auton alle ja yllätys yllätys,heti huomaan että vialliset tuotteethan sieltä tuli,kiitti vitusti..2 päivää turhaan purin ja kasasin alustaa!!
      No sitten reklamaation tekoon ja heti luvataan kyllä selvittää ja soittaa kun asia etenee..paskan marjat !!
      Yhtään kertaa ei ole soitettu eikä ilmoitettu että mikä on tilanne,tuleeko ehjiä osia tilalle vai maksetaanko rahat takaisin!!
      Noo,eihän tässä ole mennyt kuin puolivuotta soitellessa ja kysellessä että mitenkä tehdään ja aina sama vastaus että mahdollisimman nopeasti asia hoidetaan. Niin varmaan juu..

      Suosittelen kaikille kohtalotovereille että ottakaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka neuvoo miten asia viedään lautakuntaan ja vaikka käräjille jos ei muuten asiat selviä.

      Näin jälkikäteen kun selvittelin hintoja niin muualta olisin saanut samat osat paljon halvemmalla ja varmasti nopeammin ja luotettavammin.

      Ja toista kertaa en kyseisestä puljusta tilaa paskaakaan !!!

      • asiakaspalveluako?

        Geeteeiii kirjoitti todella asiallista tekstiä. Alkoi kanssa itsestä tuntumaan että taitaa väki itse kirjoitella noita kehuja. Oli myös todella hyvä huomautus että soittaa kuluttaja-asiamiehelle ja pistää kunnon kanteet vetämään. Eipä ole omaakaan reklamaatiota taidettu hoitaa muutakun tyhjillä lupauksilla


      • Eka ja vika kerta
        asiakaspalveluako? kirjoitti:

        Geeteeiii kirjoitti todella asiallista tekstiä. Alkoi kanssa itsestä tuntumaan että taitaa väki itse kirjoitella noita kehuja. Oli myös todella hyvä huomautus että soittaa kuluttaja-asiamiehelle ja pistää kunnon kanteet vetämään. Eipä ole omaakaan reklamaatiota taidettu hoitaa muutakun tyhjillä lupauksilla

        Kannetaan oma korsi myös kekoon ja paljastetaan pujun totuus. Tilasin volkkariini aikoinaan supersportin alustan. Alustan maksoin heti, toimitusajaksi luvattiin kaksi viikkoa. Myöhästyi monta viikkoa. Alusta alle ja coiloverien tolpat paukutti niin p#rkeleesti. Reklamaatio kehiin. Aikaa kului ja kului. Ei mitään varmuutta koko reklamaatiosta. Sitten porukka alkaa väittämään että sun autossa on vika. Mitä H#LVETTIÄ??? Ei tullu uusia kamoja. Hankin sitten JOM:in alustan eikä enään kuulunut mitään ylimääräisiä ääniä. Heidän kotisivuilta en nyt tätä "mottoa" löytänyt jota viljelevät mutta taisi mennä näin: "meille on tärkeää että autosi toimii ja reklamaatiot käsitellään sujuvasti". En nyt muista tarkkaan miten teksti meni. Mielestäni he eivät käsittele edes reklamaatioita. Vai heittääkö ne toimistossa kohtalon karvanoppaa ja arpovat kenen reklamaatio käsitellään ja kenenkä ei. "Joo sun autossa on vika". Oli viimenen tuuninkistuudion ja Quantum Motoris OY:n tilaus multa ja lähipiiriltä. Ilmeisesti jo monet muut ymmärtänyt tämän. Rahat kyllä kääritään taskuun mutta kun pitäisi saada sitä todellista palvelua kovan paikan tullen menee sormi perseeseen.


    • tyytymätön

      Itse tilasin (muka) mallikohtaiset helmat ja maksoinkin heti. Toimitusaika tuntui venyvän joten soitin kyseiseen puljuun jossa ensin vastasi joku vähän hoonoa soomea vääntävä nainen ja käski soittaa hetken päästä kun omistaja on paikalla. No, soitin takaisin ja sain kuulla pienen selvittelyn jälkeen että kyseisiä helmoja ei edes saa enää eli valmistus on lopetettu (tästä siis vuosi ja vieläkin näyttää helmat löytyvän valikoimasta). No vaihdoin sitten tilaukseen samantien toiset mallikohtaiset helmalevikkeet. Taas tilaus venyi ja venyi, toimitusajaksi luvattiin 2-3 viikkoa ja sain kamat vasta kahden kuukauden päästä eikä tiedusteluihin tietysti vastattu. Ja oli myös tosi kiva yllätys sekin että kun helmoja alettiin sovittamaan niin ne jäivät ylälaidasta yli 5 senttiä vajaiksi eli auton oma helma paistoi alta! Merkki -ja mallikohtaiset helmat my ass! Muiltakin kuullut vaikka mitä paskaa kyseisestä lafkasta, ei kannata tilata mtn!

      • En suosittele

        Yritin saada ystäväni kertomaan tämän asian mutta hän ei enään viitti puhua koko "yrityksestä" mitään. Aloitetaan tästä: Laitettiin ko. yritykseen tilaus ja tilattiin ajovalot. Saapuivat kyllä odottelun jälkeen polttimoineen päivineen. Laitettiin ajovalot kiinni ja ajateltiin että hyvät kaupat tuli tehtyä. Hetki ajassa eteenpäin niin ajovalon projektori suli. Yhteys tuningstudioon ja "lupasivat" selvitellä. Ei tapahtunut/kuulunut mitään. Toinen yhteydenotto ja jälleen luvataan selvittää asiaa. Jälleen uusi yritys ja sama laulu. Toinen henkilö ottaa yhteyttä ja kyselee tästä asiasta niin ilmoitetaan että ne on itse sulatettu vaihtamalla liian tehokas polttimo!? Joku ei täsmännyt. Sanottiin että polttimoihin ei koskettu vaan valot laitettiin paikoilleen sellaisinaan kuin tulivat, polttimoineen päivineen. Yritettiin puhua heille että ei ole polttimoita vaihdettu niin he ilmoittivat että polttimot eivät voi olla samat jotka tehtaalla laitettu. Ei voi olla totta, yritys joka mainostaa että ovat suomen parhaita tekee tälläsiä tempauksia. Eivät kyllä taida olla lähelläkään kärkipäätä muissa asioissa kuin tyhjissä puheissa. Emme kyllä tilaa yhtään mitää heiltä ikänä. Suosittelen ennemmin vaikka Completosta joilla homma toimii. Kokeilkaa, ette pety.


    • -

      Paikassa näyttää olevan mahdollista maksaa luottokortilla, joten silloin kannattaa niin myös aina tehdä, ongelmatapauksissa voi sitten reklamoida suoraan luottokorttiyhtiöltä. Tilisiirrolla ei netistä kannata muutenkaan tilata mitään, se kertoo jo paljon yrityksen palveluasenteesta ja varallisuudesta, jos ei nettikaupassaan tarjoa mahdollisuutta maksaa luottokortilla.

      • Canestan

        Näitä paskakirjoituksia esiintyy vain Suomi 24:ssä. Isolle myyjälle kertyy aina asiakkaita, jotka valittaa jatkuvasti, oli asiaa tai sitten ei. Jos ei firma miellytä niin vaihdatte muualle. Piruako sitä tänne itkemään. Olkapään saatte kuluttajavirastosta.

        Ja toi projektorijuttu valoista. Ei TuningStudio niita valoja valmista. Ne saanoo sen mitä valmistaja sanoo.


      • Nitrochager
        Canestan kirjoitti:

        Näitä paskakirjoituksia esiintyy vain Suomi 24:ssä. Isolle myyjälle kertyy aina asiakkaita, jotka valittaa jatkuvasti, oli asiaa tai sitten ei. Jos ei firma miellytä niin vaihdatte muualle. Piruako sitä tänne itkemään. Olkapään saatte kuluttajavirastosta.

        Ja toi projektorijuttu valoista. Ei TuningStudio niita valoja valmista. Ne saanoo sen mitä valmistaja sanoo.

        Canestan puhuu asiaa. Tätä paskaa on helppo jauhaa Suomi24:ssä. Tuning-hepeleissä pitää muistaa yksi asia. Tuning-tuotteet eivät välttämättä istu paikoilleen ilmaan säätämistä. Jotkin koriosatkaan eivät heti istu paikoilleen niinkuin pitää.

        Anonyyminä on helppo kirjoitella paskaa toisesta yrityksestä. Ja kuten Canestan mainitsee, ei Tuningstudio näitä tuotteita valmista. Jos valmistajalla on käynyt kämmi, niin kannattaa syyttää valmistajaa, ei firmaa joka sen myy. Jos meno ei mielytä, niin kuluttajaneuvonta on sitä varten, että asiakas pääsee purkaan sydäntää.


      • Paskaa saa..muuta ei
        Nitrochager kirjoitti:

        Canestan puhuu asiaa. Tätä paskaa on helppo jauhaa Suomi24:ssä. Tuning-hepeleissä pitää muistaa yksi asia. Tuning-tuotteet eivät välttämättä istu paikoilleen ilmaan säätämistä. Jotkin koriosatkaan eivät heti istu paikoilleen niinkuin pitää.

        Anonyyminä on helppo kirjoitella paskaa toisesta yrityksestä. Ja kuten Canestan mainitsee, ei Tuningstudio näitä tuotteita valmista. Jos valmistajalla on käynyt kämmi, niin kannattaa syyttää valmistajaa, ei firmaa joka sen myy. Jos meno ei mielytä, niin kuluttajaneuvonta on sitä varten, että asiakas pääsee purkaan sydäntää.

        Taidat ollakkin itse tuningstudion poikia, kun tuommoista paskaa suollat pihalle !!!
        Siis väitätkö tosiaan, että jos ostan jonkin tuotteen ja se on rikki tai se ei ole semmoinen kuin kauppaa
        tehdessä on sovittu niin ostajan pitää mennä valittamaan valmistajalle ????

        Siis, jos sinä ostat vaikka helsingistä toyotan liikkeestä UUDEN toyotan ja siitä räjähtää kone 100km jälkeen niin otatko todellakin veneen tai lentokoneen ja menet japaniin itkemään toyotan johtajalle Katsuaki Watanabelle, että sun tekemäs autot on paskoja ????

        Kyllähän se homma on sillain, että myyjä vastaa tuotteestaan mitä on myymässä !!!

        Ei kait kukaan nyt ole niin saatanan tyhmä että jos ostaa kaupasta uuden porakoneen joka on tehty kiinassa ja se menee heti rikki niin lähtee sitten sinne kiinaan itkemään että kylläpä te teette huonoja
        porakoneita ????

        Kyllä se takuun hoitaminen kuulu aina myyjälle eikä asiakkaalle !!

        Ja kuten näette yllä olevista ihmisten kokemuksista niin tuningstudion kanssa ei kannata tehdä minkäänlaista kauppaa. HE EIVÄT HOIDA REKLAMAATIOITA,EIKÄ MUUTENKAAN ASIOITA MITÄ HE KAUPANTEON YHTEYDESSÄ OVAT LUVANNEET !!!


      • 3xpaskat
        Nitrochager kirjoitti:

        Canestan puhuu asiaa. Tätä paskaa on helppo jauhaa Suomi24:ssä. Tuning-hepeleissä pitää muistaa yksi asia. Tuning-tuotteet eivät välttämättä istu paikoilleen ilmaan säätämistä. Jotkin koriosatkaan eivät heti istu paikoilleen niinkuin pitää.

        Anonyyminä on helppo kirjoitella paskaa toisesta yrityksestä. Ja kuten Canestan mainitsee, ei Tuningstudio näitä tuotteita valmista. Jos valmistajalla on käynyt kämmi, niin kannattaa syyttää valmistajaa, ei firmaa joka sen myy. Jos meno ei mielytä, niin kuluttajaneuvonta on sitä varten, että asiakas pääsee purkaan sydäntää.

        http://www.kuluttajariita.fi/milloin-tuotteessa-tai-palvelussa-on-virhe/?language=fi&linkID=3&subLinkID=0


      • Kilpailijat ylös
        Paskaa saa..muuta ei kirjoitti:

        Taidat ollakkin itse tuningstudion poikia, kun tuommoista paskaa suollat pihalle !!!
        Siis väitätkö tosiaan, että jos ostan jonkin tuotteen ja se on rikki tai se ei ole semmoinen kuin kauppaa
        tehdessä on sovittu niin ostajan pitää mennä valittamaan valmistajalle ????

        Siis, jos sinä ostat vaikka helsingistä toyotan liikkeestä UUDEN toyotan ja siitä räjähtää kone 100km jälkeen niin otatko todellakin veneen tai lentokoneen ja menet japaniin itkemään toyotan johtajalle Katsuaki Watanabelle, että sun tekemäs autot on paskoja ????

        Kyllähän se homma on sillain, että myyjä vastaa tuotteestaan mitä on myymässä !!!

        Ei kait kukaan nyt ole niin saatanan tyhmä että jos ostaa kaupasta uuden porakoneen joka on tehty kiinassa ja se menee heti rikki niin lähtee sitten sinne kiinaan itkemään että kylläpä te teette huonoja
        porakoneita ????

        Kyllä se takuun hoitaminen kuulu aina myyjälle eikä asiakkaalle !!

        Ja kuten näette yllä olevista ihmisten kokemuksista niin tuningstudion kanssa ei kannata tehdä minkäänlaista kauppaa. HE EIVÄT HOIDA REKLAMAATIOITA,EIKÄ MUUTENKAAN ASIOITA MITÄ HE KAUPANTEON YHTEYDESSÄ OVAT LUVANNEET !!!

        Paskaa saa... Muuta ei kirjoitti täysin totta. Se on maahantuojan tehtävä valvoa myymänsä tavaran laatua. Itselläni ei ainakaa perse kestäis myydä paskaa saati sitten että jättää paskat vielä asiakkaalle. Taitaa olla ko. yritys tuhoontuomittu tällä menolla mitä tekevät. Senttiäkään en ole sijoittanut tähän yritykseen mutta US-Parts ja Completos palvelee loistavasti.

        Ja sinulle joka täälä itket että helppo huudella anonyyminä plus muut puolustelijat taitavat tosissaa olla firman omia poikia, tai neitejä.... Kiiltääkö pojat kilpi jo tarpeeksi vai yritetäänkö kiillottaa lisää? Itse olette soppanne keittänyt, itse kärsitte. Asiakkaan ei pidä teidän ongelmista ja paskoista tuotteista kärsiä vaan teidän!


      • 17+8
        Kilpailijat ylös kirjoitti:

        Paskaa saa... Muuta ei kirjoitti täysin totta. Se on maahantuojan tehtävä valvoa myymänsä tavaran laatua. Itselläni ei ainakaa perse kestäis myydä paskaa saati sitten että jättää paskat vielä asiakkaalle. Taitaa olla ko. yritys tuhoontuomittu tällä menolla mitä tekevät. Senttiäkään en ole sijoittanut tähän yritykseen mutta US-Parts ja Completos palvelee loistavasti.

        Ja sinulle joka täälä itket että helppo huudella anonyyminä plus muut puolustelijat taitavat tosissaa olla firman omia poikia, tai neitejä.... Kiiltääkö pojat kilpi jo tarpeeksi vai yritetäänkö kiillottaa lisää? Itse olette soppanne keittänyt, itse kärsitte. Asiakkaan ei pidä teidän ongelmista ja paskoista tuotteista kärsiä vaan teidän!

        HAH... Completos?????

        Tilasin sieltä kaks vuotta sitten helmat ja valot autoon! Toimitus ajaksi sanottiin 3vkoa. Tähän päivään ei oo helmoja saati valoja näkynyt. Puoli vuotta soittelin/laitoin sähköpostia asiasta. Vastaukseksi tuli sama noin kolme viikkoa..

        Lopulta joku myönsi että kyseisten tuotteiden valmistus oli lopetellu vuoden alusta (silloin) ja varasto oli loppuun myyty ajat sitten..

        Yrittivät näin saada vaihtamaan tuotetta, jotta ei tarttei rahoja palauttaa...

        Siihen loppui tilaukset kyseisestä yrityksestä!!!


    • Poloinen14tdi

      Kun alustan asennus maksaa n.400euroa, ei kannata investoida 200-400e alustaan. Ostakaa kerralla oikea 500-1000e alusta. Ja samalla muutkin alustan osat puslineen vaihtoon.
      Kokemusta 3 alustaa ja 3000eur sekä 12kk ihmettelyä.

    • ihmettelen suuresti

      Ei homma voikkaan toimia jos joka vuosi tehdään vain tappiota -> http://www.finder.fi/Autojen varaosia/Tuning Studio/LEMPÄÄLÄ/taloustiedot/1571679

    • PRKL!

      Välttäkää firmaa on myös minun mielipiteeni!Alustasarjan ostin ja päin v****a se sitten meni!eis ovi autoon vaikka piti.Olen soitellut ja laittanut sähköpostia,aina selvittelevät.Nykyään eivät edes vastaa viesteihin!Kuluttaja-asiamieheen otan myös yhteyttä!Käyrä melko korkeella!!PRKL!

    • jarkkau

      Edellisistä keskusteluista päätellen tältä palstalta löytyy tuunausinnostunutta porukkaa. Niinpä kysynkin, löytyisikö tässä mielessä kiinnostusta sellaiseen vuoden 1990 pakettiautoon kuin Fiat Ducato Diesel Steys Puch. Mailmalta kuullun mukaan maagiset sanat ovat "Steys Puch". Itse en ymmärrä koko asiasta mitään, mutta kuulemma asiaan vihkiytyneitä on, mitä sille sitten tekevätkin.

      Vaihto-ehtona tietysti on käyttää sitä edelleen kuljetustarkoitukseen sellaisenaan.

      Auto on ollut viimeksi 3 vuotta raksa-autokäytössä ja palvellut loistavasti roolissaan. Kytkin sippasi tuossa puolitoista vuotta takaperin, mutta vaihdettiin uusi ja auto on taas kulkukunnossa. Ruosteessahan pellit on, mutta ken häpeän kestää, ajelee sillä ainakin parin talon raksakeikat kesällä ja talvella. Nelivetona se kulkee kuoppaisimmatkin tiet.

      Mitäs sanotte, mitä kannattaisi tehdä? Asiallisista ohjeista kiitän jo etukäteen!

      • dsmbbsb

        Mites leima? Ja paljonko hintaa?


      • jarkkau1
        dsmbbsb kirjoitti:

        Mites leima? Ja paljonko hintaa?

        Heippa "dsmbbsb". Auto on katsastettu 5.12.2011. Irralliselle lapulle annettu kehotus toisen etulyhdyn lampunkannan korjaukseen sekä vetoakselin suojuskumin korjaukseen. Määräaikaa korjauksille ei ole annettu. Katsastusmiehen kommentin mukaan auto on ikäänsä nähden ihan hyvässä kunnossa.

        Aikaisempi maininta nelivedosta ei tässä vaunussa sitten kuitenkaan pidä
        paikkaansa. Taka-akseli kuulemma poistettu aikoinaan polttoaineen säästämisen vuoksi: akseli hävinnyt, eikä sitä näin ollen voida palauttaa.

        Sitävastoin autossa on raksahommissa kovin käyttökelpoiseksi osoittautunut kattoteline.

        Hintatoivomus on n.2.500.00 euroa. Jatkoneuvotteluja voidaan käydä, kun autoa on lähemmin tarkasteltu.

        Mikäli vielä olet kiinnostunut, ota yhteyttä.


    • -_-

      Tuli just tilattua kyseisestä paikasta tavaraa.. katotaa kuin käy

    • -_-

      Asian osaavaa porukkaa!! toimitusaika oli sen 2vk iskarit jouset pohjaanlöyntikumit
      ei voi kun suositella

    • kapetsi

      En suosittele.

      • vihainen ex-asiakas

        En todellakaan suosittele kenellekään!! toimitusajat eivät pitäneet, turhia lupauksia annettiin ja aina vain luvattiin että asia selvitetään ja mitään ei kuulunut/tapahtunut. Perään sai viestitellä ja soitella, eikä aina edes vastattu! Lopulta sai ottaa virkamiehiin päin yhteyttä.. >:(

        Epäilytti jo siinä vaiheessa kun tilaus piti samantien maksaa, mutta hölmönä luotin kys. lafkaan, nettisivut kun olivat asialliset.. Firmassa ei todellakaan osata asiakaspalvelua ja tyytyväinen asiakas on ilmeisen vieras käsite. En ostaisi edes mutteria sieltä enää.


    • odotellaan

      itse tilasin alustanosia rennsportista. en vaan huomannut ajoissa että lafka onkin samaa puljua, no maksoin etukäteen eikä tavaraa kuulu.
      kerran vastasivat s-postiin että huomena lähtevät tehtaalta. no ootellaan vielä hetki.
      oli myös tästä puljusta eka ja vika kerta

    • tuning.fi

      Tuning.fi. Määääiiäää ainakin ajelin vanhalla Jaggella, nykyisin Twingolla kun kaikki meni päin persettä. On mulla myös 450 tkm ajettu vanha taksimersu. Mulla on hohtavanvalkoiset lenkkarit kesät talvet ja nyt turkiskauluksellinen toppatakki ja 28 tuumaset aurinkolasit. 169cm, kaljuuntumisen takia ajelin tukan pois, kimeä ääni ja pieni muna tuli poskelleen menneiden steroidikuurien kautta.. Ei tosin tullu lihastakaan. Määäääiiii-äää. iiiiäää. Pelle.

      iiiiäää.

    • isa80
    • Kurttuperseanselmi

      Joo on ihan paska kauppa. tässä odotellut jo 1.5kk jousia.. eikä vastausta maileihin.
      Tollasia kyrpiä pitäis vetää kunnolla turpaan!

    • quantum failure

      Hah haa,yhtätoivottomalta kuulostaan kuin omistajan kilpa-auto ura!
      Ukkeli ajeli endurancea ja kulki kuinka säädän formula-1 auton, kirja kainalossa.

      Paljon puhetta vähän tekoja,aika pilvissä kokomies. Tais olla tosta taksimesestä
      ja hänestä gti-issä joku juttukin.

      Äläkää hyvät ihmiset tilatko tavaraa jos kaikki menee päin peetä..

    • korjaamon setä

      Joka tilaus menny vituksi (n.15kpl). Aina kaikki myöhässä tai väärin. Selityksiä ja lupauksia, että selvitetään...vaan eivät koskaan soita takas. En aio enään jaksaa yrittää tilata mitään.

      • Volkkarimies

        Kokemuksesta voin kertoa että kannattaa unohtaa pimppituning pulju.
        Jos haluatte hyviä jousia autoon NIIN SOITTAKAA VALLILAN TAKOMOON !!!
        Siellä teille tehdään just sellaiset jouset kuin te itse haluatte eikä mitään
        tämän paskan teinifirman paskoja virityksiä !!!!!


    • Varastoratsastus

      Yli kuukauden meni jousien tulossa, ja sit kun tuli niin ylläri ylläri väärät ei sovi ! Enää ei vastata maileihin. Nyt sit odotellaan että mitä tässä tehdään. Tarvii kyl sanoa että melkosia varastomiehiä on kyllä, olis jäänyt tilaamatta jos olisin tämän ketjun lukenut ennen tilausta.

    • Semmostatälläkertaa

      Kehnosti menee.. Yli 6kk meni, nyt 3 kk odoteltu uusia iskareita väärien tilalle.

    • no0ne-

      On toi tuningstudio hieno kauppa. Luvataan joulutarjouksissa, että tulee tavarat kahessa viikossa. Kolmeen viikkoon ei mitään kuulunu ni lähetin sähköpostin, eikä vastausta kuulunut. Sitten venaillessa meni vielä reilu pari viikkoa ja lähetin hieman voimasanoilla varustetun sähköpostin johon sain vastauksen, että tuotteet on mukamas juuri lähetetty matkahuollon kautta. Noh eipä ole matkahuollosta vielä tähän päivään mennessä mitään kuulunut. Alkaa kyllästyttää koko firma.

      • lifemocker

        ei suomesta oikeen kannata mitään ostaa. euroopasta/jenkeistä saa halvemmalla ja asiakaspalvelukin on ihan toista!


    • Ändi74

      Tilasin TuningStudiosta 6.1. madallusjouset ja tänään 25.2. vasta saapuivat !!

      Kyselin aiemmin jousista e-maililla --> ei vastausta, vasta puhelimella sai kiinni ja ilmoittivat että mennyt tehdastilaukseen.

      7.2. tuli e-mail että jouset on valmiina lähtemään minulle eli ei siihenkään sitten riittänyt heidän lupaamansa 2 viikon toimitusaika.

      Eli siis kannattaa varautua piiiiiitkiin toimitusaikoihin ja siihen että e-maileihin ei vastata... puhelimella sain kyllä hyvin yhteyden !!

      Enää tästä puuttuu että jouset ovat vääränlaiset... mutta kyllä ne vielä ennen lähetystä varmistettiin että ovat käypäset !!

      En suosittele kyseistä liikettä...

      • pettynyt asiakas.

        toimitusajaksi luvattiin kaksiviikkoa, se olikin yli kuukausi. kauppa peruttiin tuning studion ehdotuksesta, kun eivät sustuneet maksamaan korvausta viivästyksestä. sitten eivät maksaneet rahoja takaisin kuukaudessa, vaadin viivästyskorkoa, eivät maksa. Enpä tilaa enää mitään tuolta, enkä mistään missä pitää maksaa ennakkoon!


    • joooo2

      Tilasimme vauhtipyörän tuningstudiolta ja viimeiseksi kerraksi taisi jäädä!! Tuotetta ooteltu kohta jo kuukausi :( Ja aina vaan lupailevat et tuote tulee silloin ja silloin.. niin eipä ole näkynyt. Alkaa jo v*tuttaa..

    • Verkkkokauppiaskin

      Moniko firma pystyy toimimaan kyseisellä alalla niin että tuhansiin autoihin on heti pari kolme alustasarjaa hyllyssä?

      Hommahan toimii käytännössä niin että kun tilaat alustasarjan, firma lähettää tilauksen ulkomaille, ja siinä vaiheessa esim. jouset on vielä metritavarana pihalla.

      Mun mielestä jos verkkokaupan kanssa tekee kauppaa, ja kaupan saa peruttua ja rahat takaisin niin asiakkaalle ei ole mitään valittamista. Vasta jos rahat menee eikä mitään kuulu niin voidaan valittaa huonosta asiakaspalvelusta.

      Kattokaa nyt itse vaikka kyseisen firman valikoimaa, ja miettikää onko kellään oikeesti resursseja pitää kaikkia tavaroita hyllyssä ja varmistaa 2päivän toimitusaika?

      Joku edellä valitti myös siitä ettei tilaa mistään mitään missä joutuu maksamaan ennakkoon. Miten asia muuttuu jos ostat tuotteen vaikkapa liikkeestä jossa tuotetta ei tietenkään tässä tapauksessa ole heti hyllyssä? Ei mitenkään, sama prosessi alkaa kuin netistä tilatessakin. Ja mitä voit netissä tilata ilman että maksat heti? Et mitään. entä kaupassa? et mitään. AINA maksat ennenkuin saat mitään. Ostit sitten mitä tahansa.

      Sanottakoon tässä vaiheessa etten ole koskaan asioinut kyseisessä firmassa, enkä ole siellä myöskään töissä enkä ole ollutkaan vaan satuin lukemaan tätä ketjua.
      Suomalaisilla vain on niin ihmeellinen suhtautuminen verkkokauppoihin. Koskaan ei ajatella asiaa yrittäjän kannalta. Itsekin verkkokauppaa pidän ja voin sanoa ettei se ole kivaa jos lupaat asiakkaalle netissä että toimitusaika on 2-4päivää, ja kun teet tilauksen valmistajalle/tukkurille/maahantuojalle ja se ei pidäkkään paikkansa niin ei se kivaa ole soitella tai viestitellä asiakkaalle ettei se nyt tulekaan tällä viikolla vaan ehkä ensviikolla.
      Ei se ole aina yrittäjän vika jos toimitus viivästyy.

    • jaskapaska1

      Yli kuukausi jousia odoteltu, ei näy.. Kyselin viikko sitten maililla, eipä ole vastailtu.

      Onneksi maksoin luottokortilla.

      En suosittele.

    • anne

      Epäluotettava firma. Tehtiin just kuluttajasuoja ilmoituksen. Ollaan elokuusta 2013 asti odotettu pakokaasu pönttöä ja liitin osaa. Luvataan aina vaan että tulee viikon kuluttua. Annettu vääriä seuranta koodeja. Yrittäneet syyttää ostajaa siitä että tavara olisi ollut matkahuollossa ja kukaan ei oo hakenut. Joka EI pidä paikkaansa. Matkahuollossa ei oo merkintää mistään tavarasta ostavalle henkilölle. Sms ei vastata. Ukkokin käynnyt paikalla kysymässä. Ja valehdettu päin naamaa.

    • anne

      Epäluotettava firma. Tehtiin just kuluttajasuoja ilmoituksen. Ollaan elokuusta 2013 asti odotettu pakokaasu pönttöä ja liitin osaa. Luvataan aina vaan että tulee viikon kuluttua. Annettu vääriä seuranta koodeja. Yrittäneet syyttää ostajaa siitä että tavara olisi ollut matkahuollossa ja kukaan ei oo hakenut. Joka EI pidä paikkaansa. Matkahuollossa ei oo merkintää mistään tavarasta ostavalle henkilölle. Sms ei vastata. Ukkokin käynnyt paikalla kysymässä. Ja valehdettu päin naamaa.

    • Tapsapa

      Tehty tilaus 7.1.2013. Toimitusaika 1-2 viikkoa.
      Kirjoitan miten kävi kun 2 viikkoa kulunut eli 21.1.2014

      • Tapsapa

        Sorry vuosi virhe, tehty tilaus siis 7.1.2014


    • Tapsapa

      Nyt vastaan edelliseen kirjoitukseeni viitaten. Tilasin siis osia 7.1.2014 ja toimitusajaksi luvattiin max 2 viikkoa eli osien viimeinen luvattu toimitusaika 21.1.2014.
      Mutta UPS toi paketin tänään 14.1.2014 eli tasan viikko tilauksesta.
      Tavara tuli suoraan Saksasta.
      Lupaus siis pidettiin ja alitettiin viikolla.

      Itsekin erialan yrittäjänä tiedän, että näillä sivuilla kirjoitellaan paljon , 90% varmaan aivan sontaa. Kirjoittajina ovat yleensä kilpailijat, kateelliset, entiset työntekijät ja muuten vain joutilaat joilla halu ostaa muttei ole rahaa.

      Mutta tässä nyt ainakin yksi tyytyväinen asiakas lisää Tuning Studiolle. Loistavaa palvelua puhelimessa, sähköpostilla lisä infoa ja tekstiviesti vielä tänä aamuna että tavara tullut Suomeen ja UPS jakaa, lisäksi oli UPS puhelin numero.

    • Kierrejousi

      Tapsapa kirjoittaa itse sitä paskaa koska on itse stupidtuningstudion palveluneiti !!

      Jokainen voi kysyä kuluttaja-asiamieheltä miten paljon juttuja on menossa oikeuteen..loppuu toi kehuminen eli paskan puhuminen..

    • oTToo

      Millähän opilla sitä sais mokomasta p....a virmasta rahansa pois. Tilattuja osia en koskaan saanut. Hövelisti vastataan puhelimeen ja luvataan soittaa tai laittaa spostia. Koskaan ei vastausta saa, vaikka luvataan. Onko ainut keino edetä kuluttaja suoja asiamiehen kautta, vai onko muita keinoja käytettävissä. V......a rankasti koko pulju. Tekeeköhän ne oikeasti mitään kauppaa?. Jotakin "puuhailevat" varmaan, koska joku vastailee puhelimeenkin. Ihan ihme porukkaa, pitäs viedä saunan taakse ja hoitaa pois.

    • antero le

      Ei tuolta puljusta meinaa saada rahojaan edes pois!
      Vastaa puhelimeen ja lupauksia lupauksien perään.
      Elkää missään nimessä tuning studioon laittako rahojanne koska ne eivät palaudu missään muodossa.

      • ettävituttaakokopaskapul

        Et ole ainoa...


    • vittuuntunutkusetukseen

      Välttäkää tätä firmaa, vie rahat ja tuote ei saavu koskaan, aina tuli selittelyä ja seurantakoodilla ei löytyny tietoja, selittelyä tuli selittelyn perään ja nyt rahat siellä kanis ja takasi ei tule varmaan ikinä. Konkurssi kypsä firma tuntuu olevan, älkää siis ostako mitään täältä!!!

    • kepa2

      Ainoa keino millä sain rahat takas oli kääntyä SOP=suomen oikeudellinen perintä puoleen. Vielä on kulut saamatta mutta tulee ehkä joskus. Unohtakaa kuluttaja-asiamiehet,eivät voi näille koijareille mitään. ÄLKÄÄKÄ HYVÄT IHMISET TILATKO TUOLTA MITÄÄN!!!

    • näillämennäänn

      yrityksestä on nyt tehty rikosilmoitus, joten ne jotka haluavat osallistua omilla kokemuksillaan tuomion aikaansaamiseen, vastatkaa tähän, laitan sitten yhteystiedot. Rikos on petos/petoksen yritys, firma ei ole palauttanut maksamiani rahoja tuotteista joita ko lafka ei koskaan minulle toimittanut.

    • Anonyymi

      Ei ole. Mutta Completos Finland Oy:stä on. Jolla on ihan paskaa palvelua. Eivät vastaa puhelimeen ja meiliin vastataan tosi pitkällä viiveellä ja asiakaspalvelijan nimeä ei kyllä vastauksissa ole. Lisäksi tuotteita jota ko. pulju myyn, niin samoja saa muilta Suomalaisilta jälleenmyyjiltä halvemmalla. En suosittele www.completos.fi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe